Ja, schande!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:54 schreef bassieVL het volgende:
Stiekem het andere topic vol maken als ik even niet kijk. Tss.
Het wordt mijn 5equote:Op donderdag 24 april 2008 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Euhm, ik ga dit jaar voor de 2e keer. JD is al vaker geweest.
Eigenlijk hebben we het als traditie benoemd, het is heel gezellig. Vorig jaar was de line-up erg tof. En dit jaar staat LIT op het programma, dus dat is dé reden om zeker te gaan.
Maar anders waren we toch wel gegaan. Ons ding, minivakantie-tje..
Ow vet!quote:Op donderdag 24 april 2008 09:58 schreef JDude het volgende:
C1000-filialen naar Albert Heijn
C1000 Ginnekenweg wordt een AH. Handig, daar tegenover is er ook al een.
Sinds ze alle Primarkt winkels hebben overgenomen is Breda nogal gedomineerd door AH's. De andere ketens hebben samen evenveel winkels. denk ikquote:Op donderdag 24 april 2008 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Jezus, dan heb ik 3 AH's in de buurt zittenNouja weinig keus meer dan he, al blijf ik die aan het valkeniersplein het prettigste vinden
Och, dat is op GR niet echt meer het criterium, sinds Good Charlotte ook al mag komenquote:En Lit is idd best gaaf, alleen vind ik ze niet echt een band voor op Groezrock moet ik zeggen. Das heul geen punk!
Serieus? Hahahahahhahaquote:Op donderdag 24 april 2008 10:58 schreef JDude het volgende:
Och, dat is op GR niet echt meer het criterium, sinds Good Charlotte ook al mag komen.
Gezellig tussen m'n homies swa.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:16 schreef BossFight het volgende:
Ja maar wie gaat er dan ook in godsnaam in de HB wonen?
Dat wordt een uur bier drinken tot Bad Religion begint.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:15 schreef BossFight het volgende:
Good Charlotte is echt uber lame.
Wat zal dat een lijdensweg zijn zeg!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat wordt een uur bier drinken tot Bad Religion begint.
Mja, de HB heeft goede en minder goede delen. Gezien de omvang is het bijna een kleine stad op zich, met pauperwijken en toffere stukken. Een collega van me woont er, en daar is het echt wel mooi wonen. Het grootste nadeel is nog dat je zowat dichter bij Dordrecht dan Breda zitquote:Op donderdag 24 april 2008 11:21 schreef BossFight het volgende:
Dat is dan wel weer fijn.
Maar ik probeer maar te zeggen dat de HB gewoon geen goede reputatie heeft wat dat betreft.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:35 schreef Rossdale het volgende:
Doe mij maar gewoon Ginneken of het centrum
Nou!quote:Op donderdag 24 april 2008 11:20 schreef BossFight het volgende:
Wat zal dat een lijdensweg zijn zeg!
Zie je nu pas dat ceilingcat weg is? Ooooeeee je moet je vriendje echt wel beter in de gaten houden hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Bammetjes.
Ennuhm, JD. Je KAT! Wat doe je?.
Ik zag het gisteren al. Maar ik maak nu de opmerking pas.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:09 schreef Rossdale het volgende:
Zie je nu pas dat ceilingcat weg is? Ooooeeee je moet je vriendje echt wel beter in de gaten houden hoor
Even wat afwisseling. Vanmiddag is kat weer terug, denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:03 schreef Kuukske het volgende:
Bammetjes.
Ennuhm, JD. Je KAT! Wat doe je?.
Jaja, dat zeg je nuquote:Op donderdag 24 april 2008 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zag het gisteren al. Maar ik maak nu de opmerking pas.
Ik zég het nu ja. Dat zei ik toch.quote:
It's the beer that is addicted to me.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:30 schreef BossFight het volgende:
Ik vind deze grappiger dan ceilingcat eigenlijk.
Maar dat is misschien omdat ik het stripje zelf ken en waar het over gaat.
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef JDude het volgende:
[..]
It's the beer that is addicted to me.
*Frown.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef JDude het volgende:
Das dan voor mij op zich wel weer handigquote:Op donderdag 24 april 2008 11:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Het grootste nadeel is nog dat je zowat dichter bij Dordrecht dan Breda zit.
We don't need no water, let the #$&%&^% burn. ♪.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:18 schreef JDude het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire!
Hehehe ook 3FM aan het luisteren?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:18 schreef JDude het volgende:
The roof, the roof, the roof is on fire!
quote:
Het is ook nooit goed. WIJF!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef BossFight het volgende:
Van 1 kant is het prachtig hoor een leuk sociaal leven met veel vrienden en bekenden.
Maar nu heb ik me WEER om laten lullen om iets te gaan doen vanavond.
Terwijl ik nodig toe ben aan een avond op tijd naar bed enzo.
Maargoed, bijna vakantie dus dan rust ik dan wel uit.
Klinkt bekend ja, schijnt dat ik vanavond bij een vriendin langs moet. Zou ik eigenlijk gisteren al doen, maar toen is mijn vriendin langsgeweest. Aardig slaaptekort nu, maarja moet toch echt bij die andere meid langs. Gelukkig woont ze maar een paar huisjes verder dus ik ben zo terug thuisquote:Op donderdag 24 april 2008 14:22 schreef BossFight het volgende:
Van 1 kant is het prachtig hoor een leuk sociaal leven met veel vrienden en bekenden.
Maar nu heb ik me WEER om laten lullen om iets te gaan doen vanavond.
Terwijl ik nodig toe ben aan een avond op tijd naar bed enzo.
Maargoed, bijna vakantie dus dan rust ik dan wel uit.
Dit klinkt vrij sletterig.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:26 schreef Rossdale het volgende:
Klinkt bekend ja, schijnt dat ik vanavond bij een vriendin langs moet. Zou ik eigenlijk gisteren al doen, maar toen is mijn vriendin langsgeweest. Aardig slaaptekort nu, maarja moet toch echt bij die andere meid langs. Gelukkig woont ze maar een paar huisjes verder dus ik ben zo terug thuis
Oh, ik dacht dat het Japer was, die een champagne fles in zijn oog duwt.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Hahaha, zeg.... die andere meid is gewoon een goede vriendin jaquote:
Voor iemand uit Groningen, Flinstering natuurlijk!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dág, Bredanaars! Ik ga bijna de gehele komende week in Breda doorbrengen, en aangezien Koninginnedag daar ook onder valt, bij deze mijn vraag: wat is/zijn de place(s) to be op 30 april in jullie wonderschone stadje?
Groetjes uit Groningen!.
Vooruit dan maar, anders had ik het wel verdacht gevonden hoor dat je wel wilde daten meetenquote:
Há. Grappig ben je. Nee hoor, we kunnen van de zomer met de Bredatoko hier wel weer eens wat drinken op het terras. Dus dan ga je gewoon mee hè?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef Rossdale het volgende:
Vooruit dan maar, anders had ik het wel verdacht gevonden hoor dat je wel wilde daten meeten
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Há. Grappig ben je. Nee hoor, we kunnen van de zomer met de Bredatoko hier wel weer eens wat drinken op het terras. Dus dan ga je gewoon mee hè?
Oh, en wat nou als ik had gevraagd of jíj naar de AH zou willen rijden omdat ik m'n voet heb verzwikt bij WIi Fitten?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:26 schreef JDude het volgende:
En ja hoor, het valt weer met bakken uit de lucht. Dág, Jupiler in het zonnetje, dáhág.
Zo ook nog even langs de appie, heb weer helemaal niets meer in huis vandaag.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, en wat nou als ik had gevraagd of jíj naar de AH zou willen rijden omdat ik m'n voet heb verzwikt bij WIi Fitten?
Dan hadden de boodschappen in fietstassen gemoeten.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, en wat nou als ik had gevraagd of jíj naar de AH zou willen rijden omdat ik m'n voet heb verzwikt bij WIi Fitten?
Kleine kinderen zijn nog 10x irritanter. Minstens.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef Rossdale het volgende:
Zo ook nog even langs de appie, heb weer helemaal niets meer in huis vandaag.Ik heb zo'n grafhekel aan boodschappen doen. Al die trage huisvrouwen die met hun karretjes tegen iedereen aanbeuken
Ik wist wel dat je dat ging zeggen jaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:46 schreef JDude het volgende:
Dan hadden de boodschappen in fietstassen gemoeten.
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Kuukske het volgende:
4 op een rij.
Nee, gabberaarquote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef Asics het volgende:
zit je me nu al dan niet verkapt voor baggeraar uit te maken?
nope stagparty van een maatje - ook een NACcer. Dat noem ik nog eens plannen.quote:
Waar ging het over?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Vond het "wel aardig" om te zien.
Het zegt me allemaal zó weinig.
De geschiedenis van Breda.quote:
Nog 1 dag werken en dan 9 dagen vakantie (de weekends meegeteld dan, hm.)quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:24 schreef Asics het volgende:
hallo en goeiemorgen - nog 3 dagen en dan is het weer maandag.
http://www.bndestem.nl/re(...)-na-val-door-dak.ecequote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef JDude het volgende:
Zoeen traumahelicopter landt hier aan de overkant van het spoor!
dan ga je 'snachts lekker met een fles JD (in een papieren zakje) tussen de zwervers in het park staan. Kom op, niet getreurd - er is altijd wel iets leutigs van te maken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:22 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Wordt het eindelijk een prachtig zonnig weekend in het mooie Breda... en dan ben ik er alleen zaterdagnacht
Ik moet naar een verjaardag en zover ik weet is die niet in het parkquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:30 schreef Asics het volgende:
[..]
dan ga je 'snachts lekker met een fles JD (in een papieren zakje) tussen de zwervers in het park staan. Kom op, niet getreurd - er is altijd wel iets leutigs van te maken.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:31 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Voor iemand uit Groningen, Flinstering natuurlijk!
Beetje triest verhaal over een groep mensen die Breda ontvlucht zijn toen de Duitsers richting Breda kwamen in WOII.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Kleine kinderen zijn nog 10x irritanter. Minstens.
It's the beer that is addicted to me!quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:57 schreef Kuukske het volgende:
Een fles JD. Ghèh!
Da's niet waar. Mijn kinderen worden lief.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Kinderen onder de 2 zijn nutteloos en boven de 6 zijn irritant. Alles daartussen is
Bij een fles JD denk ik aan iets anders.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:19 schreef JDude het volgende:
It's the beer that is addicted to me!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb liever bier dan een shirt van bier
JAWEEEL! Dan krijgtie jeuk enzo. Leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
alleen moet jij dan geen deal sluiten met Jupiler
Jupiler is geen bier, Jupiler is pilsnerquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
alleen moet jij dan geen deal sluiten met Jupiler
Ja, net zoals het grootste deel van de Nederlandse bierenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Jupiler is geen bier, Jupiler is pilsner
Dat is correctquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, net zoals het grootste deel van de Nederlandse bieren.
dat hoeven niet perse biershirts te zijn hoor. gewoon wit is voldoende.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Wie maakt de opmerkingen over biershirts die gedragen worden door vrouwen en overgoten worden met bier?
niet dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
God. Jullie lezen gewoon over mijn vrouwonvriendelijke ideeën heen. Wow.
Nou, als jíj die zoekt. En het bier regelt. En je tuin vrijmaakt. Kun jij dat doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Die wetshirt contest?
Eigenlijk wel een goed idee, er moeten dan wel aantrekkelijke vrouwen meedoen
Ja maar dan is het hele idee van het onderwerp waar het nu over ging weer weg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
dat hoeven niet perse biershirts te zijn hoor. gewoon wit is voldoende.
Hoeft niet, dan krijgen de niet-aantrekkelijke vrouwen ook nog eens aandacht. Bier maakt vrouwen aantrekkelijker toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Die wetshirt contest?
Eigenlijk wel een goed idee, er moeten dan wel aantrekkelijke vrouwen meedoen
je begrijpt me verkeerd: het hoeven geen biershirts te zijn, de shirts mogen ook gewoon blanco zijn. Als de dames in kwestie vervolgens maar overgoten worden met bier.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar dan is het hele idee van het onderwerp waar het nu over ging weer weg.
alleen als het publiek er genoeg van drinkt rossdale....quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoeft niet, dan krijgen de niet-aantrekkelijke vrouwen ook nog eens aandacht. Bier maakt vrouwen aantrekkelijker toch?
Door het bier te consumeren schijnt. Ik weet niet of ik me nou aantrekkelijker ga voelen als ik onder het bier zit. Eerder smerig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef Rossdale het volgende:
Hoeft niet, dan krijgen de niet-aantrekkelijke vrouwen ook nog eens aandacht. Bier maakt vrouwen aantrekkelijker toch?
bier smerig?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Door het bier te consumeren schijnt. Ik weet niet of ik me nou aantrekkelijker ga voelen als ik onder het bier zit. Eerder smerig.
Dan mag ik alles weer regelen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, als jíj die zoekt. En het bier regelt. En je tuin vrijmaakt. Kun jij dat doen.
Wel als het op je lijf zit ja!quote:
Ik ben jóuw secretaresse niet! Nog niet, althans.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Dan mag ik alles weer regelen...
Jij bent de secretaresse, jij behoort alles te regelen
toon eens wat ondernemerschap, de ware VOC geest en al dat soort geblaat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan mag ik alles weer regelen...
Jij bent de secretaresse, jij behoort alles te regelen
jdude likt het vast wel af.quote:
kostda?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben jóuw secretaresse niet! Nog niet, althans.
Delegeren en dergelijkequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
toon eens wat ondernemerschap, de ware VOC geest en al dat soort geblaat.
ja je kunt inderdaad ook gewoon lui zijn onder het mom van delegerenquote:
Veul geld.quote:
Het klinkt wel als iets voor hem ja. Hm.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
jdude likt het vast wel af.
Wil ik dit wel weten?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het klinkt wel als iets voor hem ja. Hm.
*Overweegt.
Fuck SMARTquote:
De dingen die jij met je vriendin doet willen wíj ook niet weten, en toch vertel je dat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:41 schreef Frazz het volgende:
Wil ik dit wel weten?
je hebt overigens nog 167 dagen voor onze weddenschap, hoe staat het daarmee?quote:
Hier ga ik op deze plek niet in op detailsquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
je hebt overigens nog 167 dagen voor onze weddenschap, hoe staat het daarmee?
Voordat bedrag zou ik het ook doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fuck SMART.
Nou eh, laat een PA-schap nou eens even ¤3.000,= kosten. Netto dan hè? Dan regel ik écht alles wel voor je.
Maar dan wil ik ook een auto én loonsverhoging ieder jaar.
just a reminderquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:46 schreef Frazz het volgende:
[..]
Hier ga ik op deze plek niet in op details
wat, kuukske inhuren of zelf PA worden?quote:
Doe Kuuk eens vertellen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
je hebt overigens nog 167 dagen voor onze weddenschap, hoe staat het daarmee?
Zelf PA worden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wat, kuukske inhuren of zelf PA worden?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:49 schreef Frazz het volgende:
Zelf PA worden.
Al lijkt het me wel leuk om kuukske een keertje in te huren voor een maandje als ik zoveel geld had
Het hangt af van het type informatie.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:49 schreef Frazz het volgende:
Net vond je nog dat ik teveel vertelde.
Ik ken een PA en die krijgt dat! Hm.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nou kuukske ik heb eventjes op paonline.nl gekeken en het salaris dat jij noemt is niet bepaald marktconform. je bent te duur.
misschien verleend ze ook diensten die normaliter niet in het pakket zitten?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het hangt af van het type informatie.
[..]
Ik ken een PA en die krijgt dat! Hm.
Gaat nog steeds om hetzelfde onderwerp hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het hangt af van het type informatie.
... Yuck.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
misschien verleend ze ook diensten die normaliter niet in het pakket zitten?
Hm. Oké.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:54 schreef Frazz het volgende:
Gaat nog steeds om hetzelfde onderwerp hoor
Da's anders.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef Frazz het volgende:
Ook niet als JD je opdracht/werkgever was?
O dan zijn diensten die normaliter niet in het pakket zitten ineens niet meer yuck. Het komt er dus toch gewoon op neer dat als een vrouw een man wel ziet zitten alle principes overboord gezet worden.quote:
Euhh.. Nee. Nou. Nee!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
O dan zijn diensten die normaliter niet in het pakket zitten ineens niet meer yuck. Het komt er dus toch gewoon op neer dat als een vrouw een man wel ziet zitten alle principes overboord gezet worden.
Nog 1 uur en 53 minuten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:02 schreef BossFight het volgende:
Jezus ik verslaap me een keer 1 ochtend en jullie lullen bijna een heel topic vol.
Wel lekker kort dagje zo!
Is voor mannen toch net zo, wanneer het een aantrekkelijke jonge dame betreft?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
O dan zijn diensten die normaliter niet in het pakket zitten ineens niet meer yuck. Het komt er dus toch gewoon op neer dat als een vrouw een man wel ziet zitten alle principes overboord gezet worden.
Dank je Ross.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:08 schreef Rossdale het volgende:
Is voor mannen toch net zo, wanneer het een aantrekkelijke jonge dame betreft?
sst. ik wilde kuukske even de kast opjagen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is voor mannen toch net zo, wanneer het een aantrekkelijke jonge dame betreft?
Dat lukt niet zo heel snel hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
sst. ik wilde kuukske even de kast opjagen.
Was niet om jou te helpen hoor, maar aangezien je het blijkbaar leuk vind mag je dat best denkenquote:
we zullen wat meer ons best doen.quote:
Moet te doen zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
sst. ik wilde kuukske even de kast opjagen.
Rizzo en ik proberen al geruime tijd iemand uit de kast te jagen, maar dat lukt ook nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet te doen zijn
Probeer eens een man de kast in te jagen, dat lijkt me nog eens een uitdaging
Oh. Nou. Puh.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Was niet om jou te helpen hoor, maar aangezien je het blijkbaar leuk vind mag je dat best denken
Daar geef ik niet zoveel om, maar veel plezier als je gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef BossFight het volgende:
Ik weet niet of jullie het in de gaten hebben mensen maar PeterPan Speedrock speelt vanavond in de Graanbeurs.
Al te vaak gezien, doe maar de groeten aan dikke Dennisquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef BossFight het volgende:
Ik weet niet of jullie het in de gaten hebben mensen maar PeterPan Speedrock speelt vanavond in de Graanbeurs.
Leiden. Yuck.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Al te vaak gezien, doe maar de groeten aan dikke Dennis
Zit vanavond in Leiden dus zal er niet bij zijn.
Heeft Rizzo al 't al geprobeerd door met zijn kont te schudden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Rizzo en ik proberen al geruime tijd iemand uit de kast te jagen, maar dat lukt ook niet
De persoon in kwestie praat nu helemaal niet meer tegen mijquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Rizzo en ik proberen al geruime tijd iemand uit de kast te jagen, maar dat lukt ook niet
He-le-maal mee eens.quote:
nee wel met z'n tietenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft Rizzo al 't al geprobeerd door met zijn kont te schudden?
Probeer het met zijn kont!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nee wel met z'n tieten
kuukske, wat moet ik proberen met zijn kont??quote:
Schudden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
kuukske, wat moet ik proberen met zijn kont??
dat ga ik niet doen, dat doet 'ie zelf maar.quote:
quote:
ROSS!quote:
Stiekemquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:18 schreef tha_rizzo het volgende:
K. wil stiekem m'n kont zien shaken?
Ik weet dat ik een lekker kontje heb
quote:
Nee hoor! Garpje!quote:
SFW?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
http://www.smug.nl/2007/05/de_mooiste_kont_ter_wereld.php
Wie is dat nou weer?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef Rossdale het volgende:
"And now to paint some happy trees"
Nee, deze Ross:
[ afbeelding ]
bewaar maar voor thuisquote:
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bewaar maar voor thuis
Gozer. Dat stukje tekst zit vol fouten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef tha_rizzo het volgende:
You like my but, and you can't denie. You others sisters can not lie.
de volgende keer zal ik de waarschuwing bij de link zetten en niet 10 posts later ofzoquote:
buttersquote:
Ja is goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
de volgende keer zal ik de waarschuwing bij de link zetten en niet 10 posts later ofzo
Sorry hoor!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gozer. Dat stukje tekst zit vol fouten.
JA JIJ WOU EEN PA!!!quote:
heeft hij je salaris al overgemaakt dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JA JIJ WOU EEN PA!!!. Die let ook daar op!
Nee, maar dit is een gratis service vandaag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
heeft hij je salaris al overgemaakt dan?
Jij een pa? Stiekeme sexchange gehad vandaag?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het een artiest ofzo?quote:
Ik ben dyslectiesch, ik mag fouten maken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neejuh, een Pie Aee. Personal Assistant.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:45 schreef Rossdale het volgende:
Jij een pa? Stiekeme sexchange gehad vandaag?
Joh echt? Sinds wanneer? Op MSN typ je altijd aardig correct hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben dyslectiesch, ik mag fouten maken.
@BF, de internetsimulator
Altijd al.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh echt? Sinds wanneer? Op MSN typ je altijd aardig correct hoor.
daar kun je dus aan merken of hij zelf op msn zit, of zijn PA laat typenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh echt? Sinds wanneer? Op MSN typ je altijd aardig correct hoor.
Ja natuurlijk ken ik Bush. En Gavin. Ik had alleen de link nog even niet gelegd en herkende 'm niet op de feauteau!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef Rossdale het volgende:Zanger/acteur
Je kent Bush toch wel?!
http://en.wikipedia.org/wiki/Gavin_Rossdale
Goh.. dat wist ik niet joh.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Altijd al.
Heb keilang bijles enzulks gehad.
En aangezien ik dan thuis ben, ben jij degene die typt?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
daar kun je dus aan merken of hij zelf op msn zit, of zijn PA laat typen
Nou vooruit, dan vergeef ik het je.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ken ik Bush. En Gavin. Ik had alleen de link nog even niet gelegd en herkende 'm niet op de feauteau!
Ik krijg spontaan zin in kiwipureequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
daar kun je dus aan merken of hij zelf op msn zit, of zijn PA laat typen
volgens mij gaat ie vreemdquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En aangezien ik dan thuis ben, ben jij degene die typt?
Oja? Spreek je Gwen ook wel 's?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Nou vooruit, dan vergeef ik het je.
Gavin en ik zijn dikke matties jewaids.
DE BASTARD!quote:
Kiwi tip van de dag!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin in kiwipuree
wat hij zegtquote:
Southparkquote:
Neequote:
oh datquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Southpark
De eps. van vorige week. Dat het internet eruit ligt
Owja, haha.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Southpark
De eps. van vorige week. Dat het internet eruit ligt
OW joh geinig!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Rossdale het volgende:
NeeIk heb gavin een keer een hand gegeven tijdens Pinkpop en ik maakte een of ander dom grapje. Een maand later tijdens Werchter sprong hij half het publiek in recht voor mijn neus en toen herkende hij me. Later na het optreden heb ik nog iets van 2 minuutjes met hem gesproken en kreeg ik een plectrum
Ik ben hem alleen kwijtgeraakt
uh... there was a ghost! this euh.. this is ectoplasm!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
uh... there was a ghost! this euh.. this is ectoplasm!
[ afbeelding ]
Ik vond het op schoot zitten bij DJ Q-Ball van de Bloodhound Gang ook wel leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:16 schreef Rossdale het volgende:Was leuker dan met Danko Jones, leuke gast maar hij kan het echt alleen maar over seks hebben... Die zanger van de Deftones heeft tijdens een concert een aantal nummers op mijn vuist geleund waarna ik zijn pet kreeg en hij "Thanks friend" door zijn mic riep, dat was ook wel grappig
Maar het allerleukste was nog wel om met
Bridget Regan
van Flogging Molly een Murphy's te drinken in een pub in Tilburg na hun optreden in de 013.
denie? wiesda?!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
You like my but, and you can't denie. You others sisters can not lie.
kwaliteitquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:50 schreef Kuukske het volgende:
4 op een rij!
Ja het is fout, ik weet het, dat heeft iemand al heel subtiel bekent gemaaktquote:
nee, kwantiteit.quote:
oh, ik denk al, wie de F*CK is denie nou toch weer.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja het is fout, ik weet het, dat heeft iemand al heel subtiel bekent gemaakt
Sterf dus maar
Dat is Eric. Eric de Nie.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:29 schreef Asics het volgende:
[..]
oh, ik denk al, wie de F*CK is denie nou toch weer.
Nee... die gasten die Luik-Bastenaken-Luik aandoen, die moeten pas een flink stuk fietsenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:56 schreef Ritchie het volgende:
Ik ga morgen een flink stuk fietsen. Savonds op bezoek bij mijn Zusje en zondag Luik Bastenaken Luik kijken.
Die 2 werkdagen ook vrij.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:48 schreef bassieVL het volgende:
Straks spareribs eten in Leerdam. of all places. Zondag voetbal kijken in Duitsland. En volgende week maar 2 dagen werken. Wat wil je nog meer.
Ik vraag me af of er zielenpoten zijn die op vrijdag 2 mei moeten werken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:15 schreef bassieVL het volgende:
tja, dan ben ik de backup van een collega. Dus lekker een beetje relaxen. Het gros heeft dan toch vrij.
hier twee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:13 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er zielenpoten zijn die op vrijdag 2 mei moeten werken.
http://www.bsiderats.nl/nieuws/nieuwsitem.php?nieuwsid=11616quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:18 schreef JDude het volgende:
Vakáánsie.
Zeg. Wanneer beginnen de play-offs voor NAC?
Ja. Eindeloos.quote:Op zondag 27 april 2008 09:29 schreef veldmuis het volgende:
Oh, en de zee is ook groot. Jeweettoch.
Mooie stadquote:Op zondag 27 april 2008 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Eindeloos.
Doe mij toch maar Breda.
Wat veldmuis zegt.quote:
Twee truitjes. Oh en een moederdagcadeau voor Mama Kuuks.quote:Op zondag 27 april 2008 09:30 schreef veldmuis het volgende:
Nog toffe dingen gekocht?
Truitjes? Je bent ermee bekend dat de zomer eraan komt?quote:Op zondag 27 april 2008 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Twee truitjes. Oh en een moederdagcadeau voor Mama Kuuks.
En drie CD's, FAME is el cheapo wat dat betreft.
Ja, maar het zijn dunne truitjes.quote:Op zondag 27 april 2008 09:36 schreef veldmuis het volgende:
Truitjes? Je bent ermee bekend dat de zomer eraan komt?
Hè, gatver.quote:Op zondag 27 april 2008 10:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een of andere onverlaat is sinds woensdag een hoop spullen rijker in Breda en wij een stuk armer![]()
Die is nú aan het doorbreken.quote:Op zondag 27 april 2008 09:43 schreef veldmuis het volgende:
Okay, dan mag het. Waar blijft de zon eigenlijk?.
je hoofd?quote:Op zondag 27 april 2008 12:26 schreef BossFight het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA AU!
Ja, Behoorlijk!quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 12:54 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja, Behoorlijk!
Maar vanmiddag weer naar de Mezz, dus net doen of er niets aan de hand is!
En daar hebben ze jullie niet over geïnformeerd? Het moet niet gekker worden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |