Wiezo? Mijn topic over Boswachtert gezien?quote:
neequote:Op woensdag 9 juli 2008 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wiezo? Mijn topic over Boswachtert gezien?
Ik had dat als enkele nieuwe post verwacht.quote:
Shit, ik verpest het altijd he.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geen idee, verder was ik eigenlijk van plan het hoeksje te gaan sluiten, tot ik ineens weer Tezz zag posten.
Jammer ik vind het wel leuk zo'n rokershoekje.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geen idee, verder was ik eigenlijk van plan het hoeksje te gaan sluiten, tot ik ineens weer Tezz zag posten.
Neeee!quote:
Zo'n 2 wekenlang hebben hier maar 2 users gepost.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:42 schreef Helgi het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Jammer ik vind het wel leuk zo'n rokershoekje.
Postquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:25 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n 2 wekenlang hebben hier maar 2 users gepost.
Ik ben er nog niet uit, PeZu al tijdje niet gezien en Koek is ook nergens te bekennen. Verder zie je hoe storm het loopt hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:06 schreef Tezz het volgende:
Ludo, mocht je besluiten het rokershoeksje te sluiten: mijn zegen heb je! (hoewel ik dan wel heul hard moet huilen omdat ik mezelf als een van de oprichters van dit hoeksje beschouw - toen nog heel lieflijk 'hoekje' genoemd).
Ik ga drie weken op vakantie, ben benieuwd welk deel (en of er uberhaupt nog wel eentje is) we zijn als ik terug kom.
Kusjes voor PeZu en Ludo!!!!!!!! (drie, helemaal uit Brabant)![]()
![]()
![]()
En Ludo, ik zal naar je zwaaien als ik morgenvroeg langs kom rijden!
Jep, Renesse. We gsan het nog een keer proberen in de regen...........Zometeen gaan we.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit, PeZu al tijdje niet gezien en Koek is ook nergens te bekennen. Verder zie je hoe storm het loopt hier.
Waar ga je naar toe? Renesse of is Zeeland zo maar een doortocht? Veel plezier iig!
Och jee, was die vakantie vorig jaar ook niet in het water gevallen? Ik wens jullie een fijne vakantie, het giet hier al een paar dagen met zo nu en dan een straaltje zon.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jep, Renesse. We gsan het nog een keer proberen in de regen...........Zometeen gaan we.
Jullie ook fijne vakantie (voor zover dat aan de orde is)
Wilde jij niet stoppen per 1 juli?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit, PeZu al tijdje niet gezien en Koek is ook nergens te bekennen. Verder zie je hoe storm het loopt hier.
Waar ga je naar toe? Renesse of is Zeeland zo maar een doortocht? Veel plezier iig!
Ik wilde ook stoppen maar ik heb gefaald.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wilde jij niet stoppen per 1 juli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |