geen idee, maar users als die mongolen daar zou ik slecht trekken als modquote:Op zondag 6 juli 2008 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg PeZu, waarom ben jij geen kandidaat voor KLB?
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee, maar users als die mongolen daar zou ik slecht trekken als mod
ik moet mod worden omdat jij je verveeltquote:
Een tof topic in ONZ openen reken ik ook goed.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet mod worden omdat jij je verveelt![]()
ooh zeg dat dan
mijn ideeën zijn te hoog gegrepen voor het plebs welke onz bevolkt heden ten dagequote:Op maandag 7 juli 2008 22:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een tof topic in ONZ openen reken ik ook goed.
Ze zijn al veelal naar KLB verhuist.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn ideeën zijn te hoog gegrepen voor het plebs welke onz bevolkt heden ten dage
daar is het idd ook bedroefendquote:Op maandag 7 juli 2008 22:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze zijn al veelal naar KLB verhuist.
Jij goed topicquote:Op maandag 7 juli 2008 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had laatst een goed topic, maar dat werd ook niet gewaardeerd.
Jij slecht Nederlands.quote:
link plzquote:Op maandag 7 juli 2008 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had laatst een goed topic, maar dat werd ook niet gewaardeerd.
beetje jammer vd onz josti's die niet meedoenquote:
Jij ban.quote:
Ik zei toch, goed topic.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje jammer vd onz josti's die niet meedoen
j a ik ga ook maar eens een pogign wagen tot psp, alleen ben ik niet zo'nnpsp heldquote:Op maandag 7 juli 2008 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij ban.
[..]
Ik zei toch, goed topic.
Hoofdjes kan ik wel fixen, als je je bezig houdt met verhaaltjes erbij.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
j a ik ga ook maar eens een pogign wagen tot psp, alleen ben ik niet zo'nnpsp held
wat dacht je van een die er steeds stottert ooh wacht dat is al een nieuwslezerquote:Op maandag 7 juli 2008 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoofdjes kan ik wel fixen, als je je bezig houdt met verhaaltjes erbij.
Ehh, ja. WTF?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dacht je van een die er steeds stottert ooh wacht dat is al een nieuwslezer
hmm wat dacht je van verslaggever alberto op locatie die ...... loopt te checkenquote:
Ik heb geen foto van alberto hier, wel van ene postportum.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmm wat dacht je van verslaggever alberto op locatie die ...... loopt te checken_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |