Dat wist ik al lang.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:03 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Haha, ja zie je wel dat ie er echt is?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad wel dat iedereen zich op je gaat storten, je zou de enig man zijn
.
Er zijn trouwens geen huisvrouwen maar wel veel meiden van een jaar of 18, nog geen intresse?![]()
Dan ben jij wel het enige lid van die clubquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:11 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
* Zullen we een "man-met-de-bever-fanclub" oprichten?
Pak een naald en een stuk draad, proleet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:06 schreef Inkomen het volgende:
Naai je ook knopen op bestelling, d.w.z. een carrièreswitch?
Jij en niet willen naaien?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]T is dat ik niet kan en wil naaien
Proleet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Pak een naald en een stuk draad, proleet!
Bepaalde zorgkosten kunnen worden afgetrokken van de belastingquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Proleet.![]()
Ik outsource mijn kledingreparaties liever. Of, ethischer gezegd: ik heb vertrouwen in de mensheid om mij heen. Of, suïcidaler gesteld: ik vertrouw mijn handen & armen niet in de buurt van scherpe voorwerpen.
Ik ook want ik dans de Koloquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |