Ze zijn openquote:Op zondag 13 april 2008 12:19 schreef Inkomen het volgende:
Ik kan het niet op de site vinden, maar hier is het telefoonnummer van die zaak: 050-5893680
Tevens Mario Kart.
Verkeerde topic...quote:Op zondag 13 april 2008 11:41 schreef JH87 het volgende:
NEC - Vitesse vandaag. Wedstrijd van het jaar. Door gigantische belangstelling geen kaartje weten te bemachtigen, dus ik zit vanmiddag op de Korenmarkt in Arnhem te kijken.
Verslaggever zei dat het een wonder zou zijn als er geen doden zijn gevallen. Zo erg leek het vanuit zijn positiequote:
Ik denk het wel ja. Ken zelf alleen de bijnaam langharig tuigquote:Op zondag 13 april 2008 09:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, klopt, denk he wel. Tot halverwege mn rug dan. En ik ga het beter verzorgen dan de vorige keer dat het lang was. DaD en 2cv zijn zeker de enigen uit dit topic die me met lang haar kennen?
quote:Op zondag 13 april 2008 13:58 schreef Matje-1989 het volgende:
Goedemiddag allemaal!!
Iedereen weer dansjes aan het doen?
Gelukkig is het brandwonden centrum in het martini gister geopendquote:Op zondag 13 april 2008 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verslaggever zei dat het een wonder zou zijn als er geen doden zijn gevallen. Zo erg leek het vanuit zijn positie
Daar zullen wel een aantal mensen naar toe gegaan zijnquote:Op zondag 13 april 2008 15:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gelukkig is het brandwonden centrum in het martini gister geopend
Er gaat hier wel veel kapot de laatste tijd. Is dit een verkapte promotiecampagne van de gemeente?quote:Brand zorgt voor chaos in stadion Groningen
Uitgegeven: 13 april 2008 14:40
Laatst gewijzigd: 13 april 2008 15:03
GRONINGEN - Een tribunebrand in het stadion van FC Groningen heeft zondag voor aanvang van de voetbalwedstrijd FC Groningen - Ajax voor een chaotische situatie gezorgd. Terwijl beide teams het veld opkwamen, begonnen supporters zich op de Noord-tribune in veiligheid te brengen.
Philip de Fretes
Supporters van de thuisploeg verwelkomden de spelers bij hun opkomst door rollen wc-papier van de tribune te gooien.
Het papier vloog vlak voor de tribune van FC Groningen in brand en de vlammen sloegen over naar de tribunes, zo meldt een ooggetuige in het stadion. Fans liepen het veld op of verdwenen door de uitgangen.
Er ontstond een grote rookontwikkeling, enkele supporters hadden ogenschijnlijk last van de rook en werden afgevoerd. Het is nog niet bekend of en zo ja, wanneer de wedstrijd begint.
Wedstrijd
Scheidsrechter Erik Braamhaar kon kort na half drie nog niet voorspellen of de wedstrijd wordt gespeeld. "Er zijn veel mensen op het speelveld en door de rookontwikkeling kan er sowieso niet gevoetbald worden", zei hij op de tv bij Tele2.
"We moeten overleggen over hoe we dit het best kunnen aanpakken. Misschien valt er over een half uur wel te voetballen, misschien ook niet."
Hoe de brand precies is ontstaan en of er mensen gewond zijn geraakt is nog onduidelijk, wel werden er mensen op het veld behandeld.
(c) ANP/NU.nl
Ik heb hier iig nog geen sirenes gehoord (op die van de brandweer na), dus het zal inderdaad wel meevallenquote:Op zondag 13 april 2008 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar zullen wel een aantal mensen naar toe gegaan zijn![]()
Verder schijnt het mee te vallen al is de voetbalsfeer voor vandaag natuurlijk weg.
zat in het ziekenhuis (UMCG) te leren voor tentamen, en zeker wel sirenes gehoordquote:Op zondag 13 april 2008 15:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb hier iig nog geen sirenes gehoord (op die van de brandweer na), dus het zal inderdaad wel meevallen
Wat apart juh! Sirenes horen terwijl je in een ziekenhuis zit!quote:Op zondag 13 april 2008 15:49 schreef Marnix007 het volgende:
[..]
zat in het ziekenhuis (UMCG) te leren voor tentamen, en zeker wel sirenes gehoord
Toen ik dat poste waren er nog geen sirenes langs geweest slimmerik.quote:Op zondag 13 april 2008 15:49 schreef Marnix007 het volgende:
[..]
zat in het ziekenhuis (UMCG) te leren voor tentamen, en zeker wel sirenes gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |