Wie is dat nou weer?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef Rossdale het volgende:
"And now to paint some happy trees"
Nee, deze Ross:
[ afbeelding ]
bewaar maar voor thuisquote:
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bewaar maar voor thuis
Gozer. Dat stukje tekst zit vol fouten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef tha_rizzo het volgende:
You like my but, and you can't denie. You others sisters can not lie.
de volgende keer zal ik de waarschuwing bij de link zetten en niet 10 posts later ofzoquote:
buttersquote:
Ja is goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
de volgende keer zal ik de waarschuwing bij de link zetten en niet 10 posts later ofzo
Sorry hoor!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gozer. Dat stukje tekst zit vol fouten.
JA JIJ WOU EEN PA!!!quote:
heeft hij je salaris al overgemaakt dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JA JIJ WOU EEN PA!!!. Die let ook daar op!
Nee, maar dit is een gratis service vandaag.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
heeft hij je salaris al overgemaakt dan?
Jij een pa? Stiekeme sexchange gehad vandaag?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is het een artiest ofzo?quote:
Ik ben dyslectiesch, ik mag fouten maken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neejuh, een Pie Aee. Personal Assistant.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:45 schreef Rossdale het volgende:
Jij een pa? Stiekeme sexchange gehad vandaag?
Joh echt? Sinds wanneer? Op MSN typ je altijd aardig correct hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben dyslectiesch, ik mag fouten maken.
@BF, de internetsimulator
Altijd al.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh echt? Sinds wanneer? Op MSN typ je altijd aardig correct hoor.
daar kun je dus aan merken of hij zelf op msn zit, of zijn PA laat typenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Joh echt? Sinds wanneer? Op MSN typ je altijd aardig correct hoor.
Ja natuurlijk ken ik Bush. En Gavin. Ik had alleen de link nog even niet gelegd en herkende 'm niet op de feauteau!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef Rossdale het volgende:Zanger/acteur
Je kent Bush toch wel?!
http://en.wikipedia.org/wiki/Gavin_Rossdale
Goh.. dat wist ik niet joh.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Altijd al.
Heb keilang bijles enzulks gehad.
En aangezien ik dan thuis ben, ben jij degene die typt?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
daar kun je dus aan merken of hij zelf op msn zit, of zijn PA laat typen
Nou vooruit, dan vergeef ik het je.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ken ik Bush. En Gavin. Ik had alleen de link nog even niet gelegd en herkende 'm niet op de feauteau!
Ik krijg spontaan zin in kiwipureequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
daar kun je dus aan merken of hij zelf op msn zit, of zijn PA laat typen
volgens mij gaat ie vreemdquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En aangezien ik dan thuis ben, ben jij degene die typt?
Oja? Spreek je Gwen ook wel 's?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Nou vooruit, dan vergeef ik het je.
Gavin en ik zijn dikke matties jewaids.
DE BASTARD!quote:
Kiwi tip van de dag!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin in kiwipuree
wat hij zegtquote:
Southparkquote:
Neequote:
oh datquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Southpark
De eps. van vorige week. Dat het internet eruit ligt
Owja, haha.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Southpark
De eps. van vorige week. Dat het internet eruit ligt
OW joh geinig!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Rossdale het volgende:
NeeIk heb gavin een keer een hand gegeven tijdens Pinkpop en ik maakte een of ander dom grapje. Een maand later tijdens Werchter sprong hij half het publiek in recht voor mijn neus en toen herkende hij me. Later na het optreden heb ik nog iets van 2 minuutjes met hem gesproken en kreeg ik een plectrum
Ik ben hem alleen kwijtgeraakt
uh... there was a ghost! this euh.. this is ectoplasm!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
uh... there was a ghost! this euh.. this is ectoplasm!
[ afbeelding ]
Ik vond het op schoot zitten bij DJ Q-Ball van de Bloodhound Gang ook wel leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:16 schreef Rossdale het volgende:Was leuker dan met Danko Jones, leuke gast maar hij kan het echt alleen maar over seks hebben... Die zanger van de Deftones heeft tijdens een concert een aantal nummers op mijn vuist geleund waarna ik zijn pet kreeg en hij "Thanks friend" door zijn mic riep, dat was ook wel grappig
Maar het allerleukste was nog wel om met
Bridget Regan
van Flogging Molly een Murphy's te drinken in een pub in Tilburg na hun optreden in de 013.
denie? wiesda?!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
You like my but, and you can't denie. You others sisters can not lie.
kwaliteitquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:50 schreef Kuukske het volgende:
4 op een rij!
Ja het is fout, ik weet het, dat heeft iemand al heel subtiel bekent gemaaktquote:
nee, kwantiteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |