Jeff Wayne's musical versie of de film?quote:Op zondag 11 mei 2008 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
jawel. Maar als ik War of the Worlds op de achtergrond wil terwijl ik op mn PCtje aan het werk ben, werkt dat niet. En romantisch achter de pc een film kijken zuigt ook.
Jeff Waynes musical uiteraard. Film heb ik wel, maar heeft meer nut als onderzetter.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jeff Wayne's musical versie of de film?
En dan de live on stage DVD zeker, die isquote:Op zondag 11 mei 2008 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jeff Waynes musical uiteraard. Film heb ik wel, maar heeft meer nut als onderzetter.
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 11 mei 2008 23:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En dan de live on stage DVD zeker, die is![]()
Ulla!![]()
de film was inderdaad bagger
Viel wel mee, Inso heeft 'm nog een hele tijd gebruikt.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hou trouwens Peppi en Kokki, erg lang geleden dat ik jou/jullie heb gezien. Hoe zo'n laag stof zat erop?
Heb je de cd niet dan?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa
Maar die kan ik nu dus niet meer zienNu ken ik de meeste textemn wel uit mn hoofd, maar toch
Ik moet morgen om 6:00 weer op, ik had ZO graag gekeken, serieusquote:
Een echte fanquote:Op maandag 12 mei 2008 00:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zoek zelf de LP nog. Cd is grijsgedraaid
En de DVD staat ook met enige regelmaat op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |