en een rijbewijs halen, da's misschien ook een soort van handig.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wil ook een auto.
.. Laat ik eerst eens 18 worden.
Ha! kijk aan! Hoeveel waren er daar ongeveer?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:29 schreef LoudGirl het volgende:Dag, dag! Ik ben vandaag terracotta soldaten wezen kijken in het Drents Museum. Erg indrukwekkend.
Iets van negen grote (twee meter) en enkele tientallen kleintjes (50 cm). In totaal denken ze dat er 1000 grote zijn en 4000 kleintjes, maar slechts een klein del is opgegraven. Die beelden vervingen trouwens de mensoffers, want die kostten wel erg veel arbeidskrachten. En di hadden ze nou net nodig als dwangarbeiders om het grafcomplex te bouwen. Gezellige jongens, die oude Chinezen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha! kijk aan! Hoeveel waren er daar ongeveer?
Haha, nee. Volgens mij hadden 'we' het over je in het topic en toen vroeg ik me dat gewoon af. Dets it.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo MM.
Waarom wilde je weten waarom ik in Leiden zat?
Zodat ik j niet frappant kon noemen?
Dankquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb je niet frappant genoemd trouwens. Toen ik in Leiden zat.
Aardig he.
Ik zal het ook niet meer doen,kusj op.
Net terug van de crematie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dank![]()
Hoe is het nu met jou? (Het moment dat je dit leest, niet per sé op dit tijdstip)
sterkte.quote:
knuffelquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Net terug van de crematie.
Dus mwoah.
Ditte.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:01 schreef Bob. het volgende:
Welk boek? En ook een knuffel van mij Chips.
In Wageningen is het lekker weer.
He, daar heb ik een dvd van. Ooit eens van iemand gekregen, nooit gekeken alleen... maar het is dus wel wat?quote:
Ja! Nada Surf!! en Datarock!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
He, daar heb ik een dvd van. Ooit eens van iemand gekregen, nooit gekeken alleen... maar het is dus wel wat?
En ik heb zo'n zin in 5 mei.
Het is wel wat, ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
He, daar heb ik een dvd van. Ooit eens van iemand gekregen, nooit gekeken alleen... maar het is dus wel wat?
En ik heb zo'n zin in 5 mei.
Een model hoeft ook niet mooi te zijn toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net uit pure wanhoop tijdens het eten Holland's Next Top Model gekeken, maar wat zijn die meiden eigenlijk lelijk allemaal... Of mag ik dat niet zeggen?.
Op de foto idd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:47 schreef JH87 het volgende:
Ze mogen mijns inziens toch op z'n minst een hoop uitstraling hebben.
Modellen moet hun product verkopen, niet henzelf, al lijkt het daar tegenwoordig wel op.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kijk liever naar een mooi iemand met de juiste lengte en een symmetrisch gezicht, dan een lelijk iemand met die dingen. Of is dat gek?
Daar wordt ook wel door de scouts opgelet hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:47 schreef JH87 het volgende:
Ze mogen mijns inziens toch op z'n minst een hoop uitstraling hebben.
Een goed model loopt ook vele modeshows, en moet daar dus ook uitstraling hebben. En goed overkomen etc.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:51 schreef LoudGirl het volgende:
Ze worden toch gephotoshopt, dus volgens mij maakt het niet zoveel uit.
Niet om te lachen. Ik vind dat clipje ook erg tof.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
schrale mokkels idd.
en 2cv gat dat clipje erg tof vinden
Altijd. Een mening over iets hebben is juist goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net uit pure wanhoop tijdens het eten Holland's Next Top Model gekeken, maar wat zijn die meiden eigenlijk lelijk allemaal... Of mag ik dat niet zeggen?.
Hoi ik ben Fiets, ik zit bij de eindredactie van de FP en ik ben verslaagd.quote:
Ik wist al wie je wasquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fiets, ik zit bij de eindredactie van de FP en ik ben verslaagd.
Ik ben vooral gewoon ontzettend nieuwsgierig. Maar we gaan wel met een groep jongeren om daar leeftijdsgenoten te ontmoeten, rond te reizen langs verschillende projecten, steden, etc.quote:
Je gaat het geweldig doenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof. Veel plezier..
Ik heb morgen m'n eerste werkdag bij het bedrijf waar ik al bijna 5 jaar werk, maar dan in een ander filiaal, en ik zit idioot te stressen over of ik het wel kan..
Staat je goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh oeh oeh DaD! DaD!
Ik heb vandaag mn groene shirtje alvast geproefpast en zo
[ afbeelding ]
Ik wel, als ik gaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Groningen-meet op het Bevrijdingsfestival in Zwolle?
quote:
Ik hoop heel erg dat je kuntquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik heb wel ergens wat groens, maar ja, dat is natuurlijk in mijn ogen weer niet goed genoeg. En het is nog steeds énigszins onder voorbehoud hè.. Geen idee nog of ik dan moet werken.
Maar ik ga nu eerst maar eens op bed. Ik twijfel nog tussen of m'n hoofd volledig uitzetten, of het een kans geven om m'n geheugen te laten doen waarvoor het bedoeld is - dingen vergeten.
Van de FPquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fiets, ik zit bij de eindredactie van de FP en ik ben verslaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |