pio, met een live verslag uit de nieuw geplaastse zweefmolenquote:Op maandag 7 juli 2008 23:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb geen foto van alberto hier, wel van ene postportum.
Wehehe Pio heb ik nog wel ergens volgens mij.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
pio, met een live verslag uit de nieuw geplaastse zweefmolen_!
http://xs329.xs.to/xs329/08281/piovan473.jpgquote:Op maandag 7 juli 2008 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wehehe Pio heb ik nog wel ergens volgens mij.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
http://xs329.xs.to/xs329/08281/piovan473.jpg
Onder welke naam zou hij inmiddels posten, ik geloof niet dat hij van FOK! verdwenen.quote:
mouzrxquote:Op maandag 7 juli 2008 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Onder welke naam zou hij inmiddels posten, ik geloof niet dat hij van FOK! verdwenen.
Nee, al is het wel zo'n type. Al is die de laatste tijd ook lekker koest.quote:
geen idee, ik denk dat ie echt weg isquote:Op maandag 7 juli 2008 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, al is het wel zo'n type. Al is die de laatste tijd ook lekker koest.
Wtf, komt dat vandaan?quote:
heb ik net gemaaktquote:
zal het met 1 niet lukkenquote:Op maandag 7 juli 2008 23:43 schreef LudoSanders het volgende:
Verzin er nog een paar en open een look a like topic.
Toontje lijkt heel goed.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:45 schreef PeZu het volgende:
we hebben een toontje look a like en die jamai's
topic is er alquote:Op maandag 7 juli 2008 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toontje lijkt heel goed.
Maar er mot weer ff wat leven in ONZ.
Ik ben aan het denken.quote:
red het topic en doe een toontjequote:
Ik heb wel een nieuw idee. Het wondere avonturen topic van de boswachter, zeker na zijn bekentenis een padvinder te zijn.quote:
wurm poste zeus toomtje alquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb wel een nieuw idee. Het wondere avonturen topic van de boswachter, zeker na zijn bekentenis een padvinder te zijn.
En kan hij nergens mee omgaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
wurm poste zeus toomtje al![]()
de_boswachter_! ja en elke keer als ze een wild dier tegen komen zegt dat dier hee, jij bent toch die DJ
_!
quote:
hij is met zijn kop in een holle boomstam gevallen die er niet af wilquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:39 schreef LudoSanders het volgende:
Alleen nog ff het concept verzinnen, er is geen foto van die jongen.
Heul niet, ik wil weer eens wat anders als een paint topic.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is met zijn kop in een holle boomstam gevallen die er niet af wil![]()
opgelost
Wiezo? Mijn topic over Boswachtert gezien?quote:
neequote:Op woensdag 9 juli 2008 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wiezo? Mijn topic over Boswachtert gezien?
Ik had dat als enkele nieuwe post verwacht.quote:
Shit, ik verpest het altijd he.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geen idee, verder was ik eigenlijk van plan het hoeksje te gaan sluiten, tot ik ineens weer Tezz zag posten.
Jammer ik vind het wel leuk zo'n rokershoekje.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb geen idee, verder was ik eigenlijk van plan het hoeksje te gaan sluiten, tot ik ineens weer Tezz zag posten.
Neeee!quote:
Zo'n 2 wekenlang hebben hier maar 2 users gepost.quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:42 schreef Helgi het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Jammer ik vind het wel leuk zo'n rokershoekje.
Postquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:25 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n 2 wekenlang hebben hier maar 2 users gepost.
Ik ben er nog niet uit, PeZu al tijdje niet gezien en Koek is ook nergens te bekennen. Verder zie je hoe storm het loopt hier.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:06 schreef Tezz het volgende:
Ludo, mocht je besluiten het rokershoeksje te sluiten: mijn zegen heb je! (hoewel ik dan wel heul hard moet huilen omdat ik mezelf als een van de oprichters van dit hoeksje beschouw - toen nog heel lieflijk 'hoekje' genoemd).
Ik ga drie weken op vakantie, ben benieuwd welk deel (en of er uberhaupt nog wel eentje is) we zijn als ik terug kom.
Kusjes voor PeZu en Ludo!!!!!!!! (drie, helemaal uit Brabant)![]()
![]()
![]()
En Ludo, ik zal naar je zwaaien als ik morgenvroeg langs kom rijden!
Jep, Renesse. We gsan het nog een keer proberen in de regen...........Zometeen gaan we.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit, PeZu al tijdje niet gezien en Koek is ook nergens te bekennen. Verder zie je hoe storm het loopt hier.
Waar ga je naar toe? Renesse of is Zeeland zo maar een doortocht? Veel plezier iig!
Och jee, was die vakantie vorig jaar ook niet in het water gevallen? Ik wens jullie een fijne vakantie, het giet hier al een paar dagen met zo nu en dan een straaltje zon.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 06:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jep, Renesse. We gsan het nog een keer proberen in de regen...........Zometeen gaan we.
Jullie ook fijne vakantie (voor zover dat aan de orde is)
Wilde jij niet stoppen per 1 juli?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit, PeZu al tijdje niet gezien en Koek is ook nergens te bekennen. Verder zie je hoe storm het loopt hier.
Waar ga je naar toe? Renesse of is Zeeland zo maar een doortocht? Veel plezier iig!
Ik wilde ook stoppen maar ik heb gefaald.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wilde jij niet stoppen per 1 juli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |