Fail.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wilde jij niet stoppen per 1 juli?
Er schijnen ontzettend veel mensen gestopt te zijn, hier niet te merken trouwensquote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Fail.
Geen poging ondernomen ook, die dag is voorbij gegaan als iedere andere. Zonder er ook maar een fractie bij na te denken.
Komt daar niet een regel voor? Dat je niet buiten mag staan roken?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
Om nou door een regel die van de regering komt meteen te gaan stoppen. Voor die ene keer in de week dat ik in de horeca ben, dan ga ik wel ff buiten staan.
Zou ik niet raar van opkijken, aangezien er vaak overlast isquote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Komt daar niet een regel voor? Dat je niet buiten mag staan roken?
Mag ik mee?quote:
Zo nu en dan kom ik hier gluren, maar het is hier zo stilquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:10 schreef Helgi het volgende:
Avond!War zijn alle rokershoekjesserrs gebleven? ik zit aan de Jagermeister heb net bier op dat brandende gevoel in je keel is echt fucking lekker.
edit tyoi
Gefeliciteerd alvast!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 23:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zo nu en dan kom ik hier gluren, maar het is hier zo stilVrijdag ben ik jarig, komen jullie op mijn feestje?
hahaa een echt slaapmutsje!quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:06 schreef Helgi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast!![]()
![]()
Zo gister twee glaasjes Jagermeister op voor het slapen gaan, heb sinds tijden niet meer zo lekker geslapen.
quote:
Hier? Nee, dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:27 schreef oranjekoek het volgende:
Ga je hier vrijdag nog een feestje houden Ludo?
We zijn naar Slagharen gevlucht, iedereen dus afgebeld. Wel een hele leuke dag gehad!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier? Nee, dat denk ik niet.
Jij nog lekker gefeest?
haha dat is rot ja, je peuk natgeregend. Het waait hier steeds heel erg, ik wil een muur om de tuin! Weg met die eeuwige wind.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:55 schreef Cylvia het volgende:
Hier is 'ie langs geweest! (de zon..) maar toen zat ik binnen, dus ik snel naar buiten onder het mom van "sigetje roken" en toen ging het regenen. heel hard.
Ik kon je op Hyves niet vinden, dus moet ik je hier de komende 30 jaar aan het lijtnje houdenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
Het is me allemaal wat, net wanneer ik besloten had het hoekje vandaag of morgen op te heffen komt er plots weer actie in. Wat moet ik hier nu mee, zoals het afgelopen weken is gegaan heeft het geen bestaansrecht.
Op FOK! ben ik niet bepaald moeilijk te vinden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kon je op Hyves niet vinden, dus moet ik je hier de komende 30 jaar aan het lijtnje houden
Das ook wat... kom ik de orde nu verstoren??quote:Het is me allemaal wat, net wanneer ik besloten had het hoekje vandaag of morgen op te heffen komt er plots weer actie in. Wat moet ik hier nu mee, zoals het afgelopen weken is gegaan heeft het geen bestaansrecht.
Ludo is vandaag 18 jaar geworden!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:13 schreef Cylvia het volgende:
Eh.. gefeliciteerd Ludo..
[..]
Das ook wat... kom ik de orde nu verstoren??
Als ik nou eens beloof dat ik hier nooit meer kom, mag je 'm opheffen
Hehe... jeejquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ludo is vandaag 18 jaar geworden!
hahaa veel plezier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:48 schreef Cylvia het volgende:
Truste![]()
Ik ga hier nog even door met wijn en andere niet nader te noemen genotsmiddelen.
Dat komt omdat ik geen Hyves heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi!
Ik kan jou ook niet op Hyves vinden
Zo, het is echt lekker ja buiten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:35 schreef oranjekoek het volgende:
Het weer is echt heerlijk! Hopen dat het zo blijft.
Ja! Bomen zijn wel relaxedquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:16 schreef Cylvia het volgende:
lalaLALALA
Yeahquote:
Ja, ooit was er een leuk en gezellig rokershoekje. Helaas zijn een paar erachter gekomen dat ze ook een echt leven hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:58 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Yeah![]()
Ik begin een beetje te snappen waarom ene meneer Ludo S. dit topic wilde opdoeken..
You need more customers!!
Sukkels.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, ooit was er een leuk en gezellig rokershoekje. Helaas zijn een paar erachter gekomen dat ze ook een echt leven hebben
Ik sta open voor een plan van aanpak, moet het wel binnen afzienbare tijd hier gepost zijn. Tussen nu en middennacht ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:26 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Sukkels.
tijd voor een nieuwe generatie![]()
Geen idee hoe ik "men" hiernaartoe kan krijgen btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |