Je hebt gelijk. Met dat gedoe van die oude krant vorige week. Het topic in NWS was best grappig met inhoudelijke reacties etc.quote:Op zondag 4 mei 2008 01:50 schreef MaxMark het volgende:
Ik zou me werkelijk doodschamen als ik tegen vrienden/leeftijdsgenoten zou moeten zeggen dat ik ervoor heb gezorgd dat het niveau op de FP zo bedroevend laag is en daar nog achter sta ook. Zowel qua inhoud van de reacties als de mensen die er posten.
AH vismarkt is vaak wel openquote:Op zondag 4 mei 2008 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is vandaag koopzondag, maar weet iemand wat dat voor de supermarkten betekent?
En anders: verkopen ze Brinta bij de AH to go in het UMCG?.
Zorgen maken nog kutter. Als je het al bijna vijf jaar hebt gedaan zal 't nu ook best lukken, al is het dan op een andere vestiging.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik doe dit werk al bijna vijf jaar ik kan het wel.
Eerste werkdagen zijn kút..
Maar natuurlijk! Hier bij m'n ouders in het dorp cq. gehucht kennen ze dat niet.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:32 schreef ChipsZak. het volgende:
@ Bob.; Kekheid.
@JH87; Waar? bij Station Utrecht?
Jumbo op de Beren (bij Korreweg) is ook open..quote:Op zondag 4 mei 2008 10:36 schreef Bob. het volgende:
De Jumbo in de Euroborg is sowieso open geloof ik.
En de to go heeft geen Brinta denkt ik.
Tof, mijn naam gaat naar de maan (alleen letterlijkquote:
Waarom zeggen mij al die namen dan niets?quote:Op zondag 4 mei 2008 00:38 schreef Jesse_ het volgende:
Groningen heeft echt veel toffere acts morgen dan Zwolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |