Gratis Tip: ga niet in de supermouse.. ik heb nu nog last van mn rug..quote:Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Matje-1989 het volgende:
Kermis!! Ga ik vanmidda ook nog naartoe
Haha, ik moet eerst maar zien of ik uberhaubt nog daar naartoe ga. Moet eerst voorquote:Op maandag 12 mei 2008 12:25 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Gratis Tip: ga niet in de supermouse.. ik heb nu nog last van mn rug..
Ik ben trouwens onze reis naar Parijs even aan het plannenquote:
Ik ben in december via Bremen naar Parijs gevlogen. Dat is ¤25 voor het retourtje met bus van Groningen naar Bremen en het retourtje Parijs met het vliegtuig was ¤44. Dat was toen iig een stuk goedkoper dan met de TGV.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:41 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens onze reis naar Parijs even aan het plannen![]()
Met de TGV is het niet eens zo duur, tenminste van wat ik in het Frans begrijp dan
Laten we op het onderwerp blijven.... Parijs?quote:Op maandag 12 mei 2008 13:14 schreef freecell het volgende:
Ik dacht aan een eind fietsen voor vanmiddag, maar mijn broer op ons toffe fietsdoel (Sauwerd) is niet thuis. Helaas
Dus nu hard aan het nadenken over een andere bestemming
Ja, maar wij zijn daar op vakantie en we reizen van Le Mans - Naar Parijsquote:Op maandag 12 mei 2008 13:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben in december via Bremen naar Parijs gevlogen. Dat is ¤25 voor het retourtje met bus van Groningen naar Bremen en het retourtje Parijs met het vliegtuig was ¤44. Dat was toen iig een stuk goedkoper dan met de TGV.
Richting Zuidlaren is wel een mooie routequote:Op maandag 12 mei 2008 13:14 schreef freecell het volgende:
Ik dacht aan een eind fietsen voor vanmiddag, maar mijn broer op ons toffe fietsdoel (Sauwerd) is niet thuis. Helaas
Dus nu hard aan het nadenken over een andere bestemming
Ja, Tour de France laatste dagquote:Op maandag 12 mei 2008 13:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laten we op het onderwerp blijven.... Parijs?
Groningentopic?quote:Op maandag 12 mei 2008 13:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Laten we op het onderwerp blijven.... Parijs?
Parijsquote:Op maandag 12 mei 2008 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Groningentopic?
Sauwerd is Groningen, Parijs niet.
Daarbij stond mijn opmerking volledig los van jullie Parijsverhaal.
Nou, sorry zegquote:Op maandag 12 mei 2008 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Groningentopic?
Sauwerd is Groningen, Parijs niet.
Daarbij stond mijn opmerking volledig los van jullie Parijsverhaal.
Weet je nou al wat het kosten gaat?quote:
ik denk ik ook maar zo..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |