Hahaha, zeg.... die andere meid is gewoon een goede vriendin jaquote:
Voor iemand uit Groningen, Flinstering natuurlijk!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dág, Bredanaars! Ik ga bijna de gehele komende week in Breda doorbrengen, en aangezien Koninginnedag daar ook onder valt, bij deze mijn vraag: wat is/zijn de place(s) to be op 30 april in jullie wonderschone stadje?
Groetjes uit Groningen!.
Vooruit dan maar, anders had ik het wel verdacht gevonden hoor dat je wel wilde daten meetenquote:
Há. Grappig ben je. Nee hoor, we kunnen van de zomer met de Bredatoko hier wel weer eens wat drinken op het terras. Dus dan ga je gewoon mee hè?quote:Op donderdag 24 april 2008 14:34 schreef Rossdale het volgende:
Vooruit dan maar, anders had ik het wel verdacht gevonden hoor dat je wel wilde daten meeten
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Há. Grappig ben je. Nee hoor, we kunnen van de zomer met de Bredatoko hier wel weer eens wat drinken op het terras. Dus dan ga je gewoon mee hè?
Oh, en wat nou als ik had gevraagd of jíj naar de AH zou willen rijden omdat ik m'n voet heb verzwikt bij WIi Fitten?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:26 schreef JDude het volgende:
En ja hoor, het valt weer met bakken uit de lucht. Dág, Jupiler in het zonnetje, dáhág.
Zo ook nog even langs de appie, heb weer helemaal niets meer in huis vandaag.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, en wat nou als ik had gevraagd of jíj naar de AH zou willen rijden omdat ik m'n voet heb verzwikt bij WIi Fitten?
Dan hadden de boodschappen in fietstassen gemoeten.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, en wat nou als ik had gevraagd of jíj naar de AH zou willen rijden omdat ik m'n voet heb verzwikt bij WIi Fitten?
Kleine kinderen zijn nog 10x irritanter. Minstens.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef Rossdale het volgende:
Zo ook nog even langs de appie, heb weer helemaal niets meer in huis vandaag.Ik heb zo'n grafhekel aan boodschappen doen. Al die trage huisvrouwen die met hun karretjes tegen iedereen aanbeuken
Ik wist wel dat je dat ging zeggen jaquote:Op donderdag 24 april 2008 16:46 schreef JDude het volgende:
Dan hadden de boodschappen in fietstassen gemoeten.
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef Kuukske het volgende:
4 op een rij.
Nee, gabberaarquote:Op donderdag 24 april 2008 18:46 schreef Asics het volgende:
zit je me nu al dan niet verkapt voor baggeraar uit te maken?
nope stagparty van een maatje - ook een NACcer. Dat noem ik nog eens plannen.quote:
Waar ging het over?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Vond het "wel aardig" om te zien.
Het zegt me allemaal zó weinig.
De geschiedenis van Breda.quote:
Nog 1 dag werken en dan 9 dagen vakantie (de weekends meegeteld dan, hm.)quote:Op vrijdag 25 april 2008 07:24 schreef Asics het volgende:
hallo en goeiemorgen - nog 3 dagen en dan is het weer maandag.
http://www.bndestem.nl/re(...)-na-val-door-dak.ecequote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef JDude het volgende:
Zoeen traumahelicopter landt hier aan de overkant van het spoor!
dan ga je 'snachts lekker met een fles JD (in een papieren zakje) tussen de zwervers in het park staan. Kom op, niet getreurd - er is altijd wel iets leutigs van te maken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:22 schreef Rossdale het volgende:
Morgen
Wordt het eindelijk een prachtig zonnig weekend in het mooie Breda... en dan ben ik er alleen zaterdagnacht
Ik moet naar een verjaardag en zover ik weet is die niet in het parkquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:30 schreef Asics het volgende:
[..]
dan ga je 'snachts lekker met een fles JD (in een papieren zakje) tussen de zwervers in het park staan. Kom op, niet getreurd - er is altijd wel iets leutigs van te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |