Gewoon alles in een cakevorm stoppenquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneer hij is.
Oke en ik heb even een domme vraag. Ik zou morgen muffins bakken alleen ben ik vergeten die vormpjes te kopen. Worden ze ook gaar als ik gewoon hoopjes muffindeeg op bakpapier kwak? Dat het er uit gaat zien als heel sneue stukjes bruin kan me verder niet zo veel schelen, als het maar te eten is.![]()
Dit weet Freecell vast wel.
Oke, nu voel ik me echt een mislukte vrouw dat ik daar zelf niet op kon komen. Maar dat gaat inderdaad net zo makkelijk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gewoon alles in een cakevorm stoppen
Ja, daar was ik ook al bang voor. Maar cakevormen zat, dus dat gaat goed komen. Thnx!quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:53 schreef LoudGirl het volgende:
In een cakevorm is OK, baktijd is wel langer (ergens tussen drie kwartier en een uur denk, testen met sateprikker). Op de bakplaat kan niet, wordt een bakplaat vol smurrie.
Korenbeurs is tot 2200 openquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is die op de vismarkt nog open dan?
MM.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:32 schreef MaxMark het volgende:
DaD.
Óók op zaterdagquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:34 schreef Bob. het volgende:
Ook op zaterdag? Daar kom ik zo namelijk zo toch nog langs, kan ik net zo goed even naar binnen lopen.
Goeienavond. Lang niet gezienquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedenavond.
Je hebt me gister nog gezien, gekkie.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goeienavond. Lang niet gezien
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je hebt me gister nog gezien, gekkie.
In dat geval had ik niet in de trein gezeten. 1 mei.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
Ben je ondertussen al van werklocatie gewisseld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |