Yay.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal altijd stiekem verliefd op jou blijven
Ha-ha, ik weet het lekker toch!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal altijd stiekem verliefd op jou blijven
Ze hebben jou wel flink te pakken zeg.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:08 schreef Bob. het volgende:
Ik haat muggen. Echt heel erg. Ik heb 10..nee wacht..holadiee 11 muggenbulten.
En de lente is pas net begonnen. Beh.
Geen mug te zien in Helpman, wel irritante vogels al de hele ochtendquote:Op woensdag 2 april 2008 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben jou wel flink te pakken zeg.
De eerste mug heb ik trouwens al aangepakt.
Ja, genant hè?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Freecell weet altijd alles over huishoudelijke dingetjes en zo.
In dat geval heb ik zelden naar m'n moeder geluisterd.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, genant hè?
Ik voel me soms net een 'oma weet raad'
Waarschijnlijk gewoon teveel naar mijn moeder geluisterd
Dan ben je de ideale vrouw dus. Als je naast jou ligt te slapen, gaan alle muggen op jou afquote:Op woensdag 2 april 2008 11:34 schreef Bob. het volgende:
Oh hier zijn ze gelukkig een paar maanden weg geweest, maar over het algemeen zijn ze er vrolijk altijd. En ik kan me zo veel onder klamoboe's verstoppen als ik wil, lek geprikt word ik toch wel.
Enkhuizer Almanak kopen. (serieus)quote:Op woensdag 2 april 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval heb ik zelden naar m'n moeder geluisterd.. Maar zij is ook helemaal niet huishoudelijk, en ik ook niet. Dus ik zou wel graag iets meer van jouw kennis willen hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |