quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat zit jij bob te versieren te doen
Wij gaan toekijken.quote:
Heb jij je verplichte twee sportposts van vandaag al gedaan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kom pas dinsdag weer in Groningen
Het was meer bedoeld om haar over te halenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat zit jij bob te versieren te doen
Ah, de buit is dus al binnen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:21 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld om haar over te halen
Ik lees graag - al dan niet op de achtergrond - anoniem mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ff bij mn anonieme bron wat checken idd!
Jij bent nog nieuw, je hebt nog vele telfoonnummers, msn-adressen en thuisadressen te achterhalenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:53 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik lees graag - al dan niet op de achtergrond - anoniem mee.
Help mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent nog nieuw, je hebt nog vele telfoonnummers, msn-adressen en thuisadressen te achterhalen
Je kan me wat met je boeddhisme, geef mij roddels.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.
Het is de reis waar je van leert, niet de eindbestemming.
Oh ben ik nu een boeddhist?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je kan me wat met je boeddhisme, geef mij roddels.
Je draait om mijn punt heen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh ben ik nu een boeddhist?Ik draaide vanmiddag nog mijn christelijke CD "Nu geloof ik wat er in de bijbel staat" terwijl ik door de regio aan het cruisen was hoor
In dit geval Cornjum- Britsum- Stiens- Britsum - Cornjum - Beetgumermolen - Beetgum - Vrouweparochie- Stiens- Cornjumquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:15 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je draait om mijn punt heen.Wat versta jij onder 'regio', trouwens?
Met een trekker erop ofzo?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand een pet kopen? Heb er net 20 besteld
Pet is hipper, maar minder hippie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:53 schreef Tangarine het volgende:
Even een intermezzo, van mij met bloemen op mn hoofd!
[ afbeelding ]
15 euroquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kost dat?
Om te drukken dan he, ik heb geen interesse in die pet
Jeetje, ik ben een uurtje weg en er word al over me gepraat.quote:
Als je jezelf ophangt he? gebruik dan visdraad, dat snijdt lekker.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:22 schreef Jesse_ het volgende:
het is weer tijd voor emo.gif
vul hem zelf maar in
En als hij zichzelf niet ophangt?quote:Op zondag 11 mei 2008 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je jezelf ophangt he? gebruik dan visdraad, dat snijdt lekker.
Niet alleen met mij.quote:Op zondag 11 mei 2008 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Truste Tanga
Ik ben met Skic een film aan het kijken
Ik zit echt een gestoorde film op Veronica te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |