quote:Op maandag 12 mei 2008 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het voordeel van de oranjenamenactie is wel dat je precies weet wiens posts je de komende tijd kunt negeren. Selecteert een stuk gemakkelijker zo.
Vraag hier een oranje kleurtje aan!quote:Op maandag 12 mei 2008 01:38 schreef Matje-1989 het volgende:
Waarom hebben jullie oranje namen?
Wat doet die nou in de stad?quote:Op maandag 12 mei 2008 09:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag net een reetje het Damsterdiep voor mijn huis oversteken. Best een rare ervaring.
Ja geen idee! Hij (of zij natuurlijk) kwam uit het steegje waar onze fietsen altijd staan, als ik 5 seconden later was geweest was ik er nog tegenaan gefietst.quote:
Hij kwam juist vanuit richting UMCG, dus misschien probeerde 'ie de weg terug te vinden of zo?quote:Op maandag 12 mei 2008 10:34 schreef freecell het volgende:
Dat is ook schrikken!Tegen een ree aanfietsen midden in de stad!
Misschien kwam hij van de richting euroborg? Dat is nog betrekkelijk dichtbij en er zit veel veld achter.
Ben je al begonnen ofzoquote:Op maandag 12 mei 2008 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja geen idee! Hij (of zij natuurlijk) kwam uit het steegje waar onze fietsen altijd staan, als ik 5 seconden later was geweest was ik er nog tegenaan gefietst.
quote:Op maandag 12 mei 2008 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het voordeel van de oranjenamenactie is wel dat je precies weet wiens posts je de komende tijd kunt negeren. Selecteert een stuk gemakkelijker zo.
quote:Op maandag 12 mei 2008 11:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
![]()
mja en dan lekker het hele EK zo'n oranje naam terwijl ze na 3 wedstrijden al weer naar huis kunnen.. Of speelt er nog een ander land in oranje komend EK?goedemorgen overigens
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vraag hier een oranje kleurtje aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |