Hoi ik ben Fiets, ik zit bij de eindredactie van de FP en ik ben verslaagd.quote:
Ik wist al wie je wasquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fiets, ik zit bij de eindredactie van de FP en ik ben verslaagd.
Ik ben vooral gewoon ontzettend nieuwsgierig. Maar we gaan wel met een groep jongeren om daar leeftijdsgenoten te ontmoeten, rond te reizen langs verschillende projecten, steden, etc.quote:
Je gaat het geweldig doenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tof. Veel plezier..
Ik heb morgen m'n eerste werkdag bij het bedrijf waar ik al bijna 5 jaar werk, maar dan in een ander filiaal, en ik zit idioot te stressen over of ik het wel kan..
Staat je goed.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh oeh oeh DaD! DaD!
Ik heb vandaag mn groene shirtje alvast geproefpast en zo
[ afbeelding ]
Ik wel, als ik gaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:30 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Groningen-meet op het Bevrijdingsfestival in Zwolle?
quote:
Ik hoop heel erg dat je kuntquote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, ik heb wel ergens wat groens, maar ja, dat is natuurlijk in mijn ogen weer niet goed genoeg. En het is nog steeds énigszins onder voorbehoud hè.. Geen idee nog of ik dan moet werken.
Maar ik ga nu eerst maar eens op bed. Ik twijfel nog tussen of m'n hoofd volledig uitzetten, of het een kans geven om m'n geheugen te laten doen waarvoor het bedoeld is - dingen vergeten.
Van de FPquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fiets, ik zit bij de eindredactie van de FP en ik ben verslaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |