Komt die nog wel op het forum? Eens kijken...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej. misschien lokken we BeeDee ook wel zo!
Die andere naam is vrij voorspelbaar Sherlock.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:44 schreef oranjekoek het volgende:
ach onder een andere naam natuurlijk.
Ludo, dicht gooien die hap. Ik PM je wel als ik je mis.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
Doe eens rustig joh, ik weet niet wat ik meemaak!
Maar wat doen we hiermee wanneer deze vol is, van mij kan hij namelijk wel dicht. Er posten toch hooguit 5 personen.
Ik ga ook zo! Trusten meis!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:04 schreef oranjekoek het volgende:
ik duik er vandaag lekker vroeg in!
Slaap lekker!
4![]()
![]()
![]()
Goedzo. Tenminste nog één die op mijn vraag reageert.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ludo, dicht gooien die hap. Ik PM je wel als ik je mis.
KUT ik wilde een vier op een rij.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goedzo. Tenminste nog één die op mijn vraag reageert.
Dat is toch 50%. Er wordt naar je geluisterd hoor!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goedzo. Tenminste nog één die op mijn vraag reageert.
Truste Koek & Tezz!
En ik dacht zuinig te doen met mijn berichtjes, voordat je het weet is hij vol en editte mijn bericht om jullie welterusten te wensen.quote:
Wa bende toch ne goeierd he.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En ik dacht zuinig te doen met mijn berichtjes, voordat je het weet is hij vol en editte mijn bericht om jullie welterusten te wensen.
Er waren vast wel mensen wakker, maar er post gvd NIEMAND in dit topic!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:12 schreef Helgi het volgende:
Goeienacht zijn er nog mensen wakker?
Ik ging dus om 6 uur effe slapen wat denk je word ik net om 12 uur wakker en nu kan ik niet meer slapen.
Gewas!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:34 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen! Het Rokershoekje leeft weer.
heh wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:21 schreef Tezz het volgende:
Ik wil er bij zijn, snif, als dit oude vertrouwde hoeksje ten onder gaat. Remind me dat ik vanavond nog een keer TIETEN roep (om PeZu te lokken).
En dan weer je gezicht 2 maanden niet laten zien zeker.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:23 schreef PeZu het volgende:
ps hoeksje moet blijven!
hahaa ik dacht al dat ik gek werdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb mijn powers ff misbruikt om wat posts te verwijderen.
Hihihi ik ook! Gossie Ludo, je hebt MACHT!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb mijn powers ff misbruikt om wat posts te verwijderen.
Nee, editten is nie handig. Ludo moet maar iedere keer de laatste post verwijderen of zo, woehaha. Anyway: yep, morgen weer poetsdag. Eerst maar even boodschappen halen morgenvroeg want het is hier echt doffe ellende qua voedsel. Een boterham met pindakaas heb ik nog net in huis, maar dan houdt het toch wel echt op. En dan inderdaad: vrijdag poetsdag!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:59 schreef oranjekoek het volgende:
Maar met dat geedit zie je niet at er weer iemand gepost heeft hahahahaa
-edit- morgen weer poetsen Tezz? We zijn met de tuin bezig dus er gebeurd heel weinig hier in huis.Anders gebeurd er ook niks in huis maar nu heb ik een smoes.
We hebben een tijd terug allmaal bomen en struiken gekapt en op een grote bult gegooid om ooit eens in de brand te steken, nu een paar maanden later ligt het er nog en heb ik maar een container gehuurd. Dus alle takken en halve bomen in stukjes zagen en in die container. Natuurlijk heb ik een veel te kleine container besteld.. hmm misschien het laatste toch maar in de fik steken.. Of gewoon nog een container bestellen.. Verder alles een beetje netjes maken, Tim is binnenkort jarig, dan moet het toch wel weer een beetje netjes en kindvriendelijk zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, editten is nie handig. Ludo moet maar iedere keer de laatste post verwijderen of zo, woehaha. Anyway: yep, morgen weer poetsdag. Eerst maar even boodschappen halen morgenvroeg want het is hier echt doffe ellende qua voedsel. Een boterham met pindakaas heb ik nog net in huis, maar dan houdt het toch wel echt op. En dan inderdaad: vrijdag poetsdag!
Wat ben je met de tuin aan het doen?
Maar ik ga toch afhaken voor vanavond. Ben echt ontzettend moe. Zware week gehad.......Morgen in ieder geval lekker weekend!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
We hebben een tijd terug allmaal bomen en struiken gekapt en op een grote bult gegooid om ooit eens in de brand te steken, nu een paar maanden later ligt het er nog en heb ik maar een container gehuurd. Dus alle takken en halve bomen in stukjes zagen en in die container. Natuurlijk heb ik een veel te kleine container besteld.. hmm misschien het laatste toch maar in de fik steken.. Of gewoon nog een container bestellen.. Verder alles een beetje netjes maken, Tim is binnenkort jarig, dan moet het toch wel weer een beetje netjes en kindvriendelijk zijn![]()
Inderdaad! Nu we weten dat Ludo die macht heeft maakt het ook niet veel uit
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan weer je gezicht 2 maanden niet laten zien zeker.
Slaap lekker Tezz!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ik ga toch afhaken voor vanavond. Ben echt ontzettend moe. Zware week gehad.......Morgen in ieder geval lekker weekend!
wrom niet?quote:
ik open gewoon weer een nieuwe hoorquote:
Sluit ik hem weer.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik open gewoon weer een nieuwe hoor
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik open gewoon weer een nieuwe hoor
Ze zou me nog op de hoogte houden en informeren over jou langdurige afwezigheid.quote:
ik weets ze belde me ervoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze zou me nog op de hoogte houden en informeren over jou langdurige afwezigheid.
Is het weer aan?quote:
Ik was de rouwberichten er al op het naslaan.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Is het weer aan?Of is het nooit aan geweest?
Zolang je geen vaste relatie hebt kunnen de verhalen wel interessant zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
hahah koek en de on uitputtelijjke interesse in mijn lovelife
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |