Dat zijn de betere complimentjes!quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:23 schreef teigan het volgende:
het was net bijna droog toen ik naar huis fietste..
ik hoorde vandaag dat 1 leerlinge mij als favoriete lerares had genoemd....
Ben je goed bezigquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:23 schreef teigan het volgende:
ik hoorde vandaag dat 1 leerlinge mij als favoriete lerares had genoemd....
Mag je morgen weer zeuren, want dan is het geen 1 april meerquote:
Morgen is dit topic alweer volquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag je morgen weer zeuren, want dan is het geen 1 april meer
Dan moet je nog flink doorpostenquote:Op dinsdag 1 april 2008 16:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Morgen is dit topic alweer vol![]()
![]()
!!!
Ik zal alvast gaan nadenken over een goeie klaagpost. Te verwachten: 0.01 uur.quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mag je morgen weer zeuren, want dan is het geen 1 april meer
Je meent hetquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:22 schreef Grulez het volgende:
Hum regen is nat...
Waarom laat je hem dan ingodsnaam makenquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:26 schreef JH87 het volgende:
Zo als ik klaar ben met stage m'n fiets maar 's ophalen bij de fietsenmaker. Hij was kapot na dat uit de hand gelopen feestje v/h weekend. Zal me wel weer zes keer de aanschafprijs van die fiets kosten ofzo.
Juist pak dan bij het station een andere meequote:Op dinsdag 1 april 2008 18:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom laat je hem dan ingodsnaam maken
Waar zit jij dan weer?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:21 schreef Peterselieman het volgende:
Heul niet. Hier regent het behoorlijk
Haaj! Hoe is het met jou en de beeb?quote:
De aanschafprijs was niet zo heul hoog.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom laat je hem dan ingodsnaam maken
Ik zit in het noorden van de stadquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:26 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Waar zit jij dan weer?
Het sputterd hier nu een klein beetje
Dan kan je toch beter een nieuwe halen met een lage aanschafprijsquote:
Met mij goed en de beeb vond het zonet hoog tijd om iets van zich te laten voelenquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haaj! Hoe is het met jou en de beeb?
quote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Met mij goed en de beeb vond het zonet hoog tijd om iets van zich te laten voelen
Misschien wel, ik woon ook op de scheiding van Helpman en De Wijertquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!
Woon jij dichtbij mij?
Ik woon op de scheiding van Helpman en De Wijert, zelf alsnog wonende in laatstgenoemde,
Ik woon vlakbij de Aldi,quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:56 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Misschien wel, ik woon ook op de scheiding van Helpman en De Wijert
Maar dan in Helpman
Nou ja, de scheiding..
Zit me net te denken dat dat niet helemaal waar is, maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |