Ik hou het op mooi op tijdquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:22 schreef maok het volgende:
Beetje vroeg, zo'n TT
Trusten, Maokquote:Ik vind het trouwens een mooie tijd om te gaan slapen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:23 schreef 2cv het volgende:
M'n pa heeft mijn pak yoghurt gepakt. Die was voor dit weekend
Straks rukt ie m vol en plakt ie m weer dicht.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:23 schreef 2cv het volgende:
M'n pa heeft mijn pak yoghurt gepakt. Die was voor dit weekend
Nog niet gezien. Op de Grotemarkt alleen maar markt: (hé, de camera hangt binnenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:55 schreef Inca het volgende:
is de kermis eral???
De vierde?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn douche is wel warm, kom hier maar. Zou je de 4e groningentopicuser zijn die bij mij douched.
jij, 2cv (toen was jij nota bene ook in huis toen hij hier douchtequote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De vierde?. In welk illuster gezelschap bevind ik mij?
Maar wat nu dan, Bob?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:24 schreef Bob. het volgende:
Ja, dat is een vervelende eigenschap van geld he? Dat het op gaat.
En het was ijskoud.
Tsja, Inkomen. Wat nu dan. Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Maar wat nu dan, Bob?
Wat ga je verder nog doen, Bob? Ik moet nu de was doen.Ik heb daar geen zin in.
Heerlijk hoe jij me elke keer weer als een keurig meisje weet neer te zetten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij, 2cv (toen was jij nota bene ook in huis toen hij hier douchte) en ik.
maar jij bent de enige die hier ooit heeft gedouched omdat je zo nat was![]()
Een kopje koffie is niet hetzelfde als een warme douche.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Tsja, Inkomen. Wat nu dan. Dat weet ik eigenlijk niet.
En ik ga zo even een kopje koffie drinken om weer warm te worden en daarna aan de studie. Daar heb ik ook geen zin in.
Al 5x gedaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:39 schreef Jesse_ het volgende:
Zeb Bob. als je nou de cv ketel even reset kan je over 5 minuutjes warm douchen
Ja hequote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heerlijk hoe jij me elke keer weer als een keurig meisje weet neer te zetten..
Ach, dat werkt hier altijd welquote:
ik niet iigquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:50 schreef MaxMark het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet waarom Nietz geband is. Iemand anders die het wel weet?
Wattan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb vannacht zo naar gedroomd over borstvoeding..
ehhquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zag een borst met een zwart geworden tepel, die helemaal open lag, met daaraan een werkelijk evil uitziend kind. En met open bedoel ik ook echt open.
Oh, ik heb er eentje van Visa creditcards. Tsja, kinderen zijn duur hè.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:45 schreef MaxMark het volgende:
Goed bezig DaD, nu heb ik allemaal zwangerschaps-reclames hieronder staan
Geen kinderen dus?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb er eentje van Visa creditcards. Tsja, kinderen zijn duur hè.
Maar no way dat ik ooit borstvoeding ga geven hè..
Ik snap dat bij heel veel mannen al niet voor er uberhaubt gebaard isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snap best dat er mannen zijn die na een zwangerschap geen seks meer met hun vrouw willen, als je je dat allemaal bedenkt.
quote:
Wel goed. Heb het leuk gehad die 4 dagen in Leiden,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het nu met je?
Ik heis me maar eens in m'n ouwe kloffie. Spierballen laten rollen; ik mag me uitleven met de kettingzaag.
Je zit in een aparte familie kamer voor dat de ceremonie begint, vanuit daar mag je als eerste naar de aula om nog even afscheid te nemen en als eerste plaats te nemen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Ook geen begrafenissen. Niks dus.
Punt is dat ik nu zelf ook naar voren moet gaan als familie word geroepen en alles.
En dan. Wat gebeurt er dan.Zulks dingen.
Als ik een 'gewone' eerste crematie oid had gehad zat ik gwn tussen de rest undso.
Vooral als er mensen bij zitten die je echt even willen troosten, het echt even persoonlijk willen maken of een goede raad voor de komende tijd mee proberen te geven, terwijl ze niet door hebben dat je al een kwartier handen aan het schudden bent en er nog eens minstens 50 mensen achter hen staan...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:06 schreef Jesse_ het volgende:
En dan komt het vervelendste: iedereen gaat je condoleren bij hun vertrek.
Dat heb ik gelukkig nog nooit mee gemaakt. Wel altijd een paar apen die 'van harte gecondoleerd' zeggenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:20 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Vooral als er mensen bij zitten die je echt even willen troosten, het echt even persoonlijk willen maken of een goede raad voor de komende tijd mee proberen te geven, terwijl ze niet door hebben dat je al een kwartier handen aan het schudden bent en er nog eens minstens 50 mensen achter hen staan...
Verder, veel sterkte!
Ik kende wel 'gefeliciteerd' en dan een reactie van 'huh' en dan weer een reactie van 'oww kut ehh ik bedoel...'quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit mee gemaakt. Wel altijd een paar apen die 'van harte gecondoleerd' zeggen![]()
![]()
Nee, zeg dan oprecht gecondoleerd. Dat is tenminste beter.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
van harte gecondoleerd is niks mis mee...
klinkt beter, maar met van harte is ook niks misquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, zeg dan oprecht gecondoleerd. Dat is tenminste beter.
En nog bedankt he
wanneer is je eerste werkdag in Grunn?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is vrijdagmiddag, half 3 geweest, en ik ben níet op weg naar m'n werk. Joehoe..
Zondag.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wanneer is je eerste werkdag in Grunn?
spannend! succesquote:
Huh? Ik sprak Emiel net op MSN, zit die achter dezelfde internetPC als jij of zo?quote:
Ik zit bij mijn ouders thuisquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
spannend! succes
[..]
Huh? Ik sprak Emiel net op MSN, zit die achter dezelfde internetPC als jij of zo?
Jepquote:
Nee in de achtertuin van omamaokquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
De BX club kampeert dt weekend bij papaok en mamaok
Waarom heb je eenquote:
en een rijbewijs halen, da's misschien ook een soort van handig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil ook een auto.
.. Laat ik eerst eens 18 worden.
Ha! kijk aan! Hoeveel waren er daar ongeveer?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:29 schreef LoudGirl het volgende:Dag, dag! Ik ben vandaag terracotta soldaten wezen kijken in het Drents Museum. Erg indrukwekkend.
Iets van negen grote (twee meter) en enkele tientallen kleintjes (50 cm). In totaal denken ze dat er 1000 grote zijn en 4000 kleintjes, maar slechts een klein del is opgegraven. Die beelden vervingen trouwens de mensoffers, want die kostten wel erg veel arbeidskrachten. En di hadden ze nou net nodig als dwangarbeiders om het grafcomplex te bouwen. Gezellige jongens, die oude Chinezen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha! kijk aan! Hoeveel waren er daar ongeveer?
Haha, nee. Volgens mij hadden 'we' het over je in het topic en toen vroeg ik me dat gewoon af. Dets it.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo MM.
Waarom wilde je weten waarom ik in Leiden zat?
Zodat ik j niet frappant kon noemen?
Dankquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb je niet frappant genoemd trouwens. Toen ik in Leiden zat.
Aardig he.
Ik zal het ook niet meer doen,kusj op.
Net terug van de crematie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dank![]()
Hoe is het nu met jou? (Het moment dat je dit leest, niet per sé op dit tijdstip)
sterkte.quote:
knuffelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Net terug van de crematie.
Dus mwoah.
Ditte.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:01 schreef Bob. het volgende:
Welk boek? En ook een knuffel van mij Chips.
In Wageningen is het lekker weer.
He, daar heb ik een dvd van. Ooit eens van iemand gekregen, nooit gekeken alleen... maar het is dus wel wat?quote:
Ja! Nada Surf!! en Datarock!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
He, daar heb ik een dvd van. Ooit eens van iemand gekregen, nooit gekeken alleen... maar het is dus wel wat?
En ik heb zo'n zin in 5 mei.
Het is wel wat, ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
He, daar heb ik een dvd van. Ooit eens van iemand gekregen, nooit gekeken alleen... maar het is dus wel wat?
En ik heb zo'n zin in 5 mei.
Een model hoeft ook niet mooi te zijn toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net uit pure wanhoop tijdens het eten Holland's Next Top Model gekeken, maar wat zijn die meiden eigenlijk lelijk allemaal... Of mag ik dat niet zeggen?.
Op de foto idd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:47 schreef JH87 het volgende:
Ze mogen mijns inziens toch op z'n minst een hoop uitstraling hebben.
Modellen moet hun product verkopen, niet henzelf, al lijkt het daar tegenwoordig wel op.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kijk liever naar een mooi iemand met de juiste lengte en een symmetrisch gezicht, dan een lelijk iemand met die dingen. Of is dat gek?
Daar wordt ook wel door de scouts opgelet hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:47 schreef JH87 het volgende:
Ze mogen mijns inziens toch op z'n minst een hoop uitstraling hebben.
Een goed model loopt ook vele modeshows, en moet daar dus ook uitstraling hebben. En goed overkomen etc.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:51 schreef LoudGirl het volgende:
Ze worden toch gephotoshopt, dus volgens mij maakt het niet zoveel uit.
Niet om te lachen. Ik vind dat clipje ook erg tof.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
schrale mokkels idd.
en 2cv gat dat clipje erg tof vinden
Altijd. Een mening over iets hebben is juist goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net uit pure wanhoop tijdens het eten Holland's Next Top Model gekeken, maar wat zijn die meiden eigenlijk lelijk allemaal... Of mag ik dat niet zeggen?.
Hoi ik ben Fiets, ik zit bij de eindredactie van de FP en ik ben verslaagd.quote:
Ik wist al wie je wasquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fiets, ik zit bij de eindredactie van de FP en ik ben verslaagd.
Ik ben vooral gewoon ontzettend nieuwsgierig. Maar we gaan wel met een groep jongeren om daar leeftijdsgenoten te ontmoeten, rond te reizen langs verschillende projecten, steden, etc.quote:
Je gaat het geweldig doenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof. Veel plezier..
Ik heb morgen m'n eerste werkdag bij het bedrijf waar ik al bijna 5 jaar werk, maar dan in een ander filiaal, en ik zit idioot te stressen over of ik het wel kan..
Staat je goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh oeh oeh DaD! DaD!
Ik heb vandaag mn groene shirtje alvast geproefpast en zo
[ afbeelding ]
Ik wel, als ik gaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Groningen-meet op het Bevrijdingsfestival in Zwolle?
quote:
Ik hoop heel erg dat je kuntquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik heb wel ergens wat groens, maar ja, dat is natuurlijk in mijn ogen weer niet goed genoeg. En het is nog steeds énigszins onder voorbehoud hè.. Geen idee nog of ik dan moet werken.
Maar ik ga nu eerst maar eens op bed. Ik twijfel nog tussen of m'n hoofd volledig uitzetten, of het een kans geven om m'n geheugen te laten doen waarvoor het bedoeld is - dingen vergeten.
Van de FPquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fiets, ik zit bij de eindredactie van de FP en ik ben verslaagd.
Je hebt gelijk. Met dat gedoe van die oude krant vorige week. Het topic in NWS was best grappig met inhoudelijke reacties etc.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:50 schreef MaxMark het volgende:
Ik zou me werkelijk doodschamen als ik tegen vrienden/leeftijdsgenoten zou moeten zeggen dat ik ervoor heb gezorgd dat het niveau op de FP zo bedroevend laag is en daar nog achter sta ook. Zowel qua inhoud van de reacties als de mensen die er posten.
AH vismarkt is vaak wel openquote:Op zondag 4 mei 2008 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is vandaag koopzondag, maar weet iemand wat dat voor de supermarkten betekent?
En anders: verkopen ze Brinta bij de AH to go in het UMCG?.
Zorgen maken nog kutter. Als je het al bijna vijf jaar hebt gedaan zal 't nu ook best lukken, al is het dan op een andere vestiging.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik doe dit werk al bijna vijf jaar ik kan het wel.
Eerste werkdagen zijn kút..
Maar natuurlijk! Hier bij m'n ouders in het dorp cq. gehucht kennen ze dat niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Bob.; Kekheid.
@JH87; Waar? bij Station Utrecht?
Jumbo op de Beren (bij Korreweg) is ook open..quote:Op zondag 4 mei 2008 10:36 schreef Bob. het volgende:
De Jumbo in de Euroborg is sowieso open geloof ik.
En de to go heeft geen Brinta denkt ik.
Tof, mijn naam gaat naar de maan (alleen letterlijkquote:
Waarom zeggen mij al die namen dan niets?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:38 schreef Jesse_ het volgende:
Groningen heeft echt veel toffere acts morgen dan Zwolle
Had ik bij mn ouderlijk huis gister binnen 2 minuten al last van. Daarom maar snel wat gaas voor het raam gehangen, omdat ik vermoed dat het niet de laatste wesp zal zijn die binnen probeert te komen.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net tien minuten m'n raam open en nu al een werkelijk énorme wesp binnen. Help?.
Ik wrs niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:11 schreef JH87 het volgende:
Gelukkig.
Maarre, wie gaan er nu morgen het Stadspark onveilig maken?
Volgens mij duurde het even voor ik doorhad dat jullie daar stonden, of niet?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:15 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een takke-end gewandeld vanmiddag. Bijna 2 uur!
En we hebben Tanga nog gezien in het plantsoen
De optredens zijn vaak sowieso bijzaak, maar ik ga ook niet in mn eentje met een biertje fristi in het gras liggen,quote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef JH87 het volgende:
Het is ook wel lekker er gewoon even met een biertje in 't gras te gaan liggen. Optredens kunnen best bijzaak zijn.
Wij zagen jou wel eerder, maar zodra we voor je stilstonden zag jij ons ook wel meteen hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Volgens mij duurde het even voor ik doorhad dat jullie daar stonden, of niet?
Ja, het gaat leuk worden!quote:Op zondag 4 mei 2008 17:24 schreef Tangarine het volgende:
Omg ik zie dat Nada Surf in Groningen komt op het festival, nu moet ik eigenlijk ook heen![]()
@ DaD: ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden... laat het wel weten als ik hem uit heb
Wij hebben pizzaquote:
Gehakt-hamrolletjes uit de ovenquote:
Het tripje zelf prima, daar te plekke leukquote:Op zondag 4 mei 2008 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe was het tripje naar Utrecht?
Dan weet ik het atwoord al op mn sms van gisternachtquote:Op zondag 4 mei 2008 19:45 schreef maok het volgende:
[..]
Het tripje zelf prima, daar te plekke leukmaar 's nachts errrrrrrg koud
Je smste hem wakkerquote:Op zondag 4 mei 2008 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan weet ik het atwoord al op mn sms van gisternacht
(aan 2cv, of ie wel in de goede tent lag)
Ik kreeg een hele boze sms terug inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef maok het volgende:
[..]
Je smste hem wakker. (zei ie vanmorgen) Maar hiermee heb je inderdaad je antwoord
Oh god, niet eens gezien.quote:
Misschien kom ik je morgen wel tegen, maar ja dan moet ik wel weten hoe je er uit zietquote:
Holadiejee, ga gezellig mee (om het rijmschema in ere te houden: bekijk je PB).quote:Op zondag 4 mei 2008 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien kom ik je morgen wel tegen, maar ja dan moet ik wel weten hoe je er uit ziet
ben je nou homo of niet?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vreemde smaak heb jij
Maar dat was al veel langer bekend
Lekker he?quote:
En heb je al eens sex gehad met een vrouw?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een vraag zeg![]()
Om toch maar even antwoord te geven: Ik ben geen homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |