Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:14 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag duiken wij onder bij mijn broer in de tuin
Maar straks eerst eens relaxed naar de half 12 dienst van de VBG.
Onze kerk is namelijk dicht, ze zitten allemaal op een new-frontiers conferentie of op opwekking, er is echt maar een handjevol gewoon in Groningen. Nuj, mijn broer preekt anmorgen in de VBG ook wel tof!![]()
En wij zijn niet naar de conferentie omdat ik kamperen met krakkemikkige stoeltjes en luchtbedden nu niet echt zag zitten
Ben ik tegenwoordig al een MILF?quote:Op zondag 11 mei 2008 10:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Van harte Milfchien
En ik durf niet meer naar opwekking te smssen![]()
Misschien ligt het er aan wát je smstquote:Op zondag 11 mei 2008 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Milf in de dop
En toen ik vorig weekend naar het duo 2cv en maok smste werd 2cv nogal boos
quote:Op zondag 11 mei 2008 11:27 schreef ChipsZak. het volgende:
TVP
quote:Op zondag 11 mei 2008 09:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
goedemorgen, zometeen maar ff naar hoornsemeer kijken of daar wat te scoren valt
Pas op dat 'ze' jou niet scoort hequote:Op zondag 11 mei 2008 12:33 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ga ook!!
Dit keer MET zonnebrandcreme
Wie?quote:
Why?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef JH87 het volgende:
Waarom zie ik nu echt zo'n tientonner langs de Hoornseplas rennen, Matje overeind heisen en aan z'n nekvel meesleuren?
Wat valt daar niet aan te snappen...quote:Op zondag 11 mei 2008 09:26 schreef SuusOetMaiden het volgende:
goedemorgen, zometeen maar ff naar hoornsemeer kijken of daar wat te scoren valt
Volgens mij doet matje het wel voor een tientonner.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:54 schreef JH87 het volgende:
Waarom zie ik nu echt zo'n tientonner langs de Hoornseplas rennen, Matje overeind heisen en aan z'n nekvel meesleuren?
Laatmaarquote:
LOLquote:Op zondag 11 mei 2008 13:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Volgens mij doet matje het wel voor een tientonner.
Indien niet al te veel verwijzingen naar Friesland en hoe geweldig het is; pics?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mn auto bestickerd voor morgen de elfstedentocht, en ik ben er zo tevreden mee dat ik overweeg het te laten staan
Ik heb morgen een niet-Fries op de bijrijdersstoel, dus ik heb me ingehouden qua nationalisme-auto, slechts een grote Fryske vlag over de achterbank gedrappeerd. Als DaD mn bijrijdster was geweest was het btw wel een nationalistisch design geworden. Maar helaas zal ik je moeten teleurstellen. Ik zal vandaag nog geen foto's posten, des te groter is de verrassing voor de mensen die morgen langs de route staan.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Indien niet al te veel verwijzingen naar Friesland en hoe geweldig het is; pics?
En nu ben je weer blij en niet meer depri?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ha. Hahahahahahaha. Wij zijn in de zweefmolen geweest. Die hoge.
quote:Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben zelfs blij zonder depri te zijn geweest, dat is me wat.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En nu ben je weer blij en niet meer depri?
Ik heb Do2 z'n hand zo'n beetje fijngeknepen en ik durfde absoluut niet naar beneden te kijken, maar toen het afgelopen was had het van mij best langer mogen duren. Dus 't viel me alles mee.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:45 schreef JH87 het volgende:
Was ie gaaf, was ie niet te eng?
Hm, oké! Dan moet ik het misschien ook maar eens gaan proberen morgen.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb Do2 z'n hand zo'n beetje fijngeknepen en ik durfde absoluut niet naar beneden te kijken, maar toen het afgelopen was had het van mij best langer mogen duren. Dus 't viel me alles mee.
En wil Do2 dat wel?quote:Op zondag 11 mei 2008 18:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hm, oké! Dan moet ik het misschien ook maar eens gaan proberen morgen.
Jullie zouden toch gaan zwemmen? Ik ben wel wezen zwemmenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:11 schreef Wurdsje het volgende:goedemiddag..
Vanochtend/vanmiddag even de zooi opgeruimd van gisteravond.. altijd leuk die verjaardagen alleen die rotzooi die je er van krijgt..![]()
vanmiddag ook nog even lekker relax bij de kosterij gezeten in het zonnetje.. en nu verder niks meer doen vandaag..
Ja, hij's leuk hè?quote:Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
mja alleen duurde et te lang voordat we de zooi weer op zn plek hadden.. dus toen zijn we maar niet gegaan..quote:Op zondag 11 mei 2008 18:10 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Jullie zouden toch gaan zwemmen? Ik ben wel wezen zwemmen
Nu wachtend op de Bobotie
Bij mij wil ook niksquote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef Bob. het volgende:
Stil hier.
Ik probeer te studeren, maar het wil niet.
Ik probeer niets te doen. Wil best aardig.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:33 schreef Bob. het volgende:
Stil hier.
Ik probeer te studeren, maar het wil niet.
quote:Op zondag 11 mei 2008 20:49 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik probeer niets te doen. Wil best aardig.
Het gaat gewoon niet zoals ik wil, komt niks uit mn handen. Dus dan dnek je ff rustig DVDtje kijkenquote:
KEIquote:Op zondag 11 mei 2008 21:56 schreef Bob. het volgende:
Ik wil helemaal nooit moeder worden.
Maar toch bedankt.Jij gefeliciteerd met je moeder.
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:09 schreef teigan het volgende:
moi, weer thuis!!
Beoordelingen van een 4 tot een 10 gehad, dus geen pijl op te trekken, nu gelukkig een paar weekenden rust![]()
Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken... 21 van de 23 is geen slechte score lijkt mequote:Op zondag 11 mei 2008 22:18 schreef teigan het volgende:
Tanga, uiteindelijk had ik van de 23 beoordelingen twee onvoldoendes, dus het algemene beeld is gewoon ok.... Daarom ga ik proberen me er niet teveel van aan te trekken..
vrijdag twee keer de tank volgegooid omdat ie leeg was, zaterdag één keerquote:Op zondag 11 mei 2008 22:59 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Hai knullie. De broem al afgetankt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |