quote:Op zondag 11 mei 2008 11:27 schreef ChipsZak. het volgende:
TVP
quote:Op zondag 11 mei 2008 09:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
goedemorgen, zometeen maar ff naar hoornsemeer kijken of daar wat te scoren valt
Pas op dat 'ze' jou niet scoort hequote:Op zondag 11 mei 2008 12:33 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ga ook!!
Dit keer MET zonnebrandcreme
Wie?quote:
Why?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef JH87 het volgende:
Waarom zie ik nu echt zo'n tientonner langs de Hoornseplas rennen, Matje overeind heisen en aan z'n nekvel meesleuren?
Wat valt daar niet aan te snappen...quote:Op zondag 11 mei 2008 09:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
goedemorgen, zometeen maar ff naar hoornsemeer kijken of daar wat te scoren valt
Volgens mij doet matje het wel voor een tientonner.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef JH87 het volgende:
Waarom zie ik nu echt zo'n tientonner langs de Hoornseplas rennen, Matje overeind heisen en aan z'n nekvel meesleuren?
Laatmaarquote:
LOLquote:Op zondag 11 mei 2008 13:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens mij doet matje het wel voor een tientonner.
Indien niet al te veel verwijzingen naar Friesland en hoe geweldig het is; pics?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mn auto bestickerd voor morgen de elfstedentocht, en ik ben er zo tevreden mee dat ik overweeg het te laten staan
Ik heb morgen een niet-Fries op de bijrijdersstoel, dus ik heb me ingehouden qua nationalisme-auto, slechts een grote Fryske vlag over de achterbank gedrappeerd. Als DaD mn bijrijdster was geweest was het btw wel een nationalistisch design geworden. Maar helaas zal ik je moeten teleurstellen. Ik zal vandaag nog geen foto's posten, des te groter is de verrassing voor de mensen die morgen langs de route staan.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Indien niet al te veel verwijzingen naar Friesland en hoe geweldig het is; pics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |