Hoezo?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Als Misstique de logboek entries van dit topic gaat bekijken ben ik de lul
Niet naar een grote verhuurder gaan, maar naar een dubieuze sjappie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:27 schreef JH87 het volgende:
Kent Groningen trouwens één of andere goedkope studentenverhuisdienst? Ik vind 't moeten huren van een bus weer zo duur.
Bakfietsquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:27 schreef JH87 het volgende:
Kent Groningen trouwens één of andere goedkope studentenverhuisdienst? Ik vind 't moeten huren van een bus weer zo duur.
Dan ben je echt gestoord. Bij Stuur kan ik op zondag voor een 40 euro zo'n bus huren. Da's betaalbaar.quote:
We gaan jou chillen toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:11 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wie gaan er vanavond/vannacht allemaal in het Noorderplantsoen chillen?
Nietzman wil eerst je foto's zien. Enik wil geen muggen op mn auto en geen zin om geld aan benzine uit te geven. Maar de rest wel ja.quote:
En ze wil ook eerst zijn foto's zien neem ik aan.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nietzman wil eerst je foto's zien. Enik wil geen muggen op mn auto en geen zin om geld aan benzine uit te geven. Maar de rest wel ja.
Ik denk dat ik over sla.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nietzman wil eerst je foto's zien. Enik wil geen muggen op mn auto en geen zin om geld aan benzine uit te geven. Maar de rest wel ja.
Ik zoek nog wel iemand om dit weekend in de vliegende dingen op de kermis te gaan, interesse?quote:
Nietzman is geen user, Nietzman is een begrip.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:34 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En ze wil ook eerst zijn foto's zien neem ik aan.
Nietzman is 4 jaar mijn klasgenootje geweest.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nietzman is geen user, Nietzman is een begrip.
RIP aan de andere mensen in jullie klasquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nietzman is 4 jaar mijn klasgenootje geweest.
Eigenlijk vind ik dat ik het best moet durven. Maar euh.. eigenlijk heb ik ook enorme hoogtevrees.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:37 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel iemand om dit weekend in de vliegende dingen op de kermis te gaan, interesse?
Morgen langs-de-kermis-loop-meet?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ik het best moet durven. Maar euh.. eigenlijk heb ik ook enorme hoogtevrees.
Er even langs lopen vond ik al eng genoeg.
Nee, niemand kan tippen aan dat dreadlockmomster.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
RIP aan de andere mensen in jullie klasOf waren/zijn dat net zulke grote dwazen?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Welke school hebben wehet nu over? De knutselHBO?
handje vasthouden?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ik het best moet durven. Maar euh.. eigenlijk heb ik ook enorme hoogtevrees.
Er even langs lopen vond ik al eng genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |