Hoezo?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Als Misstique de logboek entries van dit topic gaat bekijken ben ik de lul
Niet naar een grote verhuurder gaan, maar naar een dubieuze sjappie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:27 schreef JH87 het volgende:
Kent Groningen trouwens één of andere goedkope studentenverhuisdienst? Ik vind 't moeten huren van een bus weer zo duur.
Bakfietsquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:27 schreef JH87 het volgende:
Kent Groningen trouwens één of andere goedkope studentenverhuisdienst? Ik vind 't moeten huren van een bus weer zo duur.
Dan ben je echt gestoord. Bij Stuur kan ik op zondag voor een 40 euro zo'n bus huren. Da's betaalbaar.quote:
We gaan jou chillen toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:11 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wie gaan er vanavond/vannacht allemaal in het Noorderplantsoen chillen?
Nietzman wil eerst je foto's zien. Enik wil geen muggen op mn auto en geen zin om geld aan benzine uit te geven. Maar de rest wel ja.quote:
En ze wil ook eerst zijn foto's zien neem ik aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nietzman wil eerst je foto's zien. Enik wil geen muggen op mn auto en geen zin om geld aan benzine uit te geven. Maar de rest wel ja.
Ik denk dat ik over sla.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nietzman wil eerst je foto's zien. Enik wil geen muggen op mn auto en geen zin om geld aan benzine uit te geven. Maar de rest wel ja.
Ik zoek nog wel iemand om dit weekend in de vliegende dingen op de kermis te gaan, interesse?quote:
Nietzman is geen user, Nietzman is een begrip.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En ze wil ook eerst zijn foto's zien neem ik aan.
Nietzman is 4 jaar mijn klasgenootje geweest.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nietzman is geen user, Nietzman is een begrip.
RIP aan de andere mensen in jullie klasquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nietzman is 4 jaar mijn klasgenootje geweest.
Eigenlijk vind ik dat ik het best moet durven. Maar euh.. eigenlijk heb ik ook enorme hoogtevrees.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel iemand om dit weekend in de vliegende dingen op de kermis te gaan, interesse?
Morgen langs-de-kermis-loop-meet?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ik het best moet durven. Maar euh.. eigenlijk heb ik ook enorme hoogtevrees.
Er even langs lopen vond ik al eng genoeg.
Nee, niemand kan tippen aan dat dreadlockmomster.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
RIP aan de andere mensen in jullie klasOf waren/zijn dat net zulke grote dwazen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Welke school hebben wehet nu over? De knutselHBO?
handje vasthouden?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ik het best moet durven. Maar euh.. eigenlijk heb ik ook enorme hoogtevrees.
Er even langs lopen vond ik al eng genoeg.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat zit jij bob te versieren te doen
Wij gaan toekijken.quote:
Heb jij je verplichte twee sportposts van vandaag al gedaan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kom pas dinsdag weer in Groningen
Het was meer bedoeld om haar over te halenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat zit jij bob te versieren te doen
Ah, de buit is dus al binnen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:21 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld om haar over te halen
Ik lees graag - al dan niet op de achtergrond - anoniem mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ff bij mn anonieme bron wat checken idd!
Jij bent nog nieuw, je hebt nog vele telfoonnummers, msn-adressen en thuisadressen te achterhalenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:53 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik lees graag - al dan niet op de achtergrond - anoniem mee.
Help mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent nog nieuw, je hebt nog vele telfoonnummers, msn-adressen en thuisadressen te achterhalen
Je kan me wat met je boeddhisme, geef mij roddels.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.
Het is de reis waar je van leert, niet de eindbestemming.
Oh ben ik nu een boeddhist?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je kan me wat met je boeddhisme, geef mij roddels.
Je draait om mijn punt heen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ben ik nu een boeddhist?Ik draaide vanmiddag nog mijn christelijke CD "Nu geloof ik wat er in de bijbel staat" terwijl ik door de regio aan het cruisen was hoor
In dit geval Cornjum- Britsum- Stiens- Britsum - Cornjum - Beetgumermolen - Beetgum - Vrouweparochie- Stiens- Cornjumquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je draait om mijn punt heen.Wat versta jij onder 'regio', trouwens?
Met een trekker erop ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand een pet kopen? Heb er net 20 besteld
Pet is hipper, maar minder hippie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:53 schreef Tangarine het volgende:
Even een intermezzo, van mij met bloemen op mn hoofd!
[ afbeelding ]
15 euroquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kost dat?
Om te drukken dan he, ik heb geen interesse in die pet
Jeetje, ik ben een uurtje weg en er word al over me gepraat.quote:
Als je jezelf ophangt he? gebruik dan visdraad, dat snijdt lekker.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:22 schreef Jesse_ het volgende:
het is weer tijd voor emo.gif
vul hem zelf maar in
En als hij zichzelf niet ophangt?quote:Op zondag 11 mei 2008 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je jezelf ophangt he? gebruik dan visdraad, dat snijdt lekker.
Niet alleen met mij.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste Tanga
Ik ben met Skic een film aan het kijken
Ik zit echt een gestoorde film op Veronica te kijken.
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:14 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag duiken wij onder bij mijn broer in de tuin
Maar straks eerst eens relaxed naar de half 12 dienst van de VBG.
Onze kerk is namelijk dicht, ze zitten allemaal op een new-frontiers conferentie of op opwekking, er is echt maar een handjevol gewoon in Groningen. Nuj, mijn broer preekt anmorgen in de VBG ook wel tof!![]()
En wij zijn niet naar de conferentie omdat ik kamperen met krakkemikkige stoeltjes en luchtbedden nu niet echt zag zitten
Ben ik tegenwoordig al een MILF?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Van harte Milfchien
En ik durf niet meer naar opwekking te smssen![]()
Misschien ligt het er aan wát je smstquote:Op zondag 11 mei 2008 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Milf in de dop
En toen ik vorig weekend naar het duo 2cv en maok smste werd 2cv nogal boos
quote:Op zondag 11 mei 2008 11:27 schreef ChipsZak. het volgende:
TVP
quote:Op zondag 11 mei 2008 09:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
goedemorgen, zometeen maar ff naar hoornsemeer kijken of daar wat te scoren valt
Pas op dat 'ze' jou niet scoort hequote:Op zondag 11 mei 2008 12:33 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ga ook!!
Dit keer MET zonnebrandcreme
Wie?quote:
Why?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef JH87 het volgende:
Waarom zie ik nu echt zo'n tientonner langs de Hoornseplas rennen, Matje overeind heisen en aan z'n nekvel meesleuren?
Wat valt daar niet aan te snappen...quote:Op zondag 11 mei 2008 09:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
goedemorgen, zometeen maar ff naar hoornsemeer kijken of daar wat te scoren valt
Volgens mij doet matje het wel voor een tientonner.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef JH87 het volgende:
Waarom zie ik nu echt zo'n tientonner langs de Hoornseplas rennen, Matje overeind heisen en aan z'n nekvel meesleuren?
Laatmaarquote:
LOLquote:Op zondag 11 mei 2008 13:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens mij doet matje het wel voor een tientonner.
Indien niet al te veel verwijzingen naar Friesland en hoe geweldig het is; pics?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mn auto bestickerd voor morgen de elfstedentocht, en ik ben er zo tevreden mee dat ik overweeg het te laten staan
Ik heb morgen een niet-Fries op de bijrijdersstoel, dus ik heb me ingehouden qua nationalisme-auto, slechts een grote Fryske vlag over de achterbank gedrappeerd. Als DaD mn bijrijdster was geweest was het btw wel een nationalistisch design geworden. Maar helaas zal ik je moeten teleurstellen. Ik zal vandaag nog geen foto's posten, des te groter is de verrassing voor de mensen die morgen langs de route staan.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Indien niet al te veel verwijzingen naar Friesland en hoe geweldig het is; pics?
En nu ben je weer blij en niet meer depri?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha. Hahahahahahaha. Wij zijn in de zweefmolen geweest. Die hoge.
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben zelfs blij zonder depri te zijn geweest, dat is me wat.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En nu ben je weer blij en niet meer depri?
Ik heb Do2 z'n hand zo'n beetje fijngeknepen en ik durfde absoluut niet naar beneden te kijken, maar toen het afgelopen was had het van mij best langer mogen duren. Dus 't viel me alles mee.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:45 schreef JH87 het volgende:
Was ie gaaf, was ie niet te eng?
Hm, oké! Dan moet ik het misschien ook maar eens gaan proberen morgen.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb Do2 z'n hand zo'n beetje fijngeknepen en ik durfde absoluut niet naar beneden te kijken, maar toen het afgelopen was had het van mij best langer mogen duren. Dus 't viel me alles mee.
En wil Do2 dat wel?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hm, oké! Dan moet ik het misschien ook maar eens gaan proberen morgen.
Jullie zouden toch gaan zwemmen? Ik ben wel wezen zwemmenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:11 schreef Wurdsje het volgende:goedemiddag..
Vanochtend/vanmiddag even de zooi opgeruimd van gisteravond.. altijd leuk die verjaardagen alleen die rotzooi die je er van krijgt..![]()
vanmiddag ook nog even lekker relax bij de kosterij gezeten in het zonnetje.. en nu verder niks meer doen vandaag..
Ja, hij's leuk hè?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
mja alleen duurde et te lang voordat we de zooi weer op zn plek hadden.. dus toen zijn we maar niet gegaan..quote:Op zondag 11 mei 2008 18:10 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Jullie zouden toch gaan zwemmen? Ik ben wel wezen zwemmen
Nu wachtend op de Bobotie
Bij mij wil ook niksquote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef Bob. het volgende:
Stil hier.
Ik probeer te studeren, maar het wil niet.
Ik probeer niets te doen. Wil best aardig.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef Bob. het volgende:
Stil hier.
Ik probeer te studeren, maar het wil niet.
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:49 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik probeer niets te doen. Wil best aardig.
Het gaat gewoon niet zoals ik wil, komt niks uit mn handen. Dus dan dnek je ff rustig DVDtje kijkenquote:
KEIquote:Op zondag 11 mei 2008 21:56 schreef Bob. het volgende:
Ik wil helemaal nooit moeder worden.
Maar toch bedankt.Jij gefeliciteerd met je moeder.
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:09 schreef teigan het volgende:
moi, weer thuis!!
Beoordelingen van een 4 tot een 10 gehad, dus geen pijl op te trekken, nu gelukkig een paar weekenden rust![]()
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken... 21 van de 23 is geen slechte score lijkt mequote:Op zondag 11 mei 2008 22:18 schreef teigan het volgende:
Tanga, uiteindelijk had ik van de 23 beoordelingen twee onvoldoendes, dus het algemene beeld is gewoon ok.... Daarom ga ik proberen me er niet teveel van aan te trekken..
vrijdag twee keer de tank volgegooid omdat ie leeg was, zaterdag één keerquote:Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Hai knullie. De broem al afgetankt?
Jeff Wayne's musical versie of de film?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
jawel. Maar als ik War of the Worlds op de achtergrond wil terwijl ik op mn PCtje aan het werk ben, werkt dat niet. En romantisch achter de pc een film kijken zuigt ook.
Jeff Waynes musical uiteraard. Film heb ik wel, maar heeft meer nut als onderzetter.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jeff Wayne's musical versie of de film?
En dan de live on stage DVD zeker, die isquote:Op zondag 11 mei 2008 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jeff Waynes musical uiteraard. Film heb ik wel, maar heeft meer nut als onderzetter.
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 11 mei 2008 23:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En dan de live on stage DVD zeker, die is![]()
Ulla!![]()
de film was inderdaad bagger
Viel wel mee, Inso heeft 'm nog een hele tijd gebruikt.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hou trouwens Peppi en Kokki, erg lang geleden dat ik jou/jullie heb gezien. Hoe zo'n laag stof zat erop?
Heb je de cd niet dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Maar die kan ik nu dus niet meer zienNu ken ik de meeste textemn wel uit mn hoofd, maar toch
Ik moet morgen om 6:00 weer op, ik had ZO graag gekeken, serieusquote:
Een echte fanquote:Op maandag 12 mei 2008 00:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zoek zelf de LP nog. Cd is grijsgedraaid
En de DVD staat ook met enige regelmaat op
quote:Op maandag 12 mei 2008 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het voordeel van de oranjenamenactie is wel dat je precies weet wiens posts je de komende tijd kunt negeren. Selecteert een stuk gemakkelijker zo.
Vraag hier een oranje kleurtje aan!quote:Op maandag 12 mei 2008 01:38 schreef Matje-1989 het volgende:
Waarom hebben jullie oranje namen?
Wat doet die nou in de stad?quote:Op maandag 12 mei 2008 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag net een reetje het Damsterdiep voor mijn huis oversteken. Best een rare ervaring.
Ja geen idee! Hij (of zij natuurlijk) kwam uit het steegje waar onze fietsen altijd staan, als ik 5 seconden later was geweest was ik er nog tegenaan gefietst.quote:
Hij kwam juist vanuit richting UMCG, dus misschien probeerde 'ie de weg terug te vinden of zo?quote:Op maandag 12 mei 2008 10:34 schreef freecell het volgende:
Dat is ook schrikken!Tegen een ree aanfietsen midden in de stad!
Misschien kwam hij van de richting euroborg? Dat is nog betrekkelijk dichtbij en er zit veel veld achter.
Ben je al begonnen ofzoquote:Op maandag 12 mei 2008 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja geen idee! Hij (of zij natuurlijk) kwam uit het steegje waar onze fietsen altijd staan, als ik 5 seconden later was geweest was ik er nog tegenaan gefietst.
quote:Op maandag 12 mei 2008 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het voordeel van de oranjenamenactie is wel dat je precies weet wiens posts je de komende tijd kunt negeren. Selecteert een stuk gemakkelijker zo.
quote:Op maandag 12 mei 2008 11:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
![]()
mja en dan lekker het hele EK zo'n oranje naam terwijl ze na 3 wedstrijden al weer naar huis kunnen.. Of speelt er nog een ander land in oranje komend EK?goedemorgen overigens
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vraag hier een oranje kleurtje aan!
Gratis Tip: ga niet in de supermouse.. ik heb nu nog last van mn rug..quote:Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Matje-1989 het volgende:
Kermis!! Ga ik vanmidda ook nog naartoe
Haha, ik moet eerst maar zien of ik uberhaubt nog daar naartoe ga. Moet eerst voorquote:Op maandag 12 mei 2008 12:25 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Gratis Tip: ga niet in de supermouse.. ik heb nu nog last van mn rug..
Ik ben trouwens onze reis naar Parijs even aan het plannenquote:
Ik ben in december via Bremen naar Parijs gevlogen. Dat is ¤25 voor het retourtje met bus van Groningen naar Bremen en het retourtje Parijs met het vliegtuig was ¤44. Dat was toen iig een stuk goedkoper dan met de TGV.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:41 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens onze reis naar Parijs even aan het plannen![]()
Met de TGV is het niet eens zo duur, tenminste van wat ik in het Frans begrijp dan
Laten we op het onderwerp blijven.... Parijs?quote:Op maandag 12 mei 2008 13:14 schreef freecell het volgende:
Ik dacht aan een eind fietsen voor vanmiddag, maar mijn broer op ons toffe fietsdoel (Sauwerd) is niet thuis. Helaas
Dus nu hard aan het nadenken over een andere bestemming
Ja, maar wij zijn daar op vakantie en we reizen van Le Mans - Naar Parijsquote:Op maandag 12 mei 2008 13:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben in december via Bremen naar Parijs gevlogen. Dat is ¤25 voor het retourtje met bus van Groningen naar Bremen en het retourtje Parijs met het vliegtuig was ¤44. Dat was toen iig een stuk goedkoper dan met de TGV.
Richting Zuidlaren is wel een mooie routequote:Op maandag 12 mei 2008 13:14 schreef freecell het volgende:
Ik dacht aan een eind fietsen voor vanmiddag, maar mijn broer op ons toffe fietsdoel (Sauwerd) is niet thuis. Helaas
Dus nu hard aan het nadenken over een andere bestemming
Ja, Tour de France laatste dagquote:Op maandag 12 mei 2008 13:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laten we op het onderwerp blijven.... Parijs?
Groningentopic?quote:Op maandag 12 mei 2008 13:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laten we op het onderwerp blijven.... Parijs?
Parijsquote:Op maandag 12 mei 2008 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Groningentopic?
Sauwerd is Groningen, Parijs niet.
Daarbij stond mijn opmerking volledig los van jullie Parijsverhaal.
Nou, sorry zegquote:Op maandag 12 mei 2008 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Groningentopic?
Sauwerd is Groningen, Parijs niet.
Daarbij stond mijn opmerking volledig los van jullie Parijsverhaal.
Weet je nou al wat het kosten gaat?quote:
ik denk ik ook maar zo..quote:
wat is dat?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:57 schreef JH87 het volgende:
Hebben jullie het begrip MSN nog niet uitgevonden?
Ja hoi, ik kom uit Annen, de route Annen - Zuidlaren - Haren - Groningen (met Onnen, Schuilingsoord, Noordlaren, Midlaren, Harenermolen, Glimmen) ken ik volledig uit mijn hoofdquote:Op maandag 12 mei 2008 13:23 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Richting Zuidlaren is wel een mooie route
Ja dat wist ik toch nietquote:Op maandag 12 mei 2008 15:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja hoi, ik kom uit Annen, de route Annen - Zuidlaren - Haren - Groningen (met Onnen, Schuilingsoord, Noordlaren, Midlaren, Harenermolen, Glimmen) ken ik volledig uit mijn hoofd
In mijn midd. schooltijd iedere dag op en neer
Ik heb m'n studieboek uit, mooi op tijd om zo ook richting kermis te gaanquote:Op maandag 12 mei 2008 15:16 schreef teigan het volgende:
zo, terug van de kermis, die zweefmolen is helemaal niet eng ofzo, mooi uitzicht heb je zeker!
Die was dope ja.quote:
Zeker.quote:
Gaaaf.quote:
Ik ben inderdaad de draad kwijt. Verklaar mij nader.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn weekend was ook blauw. Maar die snap je wrs niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |