Maar ik ben Ubuntu aan het installeren, dus ben nog langzamerquote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik deed het echt heeeeeeeel langzaam
ik zag het ook ik wou nog wat posten maar toen bedacht ik me dat mijn bier op was en toen ik terug kwam was ie wel echt dichtquote:
+1 notequote:Op maandag 30 juni 2008 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
En centraal voordat PeZu het doet.
Leuk ja, dat had ik hier op de andere pc staan maar dat ding is zo traag, die gebruiken we niet veel meer.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik ben Ubuntu aan het installeren, dus ben nog langzamer
Daar vergis ik me altijd in, in dat streepjequote:
Ach, op zich werkt het wel goed hoor, Windows is nog tragerquote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Leuk ja, dat had ik hier op de andere pc staan maar dat ding is zo traag, die gebruiken we niet veel meer.
mine:quote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
http://www.cafeinvento.nl/ deze heb ik vdnaag gekocht!Jaloers he!
Ik heb deze, maakt ook goede koffiequote:Op maandag 30 juni 2008 23:27 schreef oranjekoek het volgende:
http://www.cafeinvento.nl/ deze heb ik vdnaag gekocht!Jaloers he!
Een heel alfabet.quote:
wie heeft er 26 notesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een heel alfabet.
Wat was er nou zo akelig Koek?
hahaha heerlijk! Campingkoffie!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb deze, maakt ook goede koffie![]()
http://pan1.fotovista.com/dev/1/6/00020361/l_00020361.jpg
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
mine:
http://www.nl.jura.com/ho(...)e2/impressa_xf70.htm
Een neger.quote:
Eh dat ben ik vergeten denk ik..quote:Op maandag 30 juni 2008 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een heel alfabet.
Wat was er nou zo akelig Koek?
mwah valt mee, staat wel zo op de sit eja maar is meer vd veel eisende koffie drinkerquote:
lol, goed voor de pindakaas!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn muttie hed pas een relaxt espressoautomaat.
[..]
Een neger.
Ik drink heeel veel koffiequote:Op maandag 30 juni 2008 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah valt mee, staat wel zo op de sit eja maar is meer vd veel eisende koffie drinker
ik heb zo'n heel apparaat van teveel geld en het einige wat ik drink zijn restretto's_!
quote:
quote:I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I'm lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe is het met Tezz, nog wel in CUL aanwezig?
Geen idee, ik heb heel weinig contact met haar. Ik ben ook niet veel meer op hyves, zo nu en dan even gluren.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe is het met Tezz, nog wel in CUL aanwezig?
ik heb 0 notesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn muttie hed pas een relaxt espressoautomaat.
[..]
Een neger.
eh eh... eh.. ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb die tekst en allesquote:
Een voorbeeldige user.quote:
Ik heb ook geen nootjesquote:Op maandag 30 juni 2008 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een voorbeeldige user. [ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 30 juni 2008 23:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een voorbeeldige user. [ afbeelding ]
Lekker gezond bezig met je pinda's etc.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was pretzels aan het eten, eh zoute sticks staat erop
zelfgemaakte verse warme pretzels icm met een biertjequote:Op maandag 30 juni 2008 23:43 schreef oranjekoek het volgende:
Ik was pretzels aan het eten, eh zoute sticks staat erop
2x 48uquote:Op maandag 30 juni 2008 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja_!
ik heb ook pas 1 to ban, 1 echte ban en 1 fobo ban gehad
Ja jij hebt er verstand van heb ik gehoordquote:Op maandag 30 juni 2008 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfgemaakte verse warme pretzels icm met een biertje
Die dingen eet sanne graag maar ik moest wat te kauwen hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker gezond bezig met je pinda's etc.
ik weet niet eens meer waarvoorquote:
ok okquote:Op maandag 30 juni 2008 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja jij hebt er verstand van heb ik gehoordzelfs dat klinkt me niet lekker in de oren
![]()
Bier is dan ook niet lekker
Jij bent gewoon jaloers op mijn sigaret!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:51 schreef Houtspeer het volgende:
Afgelopen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ok
vers gebakken warm zuurdesem brood, met zelfgemaakte zoute roomboter en zeezoout schrapels erover dan, icm een lekker roseetjes
Alles ohkee daar?quote:
Samenvatting?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
V-A-K-A-N-T-I-E!!!HEIL!EINZ!
Pff waren me de daagjes wel. Moest vandaag mijn portfolio presenteren en verdedigen, in dat portfolio hoorde opdrachten te zitten van afgelopen jaar. Maar Ludo is Ludo edie maakt nu eenmaal die opdrachtjes meestal niet als ze niet direct worden beoordeeld.
Afgelopen week hard gewerkt met als resultaat alleen maar lovende kritieken. Een portfolio dat ze willen gebruiken als voorbeeld voor volgend jaar, een portfolio waar ze zelf wel mee naar werkgevers zouden durven stappen en zo ging het door. Fuckin' geniaal!
Oh.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef Helgi het volgende:
Hoi allemaal.
Deze hele week maar iets van 12 biertjes gedronken. Maar vanavond lekker wat meer drinken weer want nu mag het want het is weekend. Ik heb heel lekker bier gehaald (Alfa bier).
Pfff die alcoholisten moeten es een voorbeeld nemen aan ons, wij doen tenminste gezondquote:
Ik ga me daar van het weekend toch de alcoholist uithangen, dat wil je niet weten. Zonder sigaretten, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pfff die alcoholisten moeten es een voorbeeld nemen aan ons, wij doen tenminste gezond
Ok prima, ik noteer het dat je een snipperdag opneemt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga me daar van het weekend toch de alcoholist uithangen, dat wil je niet weten. Zonder sigaretten, dat dan weer wel.
Snipperdag? Waarom en waarvan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok prima, ik noteer het dat je een snipperdag opneemt.
quote:
quote:
kick backquote:
geen idee, maar users als die mongolen daar zou ik slecht trekken als modquote:Op zondag 6 juli 2008 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg PeZu, waarom ben jij geen kandidaat voor KLB?
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, maar users als die mongolen daar zou ik slecht trekken als mod
ik moet mod worden omdat jij je verveeltquote:
Een tof topic in ONZ openen reken ik ook goed.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet mod worden omdat jij je verveelt![]()
ooh zeg dat dan
mijn ideeën zijn te hoog gegrepen voor het plebs welke onz bevolkt heden ten dagequote:Op maandag 7 juli 2008 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een tof topic in ONZ openen reken ik ook goed.
Ze zijn al veelal naar KLB verhuist.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn ideeën zijn te hoog gegrepen voor het plebs welke onz bevolkt heden ten dage
daar is het idd ook bedroefendquote:Op maandag 7 juli 2008 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze zijn al veelal naar KLB verhuist.
Jij goed topicquote:Op maandag 7 juli 2008 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had laatst een goed topic, maar dat werd ook niet gewaardeerd.
Jij slecht Nederlands.quote:
link plzquote:Op maandag 7 juli 2008 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had laatst een goed topic, maar dat werd ook niet gewaardeerd.
beetje jammer vd onz josti's die niet meedoenquote:
Jij ban.quote:
Ik zei toch, goed topic.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje jammer vd onz josti's die niet meedoen
j a ik ga ook maar eens een pogign wagen tot psp, alleen ben ik niet zo'nnpsp heldquote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij ban.
[..]
Ik zei toch, goed topic.
Hoofdjes kan ik wel fixen, als je je bezig houdt met verhaaltjes erbij.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
j a ik ga ook maar eens een pogign wagen tot psp, alleen ben ik niet zo'nnpsp held
wat dacht je van een die er steeds stottert ooh wacht dat is al een nieuwslezerquote:Op maandag 7 juli 2008 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoofdjes kan ik wel fixen, als je je bezig houdt met verhaaltjes erbij.
Ehh, ja. WTF?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dacht je van een die er steeds stottert ooh wacht dat is al een nieuwslezer
hmm wat dacht je van verslaggever alberto op locatie die ...... loopt te checkenquote:
Ik heb geen foto van alberto hier, wel van ene postportum.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm wat dacht je van verslaggever alberto op locatie die ...... loopt te checken_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |