SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Hoe moet m'n haar er dan af ? Snijbrander ? Plasmasnijder ? Flex ? Ijzerzaag ?quote:
Een ontwapenende glimlach.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe moet m'n haar er dan af ? Snijbrander ? Plasmasnijder ? Flex ? Ijzerzaag ?
Niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe moet m'n haar er dan af ? Snijbrander ? Plasmasnijder ? Flex ? Ijzerzaag ?
Ervaring leert dat dat niet helpt.quote:
Dan ben ik binnenkort blind. Niet echt handig zeg maar ...quote:
Idd. Weinig te doen hierquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:35 schreef Mark_Boelen het volgende:
Pff wat een drukke dag was het vandaag zeg
Stervensmoequote:
Idd, ik laat dat van mij ook weer groeienquote:
En dat idd. Je had het beloofd in KPDquote:Op zondag 13 april 2008 01:59 schreef nietzman het volgende:
Nog neukt Bassie?
Sterkte voor je passagier!quote:Op zondag 13 april 2008 07:54 schreef 2cv het volgende:
Mogguh. Zometeen Criezel maar eens lekker de sporen geven.
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik het eerste stuk als een wilde rijd om het daarna iets rustiger aan te doen zeg maar.quote:Op zondag 13 april 2008 08:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Idd, ik laat dat van mij ook weer groeien
[..]
En dat idd. Je had het beloofd in KPD
[..]
Sterkte voor je passagier!
Ik heb net 12 uren geslapen, ik ben nu niet meer moequote:Op zondag 13 april 2008 08:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik het eerste stuk als een wilde rijd om het daarna iets rustiger aan te doen zeg maar.
Maarruh, waarom ben jij nu al wakker als je zo moe bent ?
Dat helpt wel he ?quote:Op zondag 13 april 2008 08:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net 12 uren geslapen, ik ben nu niet meer moe
Net mijn slaaptekort ingehaald met acht uur slaap, het record van deze week.quote:Op zondag 13 april 2008 08:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb net 12 uren geslapen, ik ben nu niet meer moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |