just a reminderquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:46 schreef Frazz het volgende:
[..]
Hier ga ik op deze plek niet in op details
wat, kuukske inhuren of zelf PA worden?quote:
Doe Kuuk eens vertellen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
je hebt overigens nog 167 dagen voor onze weddenschap, hoe staat het daarmee?
Zelf PA worden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wat, kuukske inhuren of zelf PA worden?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:49 schreef Frazz het volgende:
Zelf PA worden.
Al lijkt het me wel leuk om kuukske een keertje in te huren voor een maandje als ik zoveel geld had
Het hangt af van het type informatie.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:49 schreef Frazz het volgende:
Net vond je nog dat ik teveel vertelde.
Ik ken een PA en die krijgt dat! Hm.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nou kuukske ik heb eventjes op paonline.nl gekeken en het salaris dat jij noemt is niet bepaald marktconform. je bent te duur.
misschien verleend ze ook diensten die normaliter niet in het pakket zitten?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het hangt af van het type informatie.
[..]
Ik ken een PA en die krijgt dat! Hm.
Gaat nog steeds om hetzelfde onderwerp hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het hangt af van het type informatie.
... Yuck.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:54 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
misschien verleend ze ook diensten die normaliter niet in het pakket zitten?
Hm. Oké.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:54 schreef Frazz het volgende:
Gaat nog steeds om hetzelfde onderwerp hoor
Da's anders.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef Frazz het volgende:
Ook niet als JD je opdracht/werkgever was?
O dan zijn diensten die normaliter niet in het pakket zitten ineens niet meer yuck. Het komt er dus toch gewoon op neer dat als een vrouw een man wel ziet zitten alle principes overboord gezet worden.quote:
Euhh.. Nee. Nou. Nee!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
O dan zijn diensten die normaliter niet in het pakket zitten ineens niet meer yuck. Het komt er dus toch gewoon op neer dat als een vrouw een man wel ziet zitten alle principes overboord gezet worden.
Nog 1 uur en 53 minuten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:02 schreef BossFight het volgende:
Jezus ik verslaap me een keer 1 ochtend en jullie lullen bijna een heel topic vol.
Wel lekker kort dagje zo!
Is voor mannen toch net zo, wanneer het een aantrekkelijke jonge dame betreft?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:03 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
O dan zijn diensten die normaliter niet in het pakket zitten ineens niet meer yuck. Het komt er dus toch gewoon op neer dat als een vrouw een man wel ziet zitten alle principes overboord gezet worden.
Dank je Ross.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:08 schreef Rossdale het volgende:
Is voor mannen toch net zo, wanneer het een aantrekkelijke jonge dame betreft?
sst. ik wilde kuukske even de kast opjagen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is voor mannen toch net zo, wanneer het een aantrekkelijke jonge dame betreft?
Dat lukt niet zo heel snel hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
sst. ik wilde kuukske even de kast opjagen.
Was niet om jou te helpen hoor, maar aangezien je het blijkbaar leuk vind mag je dat best denkenquote:
we zullen wat meer ons best doen.quote:
Moet te doen zijnquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
sst. ik wilde kuukske even de kast opjagen.
Rizzo en ik proberen al geruime tijd iemand uit de kast te jagen, maar dat lukt ook nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet te doen zijn
Probeer eens een man de kast in te jagen, dat lijkt me nog eens een uitdaging
Oh. Nou. Puh.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Was niet om jou te helpen hoor, maar aangezien je het blijkbaar leuk vind mag je dat best denken
Daar geef ik niet zoveel om, maar veel plezier als je gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef BossFight het volgende:
Ik weet niet of jullie het in de gaten hebben mensen maar PeterPan Speedrock speelt vanavond in de Graanbeurs.
Al te vaak gezien, doe maar de groeten aan dikke Dennisquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef BossFight het volgende:
Ik weet niet of jullie het in de gaten hebben mensen maar PeterPan Speedrock speelt vanavond in de Graanbeurs.
Leiden. Yuck.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:12 schreef Rossdale het volgende:
Al te vaak gezien, doe maar de groeten aan dikke Dennis
Zit vanavond in Leiden dus zal er niet bij zijn.
Heeft Rizzo al 't al geprobeerd door met zijn kont te schudden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Rizzo en ik proberen al geruime tijd iemand uit de kast te jagen, maar dat lukt ook niet
De persoon in kwestie praat nu helemaal niet meer tegen mijquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Rizzo en ik proberen al geruime tijd iemand uit de kast te jagen, maar dat lukt ook niet
He-le-maal mee eens.quote:
nee wel met z'n tietenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heeft Rizzo al 't al geprobeerd door met zijn kont te schudden?
Probeer het met zijn kont!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nee wel met z'n tieten
kuukske, wat moet ik proberen met zijn kont??quote:
Schudden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
kuukske, wat moet ik proberen met zijn kont??
dat ga ik niet doen, dat doet 'ie zelf maar.quote:
ROSS!quote:
Stiekemquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:18 schreef tha_rizzo het volgende:
K. wil stiekem m'n kont zien shaken?
Ik weet dat ik een lekker kontje heb
Nee hoor! Garpje!quote:
SFW?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
http://www.smug.nl/2007/05/de_mooiste_kont_ter_wereld.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |