quote:Op donderdag 24 april 2008 14:31 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Voor iemand uit Groningen, Flinstering natuurlijk!
Beetje triest verhaal over een groep mensen die Breda ontvlucht zijn toen de Duitsers richting Breda kwamen in WOII.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Kleine kinderen zijn nog 10x irritanter. Minstens.
It's the beer that is addicted to me!quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:57 schreef Kuukske het volgende:
Een fles JD. Ghèh!
Da's niet waar. Mijn kinderen worden lief.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Kinderen onder de 2 zijn nutteloos en boven de 6 zijn irritant. Alles daartussen is
Bij een fles JD denk ik aan iets anders.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:19 schreef JDude het volgende:
It's the beer that is addicted to me!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik heb liever bier dan een shirt van bier
JAWEEEL! Dan krijgtie jeuk enzo. Leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
alleen moet jij dan geen deal sluiten met Jupiler
Jupiler is geen bier, Jupiler is pilsnerquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
alleen moet jij dan geen deal sluiten met Jupiler
Ja, net zoals het grootste deel van de Nederlandse bierenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Jupiler is geen bier, Jupiler is pilsner
Dat is correctquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, net zoals het grootste deel van de Nederlandse bieren.
dat hoeven niet perse biershirts te zijn hoor. gewoon wit is voldoende.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Wie maakt de opmerkingen over biershirts die gedragen worden door vrouwen en overgoten worden met bier?
niet dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
God. Jullie lezen gewoon over mijn vrouwonvriendelijke ideeën heen. Wow.
Nou, als jíj die zoekt. En het bier regelt. En je tuin vrijmaakt. Kun jij dat doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Die wetshirt contest?
Eigenlijk wel een goed idee, er moeten dan wel aantrekkelijke vrouwen meedoen
Ja maar dan is het hele idee van het onderwerp waar het nu over ging weer weg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
dat hoeven niet perse biershirts te zijn hoor. gewoon wit is voldoende.
Hoeft niet, dan krijgen de niet-aantrekkelijke vrouwen ook nog eens aandacht. Bier maakt vrouwen aantrekkelijker toch?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef tha_rizzo het volgende:
Die wetshirt contest?
Eigenlijk wel een goed idee, er moeten dan wel aantrekkelijke vrouwen meedoen
je begrijpt me verkeerd: het hoeven geen biershirts te zijn, de shirts mogen ook gewoon blanco zijn. Als de dames in kwestie vervolgens maar overgoten worden met bier.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar dan is het hele idee van het onderwerp waar het nu over ging weer weg.
alleen als het publiek er genoeg van drinkt rossdale....quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoeft niet, dan krijgen de niet-aantrekkelijke vrouwen ook nog eens aandacht. Bier maakt vrouwen aantrekkelijker toch?
Door het bier te consumeren schijnt. Ik weet niet of ik me nou aantrekkelijker ga voelen als ik onder het bier zit. Eerder smerig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef Rossdale het volgende:
Hoeft niet, dan krijgen de niet-aantrekkelijke vrouwen ook nog eens aandacht. Bier maakt vrouwen aantrekkelijker toch?
bier smerig?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Door het bier te consumeren schijnt. Ik weet niet of ik me nou aantrekkelijker ga voelen als ik onder het bier zit. Eerder smerig.
Dan mag ik alles weer regelen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, als jíj die zoekt. En het bier regelt. En je tuin vrijmaakt. Kun jij dat doen.
Wel als het op je lijf zit ja!quote:
Ik ben jóuw secretaresse niet! Nog niet, althans.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Dan mag ik alles weer regelen...
Jij bent de secretaresse, jij behoort alles te regelen
toon eens wat ondernemerschap, de ware VOC geest en al dat soort geblaat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dan mag ik alles weer regelen...
Jij bent de secretaresse, jij behoort alles te regelen
jdude likt het vast wel af.quote:
kostda?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben jóuw secretaresse niet! Nog niet, althans.
Delegeren en dergelijkequote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
toon eens wat ondernemerschap, de ware VOC geest en al dat soort geblaat.
ja je kunt inderdaad ook gewoon lui zijn onder het mom van delegerenquote:
Veul geld.quote:
Het klinkt wel als iets voor hem ja. Hm.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
jdude likt het vast wel af.
Wil ik dit wel weten?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het klinkt wel als iets voor hem ja. Hm.
*Overweegt.
Fuck SMARTquote:
De dingen die jij met je vriendin doet willen wíj ook niet weten, en toch vertel je dat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:41 schreef Frazz het volgende:
Wil ik dit wel weten?
je hebt overigens nog 167 dagen voor onze weddenschap, hoe staat het daarmee?quote:
Hier ga ik op deze plek niet in op detailsquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
je hebt overigens nog 167 dagen voor onze weddenschap, hoe staat het daarmee?
Voordat bedrag zou ik het ook doenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Fuck SMART.
Nou eh, laat een PA-schap nou eens even ¤3.000,= kosten. Netto dan hè? Dan regel ik écht alles wel voor je.
Maar dan wil ik ook een auto én loonsverhoging ieder jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |