quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok ok
vers gebakken warm zuurdesem brood, met zelfgemaakte zoute roomboter en zeezoout schrapels erover dan, icm een lekker roseetjes
Alles ohkee daar?quote:
Samenvatting?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
V-A-K-A-N-T-I-E!!!HEIL!EINZ!
Pff waren me de daagjes wel. Moest vandaag mijn portfolio presenteren en verdedigen, in dat portfolio hoorde opdrachten te zitten van afgelopen jaar. Maar Ludo is Ludo edie maakt nu eenmaal die opdrachtjes meestal niet als ze niet direct worden beoordeeld.
Afgelopen week hard gewerkt met als resultaat alleen maar lovende kritieken. Een portfolio dat ze willen gebruiken als voorbeeld voor volgend jaar, een portfolio waar ze zelf wel mee naar werkgevers zouden durven stappen en zo ging het door. Fuckin' geniaal!
Oh.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:07 schreef Helgi het volgende:
Hoi allemaal.
Deze hele week maar iets van 12 biertjes gedronken. Maar vanavond lekker wat meer drinken weer want nu mag het want het is weekend. Ik heb heel lekker bier gehaald (Alfa bier).
Pfff die alcoholisten moeten es een voorbeeld nemen aan ons, wij doen tenminste gezondquote:
Ik ga me daar van het weekend toch de alcoholist uithangen, dat wil je niet weten. Zonder sigaretten, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pfff die alcoholisten moeten es een voorbeeld nemen aan ons, wij doen tenminste gezond
Ok prima, ik noteer het dat je een snipperdag opneemt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga me daar van het weekend toch de alcoholist uithangen, dat wil je niet weten. Zonder sigaretten, dat dan weer wel.
Snipperdag? Waarom en waarvan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok prima, ik noteer het dat je een snipperdag opneemt.
quote:
quote:
kick backquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |