* Peterselieman mompelt iets over iets te weinig slaap vanwege de tentamensquote:Op zondag 13 april 2008 22:54 schreef JH87 het volgende:
Sjongejongejonge, PSM toch.
Morgen weer hequote:Op zondag 13 april 2008 23:02 schreef Inkomen het volgende:
Nu nog tentamens?
quote:
Goedzo. Was je geraden ook.quote:
Dan ben ik er eerder van afquote:Op zondag 13 april 2008 23:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Succes! Arme stakkert. Gelukkig hoef ik maar tot 19.00 colleges te volgen.
Nah hier ook, de andere dagdelen slaap ik dikwijlsquote:Op zondag 13 april 2008 23:12 schreef Inkomen het volgende:
Welterusten.![]()
Ik ga nog even door. (Studeer ik nu alleen nog maar 's nachts?)
Idd. Tijdens de tentamens is er alle tijd om met iedereen even een babbeltje te maken en de antwoorden onderling uit te wisselenquote:
Dat heb ik deze weken ook eigenlijk. 's ochtends uitslapen, maar wel tot midden in de nacht doorstuderen. Dat krijg je met tentamens die 's middags gehouden wordenquote:Op zondag 13 april 2008 23:12 schreef Inkomen het volgende:
Welterusten.![]()
Ik ga nog even door. (Studeer ik nu alleen nog maar 's nachts?)
Succes.quote:Op zondag 13 april 2008 23:24 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga mn boeken onder het genot van een kopje koffie ook maar weer eens open slaan
Oh, ik sta elke dag braaf om 8 uur op, vervolgens doe ik de hele dag geen kont en kan ik alsnog 's nachts ook bezig.quote:Op zondag 13 april 2008 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat heb ik deze weken ook eigenlijk. 's ochtends uitslapen, maar wel tot midden in de nacht doorstuderen. Dat krijg je met tentamens die 's middags gehouden worden
Klinkt bekend. Zo deed ik het vandaag ook: was al om 07.30-08.00 wakker (op zondag), ben nu nog niet begonnen aan de studie.quote:Op zondag 13 april 2008 23:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, ik sta elke dag braaf om 8 uur op, vervolgens doe ik de hele dag geen kont en kan ik alsnog 's nachts ook bezig.
Ik ben echt nu al dood en mijn eerste is morgen pas.
Dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op zondag 13 april 2008 23:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Zo deed ik het vandaag ook: was al om 07.30-08.00 wakker (op zondag), ben nu nog niet begonnen aan de studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |