Het is wel wat, ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
He, daar heb ik een dvd van. Ooit eens van iemand gekregen, nooit gekeken alleen... maar het is dus wel wat?
En ik heb zo'n zin in 5 mei.
Een model hoeft ook niet mooi te zijn toch?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net uit pure wanhoop tijdens het eten Holland's Next Top Model gekeken, maar wat zijn die meiden eigenlijk lelijk allemaal... Of mag ik dat niet zeggen?.
Op de foto idd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:47 schreef JH87 het volgende:
Ze mogen mijns inziens toch op z'n minst een hoop uitstraling hebben.
Modellen moet hun product verkopen, niet henzelf, al lijkt het daar tegenwoordig wel op.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kijk liever naar een mooi iemand met de juiste lengte en een symmetrisch gezicht, dan een lelijk iemand met die dingen. Of is dat gek?
Daar wordt ook wel door de scouts opgelet hoor.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:47 schreef JH87 het volgende:
Ze mogen mijns inziens toch op z'n minst een hoop uitstraling hebben.
Een goed model loopt ook vele modeshows, en moet daar dus ook uitstraling hebben. En goed overkomen etc.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:51 schreef LoudGirl het volgende:
Ze worden toch gephotoshopt, dus volgens mij maakt het niet zoveel uit.
Niet om te lachen. Ik vind dat clipje ook erg tof.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
schrale mokkels idd.
en 2cv gat dat clipje erg tof vinden
Altijd. Een mening over iets hebben is juist goedquote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net uit pure wanhoop tijdens het eten Holland's Next Top Model gekeken, maar wat zijn die meiden eigenlijk lelijk allemaal... Of mag ik dat niet zeggen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |