Dat zijn de betere complimentjes!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:23 schreef teigan het volgende:
het was net bijna droog toen ik naar huis fietste..
ik hoorde vandaag dat 1 leerlinge mij als favoriete lerares had genoemd....
Ben je goed bezigquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:23 schreef teigan het volgende:
ik hoorde vandaag dat 1 leerlinge mij als favoriete lerares had genoemd....
Mag je morgen weer zeuren, want dan is het geen 1 april meerquote:
Morgen is dit topic alweer volquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag je morgen weer zeuren, want dan is het geen 1 april meer
Dan moet je nog flink doorpostenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Morgen is dit topic alweer vol![]()
![]()
!!!
Ik zal alvast gaan nadenken over een goeie klaagpost. Te verwachten: 0.01 uur.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag je morgen weer zeuren, want dan is het geen 1 april meer
Je meent hetquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef Grulez het volgende:
Hum regen is nat...
Waarom laat je hem dan ingodsnaam makenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:26 schreef JH87 het volgende:
Zo als ik klaar ben met stage m'n fiets maar 's ophalen bij de fietsenmaker. Hij was kapot na dat uit de hand gelopen feestje v/h weekend. Zal me wel weer zes keer de aanschafprijs van die fiets kosten ofzo.
Juist pak dan bij het station een andere meequote:Op dinsdag 1 april 2008 18:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom laat je hem dan ingodsnaam maken
Waar zit jij dan weer?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
Heul niet. Hier regent het behoorlijk
Haaj! Hoe is het met jou en de beeb?quote:
De aanschafprijs was niet zo heul hoog.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom laat je hem dan ingodsnaam maken
Ik zit in het noorden van de stadquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:26 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Waar zit jij dan weer?
Het sputterd hier nu een klein beetje
Dan kan je toch beter een nieuwe halen met een lage aanschafprijsquote:
Met mij goed en de beeb vond het zonet hoog tijd om iets van zich te laten voelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haaj! Hoe is het met jou en de beeb?
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Met mij goed en de beeb vond het zonet hoog tijd om iets van zich te laten voelen
Misschien wel, ik woon ook op de scheiding van Helpman en De Wijertquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!
Woon jij dichtbij mij?
Ik woon op de scheiding van Helpman en De Wijert, zelf alsnog wonende in laatstgenoemde,
Ik woon vlakbij de Aldi,quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:56 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik woon ook op de scheiding van Helpman en De Wijert
Maar dan in Helpman
Nou ja, de scheiding..
Zit me net te denken dat dat niet helemaal waar is, maargoed
Moddermanlaan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:02 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, da's inderdaad niet ver van mij af
Ik woon net achter ( of voor ) het Helperbad
Kun je ook aan het solliciteren slaan. Ik hoorde net dat Voith in Leeuwarden nog wat personeel nodig heeftquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen, dan heb ik een dag vrij ivm de auto-reparatie
Zou je aanvullende info per PM willen sturen? LIjkt me een mooi bedrijfquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kun je ook aan het solliciteren slaan. Ik hoorde net dat Voith in Leeuwarden nog wat personeel nodig heeft
Nee, de straat na de moddermandlaan -> Van Panhuysstraatquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moddermanlaan?
Daar woont iig iemand die ik ken, Annemette?
Maar Helperbad is idd wel aardig dichtbij.
Mja, heb geen aanvullende info. Er schijnt bij Voith een spandoek aan het hek te hangen dat ze mensen zoeken, meer weet ik niet. Aan foto's hoe het bedrijf er uit ziet, daar kan ik je wel aan helpenquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou je aanvullende info per PM willen sturen? LIjkt me een mooi bedrijf
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:27 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, de straat na de moddermandlaan -> Van Panhuysstraat
Annemette, die ken ik niet
quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Oké, 5 mins van mn huisj vandaan dus,
Dichtsbijzijnde fok!ker ever.
Nu wil ik al helemaal een foto van je, zodat ik j kan spotten.quote:
Heb een hekel aan foto's, maar zal vanavond even zien of er ergens op mijn PCquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu wil ik al helemaal een foto van je, zodat ik j kan spotten.
Hangt aan de spoorzijdequote:Op dinsdag 1 april 2008 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was vandaag bij Jumper, niks gezien bij Voith?
1 April!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh! Do2 en ik kennen elkaar vandaag precies een jaar..
Oooooh!! Dat ga ik morgen etenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:42 schreef Grulez het volgende:
'avond. Lekker boerenkool met spekjes en worst gehad. Dat was (te) lang geleden.
Vandaag rustig aan gedaan. Ben wat aan het leren, maar ook 538 aan het luisteren om te horen of Mr.X al in de buurt isquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wel goed, hard gestudeerd en gesport dus nu aan het relaxen.
En hoe gaat 't met u?
Een tip was toch Dirty Dancing? Dat is in Utrecht.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vandaag rustig aan gedaan. Ben wat aan het leren, maar ook 538 aan het luisteren om te horen of Mr.X al in de buurt is
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een tip was toch Dirty Dancing? Dat is in Utrecht.
Ik ga ernaartoe. Volgende week.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt, dat was het Beatrix theater.
Sterktequote:Op dinsdag 1 april 2008 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga ernaartoe. Volgende week..
Ga je er met Do2 heen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga ernaartoe. Volgende week..
Jaaah!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: dat klinkt als een goed plan voor morgen
tiddat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:47 schreef freecell het volgende:
Iedereen aan de stampot maus in de lente
Het is dan ook niet waar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, het is algemeen bekend toch dat PSM stiekem verliefd is op DaD?Publiek geheim en zo
Ik kan ook niet alles wetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Groningentopic was het toch?
Maus is boerenkool in het Gronings
anderhalve kilo aardappelsquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:54 schreef Matje-1989 het volgende:
Iemand ergens een recept om dat te maken? Anders moet ik weer
zoeken, en ik ben lui![]()
Ehm, ik had het voor de duidelijkheid niet over wel of niet geheim, maar over het verliefd zijn. En dat verliefd zijn is niet waar. Dat wil ene Alex alleen niet geloven.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, je komt er gewoon voor uit tegenwoordig? Niet meer stiekem dus?
Oké, daar ga ik de fout in.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef freecell het volgende:
[..]
anderhalve kilo aardappels
kilo boerenkool
Worst
In een pan gooien (worst bovenop), koken tot de aardappels gaar zijn, afgieten (beetje sap bewaren voor als het te droog is) Stampen (zonder de worst uiteraard) eventueel wat warme melk erdoor om het smeuïg te maken. Klaar.
Desgewenst serveren met gebakken spekjes, jus, mosterd, azijn, augurken, zilveruitjes of wat je dan ook maar lekker vindt
Je kan het ook met puree voor stampot doen.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:05 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Oké, daar ga ik de fout in.
1. Heb geen stamp-ding ( tenminste niet zo'een..)
2. Heb geen pan waar 2,5 kilo in kan![]()
Hebben ze geen diepvries boerenkool
Ja en dat is dus écht veel minder lekker.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef Jesse_ het volgende:
Haal gewoon zo'n boerenkool aardappelpuree ding van maggie ofzo
Hmm, juist.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef freecell het volgende:
Ook een goed plan
Opgelost
En misschien heeft je moeder nog wel een beter recept (moeders hebben dat nou eenmaal)
Nietquote:Op woensdag 2 april 2008 00:17 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, de puree uit pakjes is zo goor..
Bah.
Nee, dan liever zelf even stampen
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef Jesse_ het volgende:
En al is het goor, zelf maken is een rotklus en duurt lang
Daar wachtte ik ook opquote:Op woensdag 2 april 2008 00:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar bleef je post om 0.01 uur
Toen zat ik nog in de kroeg. Kutopwelling.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar bleef je post om 0.01 uur
Sorryquote:Op woensdag 2 april 2008 00:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in de kroeg. Kutopwelling.
Nou:
Kut 1 aprilgrappen in de TT!![]()
Bijster origineel.
Eens.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef Jesse_ het volgende:
En al is het goor, zelf maken is een rotklus en duurt lang
Volgens mij had je die toen wel laten zien, ik kan me wel herinnerenn ze te hebben gezien tenminste.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom ineens fotos tegen van het ijsjes-eten van de meet van 2 oktoberHad ik nog nooit wat mee gedaan
Iemand interesse?
Oh, in dat geval kan ik ze met een grust hard deleten dusquote:Op woensdag 2 april 2008 09:30 schreef maok het volgende:
Morge
[..]
Volgens mij had je die toen wel laten zien, ik kan me wel herinnerenn ze te hebben gezien tenminste.
ik heb wel foto's gezien toen, maar volgens mij waren er twee toestellen mee, dus ik weet niet van wie ik ze nou gezien heb..quote:Op woensdag 2 april 2008 08:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom ineens fotos tegen van het ijsjes-eten van de meet van 2 oktoberHad ik nog nooit wat mee gedaan
Iemand interesse?
Ow, dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:39 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb wel foto's gezien toen, maar volgens mij waren er twee toestellen mee, dus ik weet niet van wie ik ze nou gezien heb..
Net terug van de fietsenmaker. Achterband geplakt en voorwiel opnieuw gericht. Botsingkje afgelopen weekend.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:07 schreef Bob. het volgende:
Nog steeds zijn oude kleurtje.Hij heeft wel blinkende nieuwe rem hendels?
![]()
En hoe staat het met de uwe JH?
Nouja het weer moet eerst maar eens redelijk worden. Straks is dat ding net netjes geverfd en dan begint het te regenen en druipt alle verf op de vloer.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Net terug van de fietsenmaker. Achterband geplakt en voorwiel opnieuw gericht. Botsingkje afgelopen weekend.
Binnenkort toch maar 's z'n nieuwe kleur geven.
Yoghurt kan best even uit de koelkast. Bederft niet snel, omdat het feitelijk al verzuurd isquote:Op woensdag 2 april 2008 09:41 schreef Bob. het volgende:
Bederft yoghurt snel? (als in: na een paar uur uit de koelkast) Of hoort Turkse yoghurt zo klonterig te zijn? Want het is niet zo dat ik het echt aan de zure lucht kan ruiken eh.
Hoi Alex!
Whahahaha, nee. Die dankt God op z'n blote knietjes dat ie niet mee hoeft.quote:
Heb je nou tijdens dat je aan het typen was een hertelling gedaan?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:08 schreef Bob. het volgende:
Ik haat muggen. Echt heel erg. Ik heb 10..nee wacht..holadiee 11 muggenbulten.
En de lente is pas net begonnen. Beh.
Op de foto zijn ze niet heel duidelijk nee, had mn goede lens ook niet bij mequote:Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef freecell het volgende:
Haha
Niet heel opvallend vanaf deze kant. Vanaf de A7 wel denk ik
Ik voelde het opeens nog een nieuwe plek op mijn arm jeuken ja. Vooral die op mijn neus is trouwens zeer charmant.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nou tijdens dat je aan het typen was een hertelling gedaan?
Hoi Alex.quote:
Ik zal altijd stiekem verliefd op jou blijvenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi Alex.. Jij wijst me toch niet keihard af hè, zoals psm?
Yay.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal altijd stiekem verliefd op jou blijven
Ha-ha, ik weet het lekker toch!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal altijd stiekem verliefd op jou blijven
Ze hebben jou wel flink te pakken zeg.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:08 schreef Bob. het volgende:
Ik haat muggen. Echt heel erg. Ik heb 10..nee wacht..holadiee 11 muggenbulten.
En de lente is pas net begonnen. Beh.
Geen mug te zien in Helpman, wel irritante vogels al de hele ochtendquote:Op woensdag 2 april 2008 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben jou wel flink te pakken zeg.
De eerste mug heb ik trouwens al aangepakt.
Ja, genant hè?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Freecell weet altijd alles over huishoudelijke dingetjes en zo.
In dat geval heb ik zelden naar m'n moeder geluisterd.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, genant hè?
Ik voel me soms net een 'oma weet raad'
Waarschijnlijk gewoon teveel naar mijn moeder geluisterd
Dan ben je de ideale vrouw dus. Als je naast jou ligt te slapen, gaan alle muggen op jou afquote:Op woensdag 2 april 2008 11:34 schreef Bob. het volgende:
Oh hier zijn ze gelukkig een paar maanden weg geweest, maar over het algemeen zijn ze er vrolijk altijd. En ik kan me zo veel onder klamoboe's verstoppen als ik wil, lek geprikt word ik toch wel.
Enkhuizer Almanak kopen. (serieus)quote:Op woensdag 2 april 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval heb ik zelden naar m'n moeder geluisterd.. Maar zij is ook helemaal niet huishoudelijk, en ik ook niet. Dus ik zou wel graag iets meer van jouw kennis willen hebben!
Handigquote:Op woensdag 2 april 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
Van muggen hebben wij altijd maar héél even last (tot de kat ze ziet) altijd binnen 3 minuten dood en opgegeten
Het kan nog altijd ergerquote:Op woensdag 2 april 2008 11:30 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Geen mug te zien in Helpman, wel irritante vogels al de hele ochtend
Haha!!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het kan nog altijd erger
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=72526
Mja, mijn moeder is wél huishoudelijk. Wij zijn met 7 kinderen en mijn opa woonde er ook nog bij in. en dat allemaal in een enorm herenhuis. Mijn vader werkte overdag, dus het werk van mijn moeder was het huis en het huishouden en dat was meer dan 40 uur per weekquote:Op woensdag 2 april 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval heb ik zelden naar m'n moeder geluisterd.. Maar zij is ook helemaal niet huishoudelijk, en ik ook niet. Dus ik zou wel graag iets meer van jouw kennis willen hebben!
Mijn moeder heeft een huishoudster.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, mijn moeder is wél huishoudelijk. Wij zijn met 7 kinderen en mijn opa woonde er ook nog bij in. en dat allemaal in een enorm herenhuis. Mijn vader werkte overdag, dus het werk van mijn moeder was het huis en het huishouden en dat was meer dan 40 uur per week
Zuiveln00b.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:41 schreef Bob. het volgende:
Of hoort Turkse yoghurt zo klonterig te zijn?
Je had je raadseltje al verklapt met het tweede woord van je postquote:Op woensdag 2 april 2008 14:02 schreef freecell het volgende:
Hey CZ, ik bladerde net door de digitale nieuwsbrief van paddepoel (moest ff wat bonnen printen) en wie kwam ik daar met foto en al tegen? CHIPSZAK!
En wie is Nick?
Nick wordt ook goed beschreven als een intrigerende eloquente jongenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:08 schreef nietzman het volgende:
Het regende, het waaide, en Paddepoel was een veilige haven! Na al dat onheil kwam het toch nog goed!!
"Euhm, ja, het regende en hier is toevallig een dak en hij vind geen enkele winkel echt boeiend en ik vind die met de onderbroekjes wel geinig."quote:Wij hebben een aantal enthousiaste bezoekers in het winkelcentrum onder andere gevraagd welke hun favoriete winkels zijn en wat ze met Pasen hebben gedaan.
Ik bedoelde inderdaad ook de nieuwsbrief op de site.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze staat op de site ook!
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef nietzman het volgende:
[
[..]
"Euhm, ja, het regende en hier is toevallig een dak en hij vind geen enkele winkel echt boeiend en ik vind die met de onderbroekjes wel geinig."
Zo ging het ong. wel trouwens.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef nietzman het volgende:
[
[..]
"Euhm, ja, het regende en hier is toevallig een dak en hij vind geen enkele winkel echt boeiend en ik vind die met de onderbroekjes wel geinig."
Ik zei dat ik de Hunkemöller ook wel leuk vond, maar dat hebben ze er niet in gezetquote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef nietzman het volgende:
[
[..]
Maar beter voor de lijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:40 schreef JH87 het volgende:
Nee, da's nou echt zonde!
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:38 schreef maok het volgende:
* maok schrijft weer wat bij op het lijstje waaraan haar man moet voldoen, maok snapt alleen niet waaom ze nog geen man gevonde heeft![]()
Ok, wát?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:54 schreef Grulez het volgende:
mooie dag. zo nog ff de bieb in.
Dat soort dingen op woensdagquote:Op woensdag 2 april 2008 16:26 schreef JH87 het volgende:
M'n commissievergadering is zojuist gecancelled, dus vanavond mooi op de bank Liverpool - Arsenal kijken.
ja ach vandaag eerst 2 uur scriptie bezig geweest, ff mn nieuwe oude versterker opgehaald, thee gedronken, 1,5 bezig scriptie, versterker geinstalleerd en getestquote:
Wat is er mis met voetbal op woensdag?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:10 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat soort dingen op woensdag [ afbeelding ]
Dan moet de tv aan vanavond en dat is ongezelligquote:
Ben jij stiekem een gezelligheidsbeest?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan moet de tv aan vanavond en dat is ongezellig
Zou hij dan toch vrienden hebben..?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een gezelligheidsbeest?
TV aan, en zéker voetbal is sowieso ongezellig.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan moet de tv aan vanavond en dat is ongezellig
En doettie daar dan zowaar gezellig mee?quote:
Ja, maar ook in gezelschap ben ik een klootzakquote:Op woensdag 2 april 2008 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een gezelligheidsbeest?
Idd.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:00 schreef Bob. het volgende:
Ik denk dat Jesse in het echt gewoon stiekem zo'n heel lief knulletje is.
Die had je al laten zienquote:Op woensdag 2 april 2008 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb btw een nieuwe zonnebril.
[ afbeelding ]
Abnormaal groot.Vond ik grappig,
Of speel je de klootzak door je schattige onzekerheid?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, maar ook in gezelschap ben ik een klootzak
Roken is ongezond.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh grapje, nouja, dan is dit een bonus,![]()
omdat ik zoveel van jullie houd. En nu opbokken, jij.
Ik rook niet,quote:
Aan de auto te zien is dit op de achterbank van Grover.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb btw een nieuwe zonnebril.
[ afbeelding ]
Abnormaal groot.Vond ik grappig,
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
True.
Daarom zei ik ook Grover, zo heet Alex z'n bolide immers.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is Alex zn grovert.
Hey, die was toch gestopt?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik rook niet,Dat is de L&M van Sebasser.
Die is al 10x gestopt.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, die was toch gestopt?
Ik heb net enorm genoten van mijn stampot mausEcht heerlijk. Ik had het al zo lang niet meer gehad!
Daar zit dan weer een verhaal achter
Het is een keer heel erg mislukt, we hadden de verkeerde aardappels (note to self, nóóit meer stampot maken met Irene's) en die kookten helemaal weg. Dus toen we wilden stampen, was er alleen nog maus over in de pan en geen aardappel meer te bekennen. Boerenkoolsoep is niét lekker!
Dus ik durfde niet meer zo goed boerenkool te maken, maar nu was hij hartstikke lekker
Check dan ook die active topic lijstquote:Op woensdag 2 april 2008 19:17 schreef JH87 het volgende:
Ja, dat weet ik allemaal wel. Maar wel een hoop.
oeh ja ik sta inderdaad maar liefst 2 keer bij de laatste poster van de laatste 20 topics!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Check dan ook die active topic lijst
die andere 911 leden zijn nergens te bekennen
Ik tel je eigen topics ook mee, zijn maar 4 topics waar jouw naam niet in staatquote:Op woensdag 2 april 2008 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oeh ja ik sta inderdaad maar liefst 2 keer bij de laatste poster van de laatste 20 topics!
Mja, ik had vandaag vrij, en die tijd heb ik gebruikt om een aantal foto's online te zetten he?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik tel je eigen topics ook mee, zijn maar 4 topics waar jouw naam niet in staat
Ik zei er ook niks slechts van hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik had vandaag vrij, en die tijd heb ik gebruikt om een aantal foto's online te zetten he?Het is ook geen regulier forum, maar een kruising tussen een forum en een gallery
Da's nog eens een mooie metafoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles wat jij zegt is slecht, puur omdat het uit jou mond komt. Een appeltaart kan nog zo lekker zijn, als ie uit een beerput komt, hoef ik m niet
Ja, nu je het zegt...quote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef 2cv het volgende:
Ik voel enige wrijving ...
Inderdaad. Maar de "Oh, ik heb wel veel gegeten vandaag! Een kale toast en een blaadje sla! Maar goed een verwendag moet kunnen"-posts vind ik echt doodengquote:Op woensdag 2 april 2008 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig maar dat je het niet gepost hebt. Niemand heeft daar ook maar iets aan. Rellen om 't rellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach op zo'n forum heb je toch altijd wel users die uit zijn op rellen. Gewoon niets van aan trekken en je eigen gang gaanquote:Op woensdag 2 april 2008 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, verstandig. Miss_S was online, dat was gegarandeerd een rel gewordenGeen zin in een ban
Euh, ik weet niet of het je wel eens is opgevallen, maar zo iemand ben ik ook soms hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach op zo'n forum heb je toch altijd wel users die uit zijn op rellen. Gewoon niets van aan trekken en je eigen gang gaan
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
T is lang geleden dat jij me topless hebt gezien 2cvIk heb jou wel eens topless gezien hoor. En er is dik en dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Wanner dat dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens topless gezien hoor. En er is dik en dik.
heb er bij jou nog niet te veel van gemerkt.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ik weet niet of het je wel eens is opgevallen, maar zo iemand ben ik ook soms hoor
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanner dat dan?Op een van de momenten dat je onverwacht langs kwam of zo? ;")
Ik had je dan ook BIJNA genote voor je uitlokkerige opmerking van vandaag naar hem toequote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb er bij jou nog niet te veel van gemerkt.
Zelf nog maar 1 of 2 keer betrokken geweest bij een relletje. Alex weet dan wel over welke stakker ik het heb
die foto heb ik zlef gemaakt, en is een jaar oudquote:
Van mij mag je nu wel ff uit de school klappenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had je dan ook BIJNA genote voor je uitlokkerige opmerking van vandaag naar hem toe
Het was een van mijn beste opmerkingen tot nu toe op Fokquote:Op woensdag 2 april 2008 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had je dan ook BIJNA genote voor je uitlokkerige opmerking van vandaag naar hem toe
En topless.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die foto heb ik zlef gemaakt, en is een jaar ouden in zon perspectief dat je mn buik niet ziet
Dat zegt dan een heleboel over de rest van je posts vooralquote:Op woensdag 2 april 2008 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was een van mijn beste opmerkingen tot nu toe op Fok![]()
Ik heb nks verwijderd, gewoon PSM zn posthysterie bekijkenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
Van mij mag je nu wel ff uit de school klappen
De rest was gewoon en deze was goedquote:Op woensdag 2 april 2008 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat zegt dan een heleboel over de rest van je posts vooral
Hebben we het over die 'wat kan mij die stakker schelen' opmerking?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De rest was gewoon en deze was goed
Jaquote:Op woensdag 2 april 2008 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hebben we het over die 'wat kan mij die stakker schelen' opmerking?
In dat geval zeg ik: je had er waarschijnlijk bij moeten zijn.quote:
Ik was er bij, en ik kan en kon er ook niet om lachen of wat dan ookquote:Op woensdag 2 april 2008 22:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval zeg ik: je had er waarschijnlijk bij moeten zijn.
TTK LPT?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joh, er is een heel topic waar ze mij niet mogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |