Het tripje zelf prima, daar te plekke leukquote:Op zondag 4 mei 2008 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe was het tripje naar Utrecht?
Dan weet ik het atwoord al op mn sms van gisternachtquote:Op zondag 4 mei 2008 19:45 schreef maok het volgende:
[..]
Het tripje zelf prima, daar te plekke leukmaar 's nachts errrrrrrg koud
Je smste hem wakkerquote:Op zondag 4 mei 2008 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan weet ik het atwoord al op mn sms van gisternacht
(aan 2cv, of ie wel in de goede tent lag)
Ik kreeg een hele boze sms terug inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef maok het volgende:
[..]
Je smste hem wakker. (zei ie vanmorgen) Maar hiermee heb je inderdaad je antwoord
Oh god, niet eens gezien.quote:
Misschien kom ik je morgen wel tegen, maar ja dan moet ik wel weten hoe je er uit zietquote:
Holadiejee, ga gezellig mee (om het rijmschema in ere te houden: bekijk je PB).quote:Op zondag 4 mei 2008 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien kom ik je morgen wel tegen, maar ja dan moet ik wel weten hoe je er uit ziet
ben je nou homo of niet?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vreemde smaak heb jij
Maar dat was al veel langer bekend
Lekker he?quote:
En heb je al eens sex gehad met een vrouw?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een vraag zeg![]()
Om toch maar even antwoord te geven: Ik ben geen homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |