joquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
freecell!ga jij ook meedansen?
Pak mn hand!
Wat is er aan de hand, DaD?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben niet zo in een dansmood..
Ja, toen was ik er dus niet.
Ben ik EEN keer in mn leven in een dansmood, ben jij het nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben niet zo in een dansmood..
Ja, toen was ik er dus niet.
Inderdaad, Ede daar moet je zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 06:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Wie gaat er nu ook in Groningren wonen?
Plaats in Gelderland, 3 letters! Altijd Ede of Epe, dus E.E kan je sowieso al invullenquote:
Ik ben net wakker, jij bent niet de enige die vroeg moet werkenquote:Op zaterdag 12 april 2008 06:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Plaats in Gelderland, 3 letters! Altijd Ede of Epe, dus E.E kan je sowieso al invullen![]()
Zou je niet eens gaan slapen trouwens?
Ah, kijk aanquote:Op zaterdag 12 april 2008 07:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, jij bent niet de enige die vroeg moet werken
Werkzequote:Op zaterdag 12 april 2008 07:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, kijk aan
Gezellig dan, samen wakker
Ik ga naar mijn werk
Kijk ik hopelijk voor 12quote:Op zaterdag 12 april 2008 07:10 schreef teigan het volgende:
Hier nog iemand die moet werken vandaag, nou hoef ik er pas om half 10 te zijn, maar ik ben vanavond ook pas om half 10 klaar..
Pff, dat is een lange dag!quote:Op zaterdag 12 april 2008 07:10 schreef teigan het volgende:
Hier nog iemand die moet werken vandaag, nou hoef ik er pas om half 10 te zijn, maar ik ben vanavond ook pas om half 10 klaar..
is het ook.. Het is eindexamentraining voor VWO 6 scholieren. Ze moeten in ieder geval bij de blokken van 10-18 ofzo aanwezig zijn, na het eten is niet verplicht.. Dus het is even afwachten hoeveel er dan bijzijn..quote:
Hoeveel treuriger wil je 't hebben.quote:
Buik gaat goed, groeit deze week even niet zo heel erg hard geloof ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:45 schreef Bob. het volgende:
Hai Freecell!
Hoe staat het met de buik? Durf je de band al te dragen?
Ik zag gister ook iemand skeeleren toen ik op'e fiets zat. Kreeg ik toch een beetje de kriebels vanquote:Op zaterdag 12 april 2008 09:28 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, ik vandaag en morgen zo veel mogelijk vervoervoersmiddelen gebruiken, ik begin maar bij skaten, het is tenslotte mooi weer.
Ik ben ook vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |