Je hebt gelijk. Met dat gedoe van die oude krant vorige week. Het topic in NWS was best grappig met inhoudelijke reacties etc.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:50 schreef MaxMark het volgende:
Ik zou me werkelijk doodschamen als ik tegen vrienden/leeftijdsgenoten zou moeten zeggen dat ik ervoor heb gezorgd dat het niveau op de FP zo bedroevend laag is en daar nog achter sta ook. Zowel qua inhoud van de reacties als de mensen die er posten.
AH vismarkt is vaak wel openquote:Op zondag 4 mei 2008 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is vandaag koopzondag, maar weet iemand wat dat voor de supermarkten betekent?
En anders: verkopen ze Brinta bij de AH to go in het UMCG?.
Zorgen maken nog kutter. Als je het al bijna vijf jaar hebt gedaan zal 't nu ook best lukken, al is het dan op een andere vestiging.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik doe dit werk al bijna vijf jaar ik kan het wel.
Eerste werkdagen zijn kút..
Maar natuurlijk! Hier bij m'n ouders in het dorp cq. gehucht kennen ze dat niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Bob.; Kekheid.
@JH87; Waar? bij Station Utrecht?
Jumbo op de Beren (bij Korreweg) is ook open..quote:Op zondag 4 mei 2008 10:36 schreef Bob. het volgende:
De Jumbo in de Euroborg is sowieso open geloof ik.
En de to go heeft geen Brinta denkt ik.
Tof, mijn naam gaat naar de maan (alleen letterlijkquote:
Waarom zeggen mij al die namen dan niets?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:38 schreef Jesse_ het volgende:
Groningen heeft echt veel toffere acts morgen dan Zwolle
Had ik bij mn ouderlijk huis gister binnen 2 minuten al last van. Daarom maar snel wat gaas voor het raam gehangen, omdat ik vermoed dat het niet de laatste wesp zal zijn die binnen probeert te komen.quote:Op zondag 4 mei 2008 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net tien minuten m'n raam open en nu al een werkelijk énorme wesp binnen. Help?.
Ik wrs niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:11 schreef JH87 het volgende:
Gelukkig.
Maarre, wie gaan er nu morgen het Stadspark onveilig maken?
Volgens mij duurde het even voor ik doorhad dat jullie daar stonden, of niet?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:15 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een takke-end gewandeld vanmiddag. Bijna 2 uur!
En we hebben Tanga nog gezien in het plantsoen
De optredens zijn vaak sowieso bijzaak, maar ik ga ook niet in mn eentje met een biertje fristi in het gras liggen,quote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef JH87 het volgende:
Het is ook wel lekker er gewoon even met een biertje in 't gras te gaan liggen. Optredens kunnen best bijzaak zijn.
Wij zagen jou wel eerder, maar zodra we voor je stilstonden zag jij ons ook wel meteen hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Volgens mij duurde het even voor ik doorhad dat jullie daar stonden, of niet?
Ja, het gaat leuk worden!quote:Op zondag 4 mei 2008 17:24 schreef Tangarine het volgende:
Omg ik zie dat Nada Surf in Groningen komt op het festival, nu moet ik eigenlijk ook heen![]()
@ DaD: ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden... laat het wel weten als ik hem uit heb
Wij hebben pizzaquote:
Gehakt-hamrolletjes uit de ovenquote:
Het tripje zelf prima, daar te plekke leukquote:Op zondag 4 mei 2008 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe was het tripje naar Utrecht?
Dan weet ik het atwoord al op mn sms van gisternachtquote:Op zondag 4 mei 2008 19:45 schreef maok het volgende:
[..]
Het tripje zelf prima, daar te plekke leukmaar 's nachts errrrrrrg koud
Je smste hem wakkerquote:Op zondag 4 mei 2008 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan weet ik het atwoord al op mn sms van gisternacht
(aan 2cv, of ie wel in de goede tent lag)
Ik kreeg een hele boze sms terug inderdaadquote:Op zondag 4 mei 2008 20:06 schreef maok het volgende:
[..]
Je smste hem wakker. (zei ie vanmorgen) Maar hiermee heb je inderdaad je antwoord
Oh god, niet eens gezien.quote:
Misschien kom ik je morgen wel tegen, maar ja dan moet ik wel weten hoe je er uit zietquote:
Holadiejee, ga gezellig mee (om het rijmschema in ere te houden: bekijk je PB).quote:Op zondag 4 mei 2008 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien kom ik je morgen wel tegen, maar ja dan moet ik wel weten hoe je er uit ziet
ben je nou homo of niet?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vreemde smaak heb jij
Maar dat was al veel langer bekend
Lekker he?quote:
En heb je al eens sex gehad met een vrouw?quote:Op zondag 4 mei 2008 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een vraag zeg![]()
Om toch maar even antwoord te geven: Ik ben geen homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |