Ding ding ding ding, we hebben een winnaar!quote:
Ik ben trots op je, kom je nu ook op naailes? Dan kun je de rest van het kledingstuk er ook bij maken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:49 schreef nietzman het volgende:
Ik heb een knoop aangenaaid. *trots.
M'n colbert sluiten!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, ik ben op dieet.
Wat is de functie van die knoop?
En dan zeker al die huisvrouwen van me afslaan!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:50 schreef maok het volgende:
Ik ben trots op je, kom je nu ook op naailes? Dan kun je de rest van het kledingstuk er ook bij maken.
Haha, ja zie je wel dat ie er echt is?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:09 schreef Peterselieman het volgende:
@Matje: Vandaag de man met de bever ook weer gezien
Ik denk inderdaad wel dat iedereen zich op je gaat stortenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
En dan zeker al die huisvrouwen van me afslaan!.
Dat wist ik al lang.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:03 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Haha, ja zie je wel dat ie er echt is?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad wel dat iedereen zich op je gaat storten, je zou de enig man zijn
.
Er zijn trouwens geen huisvrouwen maar wel veel meiden van een jaar of 18, nog geen intresse?![]()
Dan ben jij wel het enige lid van die clubquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:11 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
* Zullen we een "man-met-de-bever-fanclub" oprichten?
Pak een naald en een stuk draad, proleet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:06 schreef Inkomen het volgende:
Naai je ook knopen op bestelling, d.w.z. een carrièreswitch?
Jij en niet willen naaien?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]T is dat ik niet kan en wil naaien
Proleet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Pak een naald en een stuk draad, proleet!
Bepaalde zorgkosten kunnen worden afgetrokken van de belastingquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Proleet.![]()
Ik outsource mijn kledingreparaties liever. Of, ethischer gezegd: ik heb vertrouwen in de mensheid om mij heen. Of, suïcidaler gesteld: ik vertrouw mijn handen & armen niet in de buurt van scherpe voorwerpen.
Ik ook want ik dans de Koloquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben blij.
joquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
freecell!ga jij ook meedansen?
Pak mn hand!
Wat is er aan de hand, DaD?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben niet zo in een dansmood..
Ja, toen was ik er dus niet.
Ben ik EEN keer in mn leven in een dansmood, ben jij het nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben niet zo in een dansmood..
Ja, toen was ik er dus niet.
Inderdaad, Ede daar moet je zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 06:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wie gaat er nu ook in Groningren wonen?
Plaats in Gelderland, 3 letters! Altijd Ede of Epe, dus E.E kan je sowieso al invullenquote:
Ik ben net wakker, jij bent niet de enige die vroeg moet werkenquote:Op zaterdag 12 april 2008 06:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Plaats in Gelderland, 3 letters! Altijd Ede of Epe, dus E.E kan je sowieso al invullen![]()
Zou je niet eens gaan slapen trouwens?
Ah, kijk aanquote:Op zaterdag 12 april 2008 07:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, jij bent niet de enige die vroeg moet werken
Werkzequote:Op zaterdag 12 april 2008 07:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, kijk aan
Gezellig dan, samen wakker
Ik ga naar mijn werk
Kijk ik hopelijk voor 12quote:Op zaterdag 12 april 2008 07:10 schreef teigan het volgende:
Hier nog iemand die moet werken vandaag, nou hoef ik er pas om half 10 te zijn, maar ik ben vanavond ook pas om half 10 klaar..
Pff, dat is een lange dag!quote:Op zaterdag 12 april 2008 07:10 schreef teigan het volgende:
Hier nog iemand die moet werken vandaag, nou hoef ik er pas om half 10 te zijn, maar ik ben vanavond ook pas om half 10 klaar..
is het ook.. Het is eindexamentraining voor VWO 6 scholieren. Ze moeten in ieder geval bij de blokken van 10-18 ofzo aanwezig zijn, na het eten is niet verplicht.. Dus het is even afwachten hoeveel er dan bijzijn..quote:
Hoeveel treuriger wil je 't hebben.quote:
Buik gaat goed, groeit deze week even niet zo heel erg hard geloof ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:45 schreef Bob. het volgende:
Hai Freecell!
Hoe staat het met de buik? Durf je de band al te dragen?
Ik zag gister ook iemand skeeleren toen ik op'e fiets zat. Kreeg ik toch een beetje de kriebels vanquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:28 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, ik vandaag en morgen zo veel mogelijk vervoervoersmiddelen gebruiken, ik begin maar bij skaten, het is tenslotte mooi weer.
Ik ben ook vrolijk.
Tsja als je Groningen al niet kunt spellen ...quote:Op zaterdag 12 april 2008 06:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wie gaat er nu ook in Groningren wonen?
We hebben ChipsZak ook gespotquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
Wehe, volgens mij heb ik ChipsZak net gespot in de herestraat![]()
En gave puzzel
Ohmijngodje!quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:44 schreef Jesse_ het volgende:
Wehe, volgens mij heb ik ChipsZak net gespot in de herestraat![]()
En gave puzzel
Yeah.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
We hebben ChipsZak ook gespot
Vlakbij H&M
Dat is dan weer een stap te verquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ohmijngodje!
Waarom word er nooit es hoi gezegd?
Dat ja.quote:
Ligt er aan wanneer hij is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:36 schreef Peterselieman het volgende:
Volgende meet ben je er toch wel bij, Bob.?
Richting het getto?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:41 schreef Inkomen het volgende:
Lijn 6.
Gewoon alles in een cakevorm stoppenquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer hij is.
Oke en ik heb even een domme vraag. Ik zou morgen muffins bakken alleen ben ik vergeten die vormpjes te kopen. Worden ze ook gaar als ik gewoon hoopjes muffindeeg op bakpapier kwak? Dat het er uit gaat zien als heel sneue stukjes bruin kan me verder niet zo veel schelen, als het maar te eten is.![]()
Dit weet Freecell vast wel.
Oke, nu voel ik me echt een mislukte vrouw dat ik daar zelf niet op kon komen. Maar dat gaat inderdaad net zo makkelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon alles in een cakevorm stoppen
Ja, daar was ik ook al bang voor. Maar cakevormen zat, dus dat gaat goed komen. Thnx!quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:53 schreef LoudGirl het volgende:
In een cakevorm is OK, baktijd is wel langer (ergens tussen drie kwartier en een uur denk, testen met sateprikker). Op de bakplaat kan niet, wordt een bakplaat vol smurrie.
Korenbeurs is tot 2200 openquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is die op de vismarkt nog open dan?
MM.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:32 schreef MaxMark het volgende:
DaD.
Óók op zaterdagquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:34 schreef Bob. het volgende:
Ook op zaterdag? Daar kom ik zo namelijk zo toch nog langs, kan ik net zo goed even naar binnen lopen.
Goeienavond. Lang niet gezienquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedenavond.
Je hebt me gister nog gezien, gekkie.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goeienavond. Lang niet gezien
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt me gister nog gezien, gekkie.
In dat geval had ik niet in de trein gezeten. 1 mei.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
Ben je ondertussen al van werklocatie gewisseld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Hoe moet m'n haar er dan af ? Snijbrander ? Plasmasnijder ? Flex ? Ijzerzaag ?quote:
Een ontwapenende glimlach.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe moet m'n haar er dan af ? Snijbrander ? Plasmasnijder ? Flex ? Ijzerzaag ?
Niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe moet m'n haar er dan af ? Snijbrander ? Plasmasnijder ? Flex ? Ijzerzaag ?
Ervaring leert dat dat niet helpt.quote:
Dan ben ik binnenkort blind. Niet echt handig zeg maar ...quote:
Idd. Weinig te doen hierquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:35 schreef Mark_Boelen het volgende:
Pff wat een drukke dag was het vandaag zeg
Stervensmoequote:
Idd, ik laat dat van mij ook weer groeienquote:
En dat idd. Je had het beloofd in KPDquote:Op zondag 13 april 2008 01:59 schreef nietzman het volgende:
Nog neukt Bassie?
Sterkte voor je passagier!quote:Op zondag 13 april 2008 07:54 schreef 2cv het volgende:
Mogguh. Zometeen Criezel maar eens lekker de sporen geven.
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik het eerste stuk als een wilde rijd om het daarna iets rustiger aan te doen zeg maar.quote:Op zondag 13 april 2008 08:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Idd, ik laat dat van mij ook weer groeien
[..]
En dat idd. Je had het beloofd in KPD
[..]
Sterkte voor je passagier!
Ik heb net 12 uren geslapen, ik ben nu niet meer moequote:Op zondag 13 april 2008 08:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik het eerste stuk als een wilde rijd om het daarna iets rustiger aan te doen zeg maar.
Maarruh, waarom ben jij nu al wakker als je zo moe bent ?
Dat helpt wel he ?quote:Op zondag 13 april 2008 08:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net 12 uren geslapen, ik ben nu niet meer moe
Net mijn slaaptekort ingehaald met acht uur slaap, het record van deze week.quote:Op zondag 13 april 2008 08:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net 12 uren geslapen, ik ben nu niet meer moe
Ze zijn openquote:Op zondag 13 april 2008 12:19 schreef Inkomen het volgende:
Ik kan het niet op de site vinden, maar hier is het telefoonnummer van die zaak: 050-5893680
Tevens Mario Kart.
Verkeerde topic...quote:Op zondag 13 april 2008 11:41 schreef JH87 het volgende:
NEC - Vitesse vandaag. Wedstrijd van het jaar. Door gigantische belangstelling geen kaartje weten te bemachtigen, dus ik zit vanmiddag op de Korenmarkt in Arnhem te kijken.
Verslaggever zei dat het een wonder zou zijn als er geen doden zijn gevallen. Zo erg leek het vanuit zijn positiequote:
Ik denk het wel ja. Ken zelf alleen de bijnaam langharig tuigquote:Op zondag 13 april 2008 09:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, klopt, denk he wel. Tot halverwege mn rug dan. En ik ga het beter verzorgen dan de vorige keer dat het lang was. DaD en 2cv zijn zeker de enigen uit dit topic die me met lang haar kennen?
quote:Op zondag 13 april 2008 13:58 schreef Matje-1989 het volgende:
Goedemiddag allemaal!!
Iedereen weer dansjes aan het doen?
Gelukkig is het brandwonden centrum in het martini gister geopendquote:Op zondag 13 april 2008 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verslaggever zei dat het een wonder zou zijn als er geen doden zijn gevallen. Zo erg leek het vanuit zijn positie
Daar zullen wel een aantal mensen naar toe gegaan zijnquote:Op zondag 13 april 2008 15:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gelukkig is het brandwonden centrum in het martini gister geopend
Er gaat hier wel veel kapot de laatste tijd. Is dit een verkapte promotiecampagne van de gemeente?quote:Brand zorgt voor chaos in stadion Groningen
Uitgegeven: 13 april 2008 14:40
Laatst gewijzigd: 13 april 2008 15:03
GRONINGEN - Een tribunebrand in het stadion van FC Groningen heeft zondag voor aanvang van de voetbalwedstrijd FC Groningen - Ajax voor een chaotische situatie gezorgd. Terwijl beide teams het veld opkwamen, begonnen supporters zich op de Noord-tribune in veiligheid te brengen.
Philip de Fretes
Supporters van de thuisploeg verwelkomden de spelers bij hun opkomst door rollen wc-papier van de tribune te gooien.
Het papier vloog vlak voor de tribune van FC Groningen in brand en de vlammen sloegen over naar de tribunes, zo meldt een ooggetuige in het stadion. Fans liepen het veld op of verdwenen door de uitgangen.
Er ontstond een grote rookontwikkeling, enkele supporters hadden ogenschijnlijk last van de rook en werden afgevoerd. Het is nog niet bekend of en zo ja, wanneer de wedstrijd begint.
Wedstrijd
Scheidsrechter Erik Braamhaar kon kort na half drie nog niet voorspellen of de wedstrijd wordt gespeeld. "Er zijn veel mensen op het speelveld en door de rookontwikkeling kan er sowieso niet gevoetbald worden", zei hij op de tv bij Tele2.
"We moeten overleggen over hoe we dit het best kunnen aanpakken. Misschien valt er over een half uur wel te voetballen, misschien ook niet."
Hoe de brand precies is ontstaan en of er mensen gewond zijn geraakt is nog onduidelijk, wel werden er mensen op het veld behandeld.
(c) ANP/NU.nl
Ik heb hier iig nog geen sirenes gehoord (op die van de brandweer na), dus het zal inderdaad wel meevallenquote:Op zondag 13 april 2008 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar zullen wel een aantal mensen naar toe gegaan zijn![]()
Verder schijnt het mee te vallen al is de voetbalsfeer voor vandaag natuurlijk weg.
zat in het ziekenhuis (UMCG) te leren voor tentamen, en zeker wel sirenes gehoordquote:Op zondag 13 april 2008 15:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb hier iig nog geen sirenes gehoord (op die van de brandweer na), dus het zal inderdaad wel meevallen
Wat apart juh! Sirenes horen terwijl je in een ziekenhuis zit!quote:Op zondag 13 april 2008 15:49 schreef Marnix007 het volgende:
[..]
zat in het ziekenhuis (UMCG) te leren voor tentamen, en zeker wel sirenes gehoord
Toen ik dat poste waren er nog geen sirenes langs geweest slimmerik.quote:Op zondag 13 april 2008 15:49 schreef Marnix007 het volgende:
[..]
zat in het ziekenhuis (UMCG) te leren voor tentamen, en zeker wel sirenes gehoord
quote:Op zondag 13 april 2008 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat apart juh! Sirenes horen terwijl je in een ziekenhuis zit!
Kijk, nu word het interessant.quote:Op zondag 13 april 2008 18:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zat in de trein naar Breda Faust van Goethe te lezen, kom ik ineens de uitroep: Tarara boemdi-jee tegen!.
De fp is toch kutquote:Op zondag 13 april 2008 20:35 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik heb een BAN op FP
Whaha, omdat ik een paar keer "Nou nou.." als FiPo had ingevult
Haha, hoe lang duurt die ban? Ik vind het altijd wel leuk om FiPo's te halenquote:Op zondag 13 april 2008 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
ach een ban op de FP valt wel mee. Ik heb in het verleden eens een ban op de fokwiki gehad
Een paar dagen, omdat ik een meningsverschil had met TARA. Nadat dat opgelost was, zou de ip-ban gelicht worden, maar uiteindelijk heeft de ban er geloof ik een maandje op gezeten.quote:
Posten vanuit Beijum, ongeacht waarop.quote:Op zondag 13 april 2008 21:53 schreef MaxMark het volgende:
Ik weet niet wat zieliger is, posten op de FP of FiPo-en op de FP
Ik net een uurtje - gebracht door mijn ouders, zodat mijn basgitaar plus versterker meekonden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef JH87 het volgende:
Ik ben ook alweer een half uurtje in Groningen.
Dat doet ie nou nooit als ik in de buurt ben.quote:Op zondag 13 april 2008 21:54 schreef maok het volgende:
Moi, 2cv heeft heel netjes gereden hoor alex
Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef JH87 het volgende:
Nee, zo'n vernieuwde intercity Zwolle - Groningen. Ik waag me niet aan die Arriva-shit.
Nee hoor. De waslijn houdt direct ten westen van het station in Groningen op, dus de trein zal niet meer dan enkele honderden meters doorrijdenquote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.Als die remproblemen heeft, rijd je zo door naar Delfzijl.
Geen last van.quote:Op zondag 13 april 2008 22:22 schreef Inkomen het volgende:
Overigens heb ik die enkele keer dat ik met een Arriva-trein consequent de neiging op m'n bek te gaan met het in- & uitstappen, omdat de treinen gelijkvloers zijn met de perrons. Macht der gewoonte.
Vermoei mijn opmerkingen niet met feitelijke waarheden.quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee hoor. De waslijn houdt direct ten westen van het station in Groningen op, dus de trein zal niet meer dan enkele honderden meters doorrijden
* Peterselieman mompelt iets over iets te weinig slaap vanwege de tentamensquote:Op zondag 13 april 2008 22:54 schreef JH87 het volgende:
Sjongejongejonge, PSM toch.
Morgen weer hequote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef Inkomen het volgende:
Nu nog tentamens?
quote:
Goedzo. Was je geraden ook.quote:
Dan ben ik er eerder van afquote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Succes! Arme stakkert. Gelukkig hoef ik maar tot 19.00 colleges te volgen.
Nah hier ook, de andere dagdelen slaap ik dikwijlsquote:Op zondag 13 april 2008 23:12 schreef Inkomen het volgende:
Welterusten.![]()
Ik ga nog even door. (Studeer ik nu alleen nog maar 's nachts?)
Idd. Tijdens de tentamens is er alle tijd om met iedereen even een babbeltje te maken en de antwoorden onderling uit te wisselenquote:
Dat heb ik deze weken ook eigenlijk. 's ochtends uitslapen, maar wel tot midden in de nacht doorstuderen. Dat krijg je met tentamens die 's middags gehouden wordenquote:Op zondag 13 april 2008 23:12 schreef Inkomen het volgende:
Welterusten.![]()
Ik ga nog even door. (Studeer ik nu alleen nog maar 's nachts?)
Succes.quote:Op zondag 13 april 2008 23:24 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga mn boeken onder het genot van een kopje koffie ook maar weer eens open slaan
Oh, ik sta elke dag braaf om 8 uur op, vervolgens doe ik de hele dag geen kont en kan ik alsnog 's nachts ook bezig.quote:Op zondag 13 april 2008 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat heb ik deze weken ook eigenlijk. 's ochtends uitslapen, maar wel tot midden in de nacht doorstuderen. Dat krijg je met tentamens die 's middags gehouden worden
Klinkt bekend. Zo deed ik het vandaag ook: was al om 07.30-08.00 wakker (op zondag), ben nu nog niet begonnen aan de studie.quote:Op zondag 13 april 2008 23:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, ik sta elke dag braaf om 8 uur op, vervolgens doe ik de hele dag geen kont en kan ik alsnog 's nachts ook bezig.
Ik ben echt nu al dood en mijn eerste is morgen pas.
Dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op zondag 13 april 2008 23:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Zo deed ik het vandaag ook: was al om 07.30-08.00 wakker (op zondag), ben nu nog niet begonnen aan de studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |