Posten vanuit Beijum, ongeacht waarop.quote:Op zondag 13 april 2008 21:53 schreef MaxMark het volgende:
Ik weet niet wat zieliger is, posten op de FP of FiPo-en op de FP
Ik net een uurtje - gebracht door mijn ouders, zodat mijn basgitaar plus versterker meekonden.quote:Op zondag 13 april 2008 21:51 schreef JH87 het volgende:
Ik ben ook alweer een half uurtje in Groningen.
Dat doet ie nou nooit als ik in de buurt ben.quote:Op zondag 13 april 2008 21:54 schreef maok het volgende:
Moi, 2cv heeft heel netjes gereden hoor alex
Dat bedoelde ik.quote:Op zondag 13 april 2008 22:12 schreef JH87 het volgende:
Nee, zo'n vernieuwde intercity Zwolle - Groningen. Ik waag me niet aan die Arriva-shit.
Nee hoor. De waslijn houdt direct ten westen van het station in Groningen op, dus de trein zal niet meer dan enkele honderden meters doorrijdenquote:Op zondag 13 april 2008 22:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.Als die remproblemen heeft, rijd je zo door naar Delfzijl.
Geen last van.quote:Op zondag 13 april 2008 22:22 schreef Inkomen het volgende:
Overigens heb ik die enkele keer dat ik met een Arriva-trein consequent de neiging op m'n bek te gaan met het in- & uitstappen, omdat de treinen gelijkvloers zijn met de perrons. Macht der gewoonte.
Vermoei mijn opmerkingen niet met feitelijke waarheden.quote:Op zondag 13 april 2008 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee hoor. De waslijn houdt direct ten westen van het station in Groningen op, dus de trein zal niet meer dan enkele honderden meters doorrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |