OW joh geinig!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:03 schreef Rossdale het volgende:
NeeIk heb gavin een keer een hand gegeven tijdens Pinkpop en ik maakte een of ander dom grapje. Een maand later tijdens Werchter sprong hij half het publiek in recht voor mijn neus en toen herkende hij me. Later na het optreden heb ik nog iets van 2 minuutjes met hem gesproken en kreeg ik een plectrum
Ik ben hem alleen kwijtgeraakt
uh... there was a ghost! this euh.. this is ectoplasm!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
uh... there was a ghost! this euh.. this is ectoplasm!
[ afbeelding ]
Ik vond het op schoot zitten bij DJ Q-Ball van de Bloodhound Gang ook wel leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:16 schreef Rossdale het volgende:Was leuker dan met Danko Jones, leuke gast maar hij kan het echt alleen maar over seks hebben... Die zanger van de Deftones heeft tijdens een concert een aantal nummers op mijn vuist geleund waarna ik zijn pet kreeg en hij "Thanks friend" door zijn mic riep, dat was ook wel grappig
Maar het allerleukste was nog wel om met
Bridget Regan
van Flogging Molly een Murphy's te drinken in een pub in Tilburg na hun optreden in de 013.
denie? wiesda?!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
You like my but, and you can't denie. You others sisters can not lie.
kwaliteitquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:50 schreef Kuukske het volgende:
4 op een rij!
Ja het is fout, ik weet het, dat heeft iemand al heel subtiel bekent gemaaktquote:
nee, kwantiteit.quote:
oh, ik denk al, wie de F*CK is denie nou toch weer.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja het is fout, ik weet het, dat heeft iemand al heel subtiel bekent gemaakt
Sterf dus maar
Dat is Eric. Eric de Nie.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:29 schreef Asics het volgende:
[..]
oh, ik denk al, wie de F*CK is denie nou toch weer.
Nee... die gasten die Luik-Bastenaken-Luik aandoen, die moeten pas een flink stuk fietsenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:56 schreef Ritchie het volgende:
Ik ga morgen een flink stuk fietsen. Savonds op bezoek bij mijn Zusje en zondag Luik Bastenaken Luik kijken.
Die 2 werkdagen ook vrij.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:48 schreef bassieVL het volgende:
Straks spareribs eten in Leerdam. of all places. Zondag voetbal kijken in Duitsland. En volgende week maar 2 dagen werken. Wat wil je nog meer.
Ik vraag me af of er zielenpoten zijn die op vrijdag 2 mei moeten werken.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:15 schreef bassieVL het volgende:
tja, dan ben ik de backup van een collega. Dus lekker een beetje relaxen. Het gros heeft dan toch vrij.
hier twee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:13 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of er zielenpoten zijn die op vrijdag 2 mei moeten werken.
http://www.bsiderats.nl/nieuws/nieuwsitem.php?nieuwsid=11616quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:18 schreef JDude het volgende:
Vakáánsie.
Zeg. Wanneer beginnen de play-offs voor NAC?
Ja. Eindeloos.quote:Op zondag 27 april 2008 09:29 schreef veldmuis het volgende:
Oh, en de zee is ook groot. Jeweettoch.
Mooie stadquote:Op zondag 27 april 2008 09:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. Eindeloos.
Doe mij toch maar Breda.
Twee truitjes. Oh en een moederdagcadeau voor Mama Kuuks.quote:Op zondag 27 april 2008 09:30 schreef veldmuis het volgende:
Nog toffe dingen gekocht?
Truitjes? Je bent ermee bekend dat de zomer eraan komt?quote:Op zondag 27 april 2008 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Twee truitjes. Oh en een moederdagcadeau voor Mama Kuuks.
En drie CD's, FAME is el cheapo wat dat betreft.
Ja, maar het zijn dunne truitjes.quote:Op zondag 27 april 2008 09:36 schreef veldmuis het volgende:
Truitjes? Je bent ermee bekend dat de zomer eraan komt?
Hè, gatver.quote:Op zondag 27 april 2008 10:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Een of andere onverlaat is sinds woensdag een hoop spullen rijker in Breda en wij een stuk armer![]()
Die is nú aan het doorbreken.quote:Op zondag 27 april 2008 09:43 schreef veldmuis het volgende:
Okay, dan mag het. Waar blijft de zon eigenlijk?.
je hoofd?quote:Op zondag 27 april 2008 12:26 schreef BossFight het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA AU!
Ja, Behoorlijk!quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 12:54 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja, Behoorlijk!
Maar vanmiddag weer naar de Mezz, dus net doen of er niets aan de hand is!
En daar hebben ze jullie niet over geïnformeerd? Het moet niet gekker worden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |