Yay.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal altijd stiekem verliefd op jou blijven
Ha-ha, ik weet het lekker toch!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal altijd stiekem verliefd op jou blijven
Ze hebben jou wel flink te pakken zeg.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:08 schreef Bob. het volgende:
Ik haat muggen. Echt heel erg. Ik heb 10..nee wacht..holadiee 11 muggenbulten.
En de lente is pas net begonnen. Beh.
Geen mug te zien in Helpman, wel irritante vogels al de hele ochtendquote:Op woensdag 2 april 2008 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben jou wel flink te pakken zeg.
De eerste mug heb ik trouwens al aangepakt.
Ja, genant hè?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Freecell weet altijd alles over huishoudelijke dingetjes en zo.
In dat geval heb ik zelden naar m'n moeder geluisterd.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, genant hè?
Ik voel me soms net een 'oma weet raad'
Waarschijnlijk gewoon teveel naar mijn moeder geluisterd
Dan ben je de ideale vrouw dus. Als je naast jou ligt te slapen, gaan alle muggen op jou afquote:Op woensdag 2 april 2008 11:34 schreef Bob. het volgende:
Oh hier zijn ze gelukkig een paar maanden weg geweest, maar over het algemeen zijn ze er vrolijk altijd. En ik kan me zo veel onder klamoboe's verstoppen als ik wil, lek geprikt word ik toch wel.
Enkhuizer Almanak kopen. (serieus)quote:Op woensdag 2 april 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval heb ik zelden naar m'n moeder geluisterd.. Maar zij is ook helemaal niet huishoudelijk, en ik ook niet. Dus ik zou wel graag iets meer van jouw kennis willen hebben!
Handigquote:Op woensdag 2 april 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
Van muggen hebben wij altijd maar héél even last (tot de kat ze ziet) altijd binnen 3 minuten dood en opgegeten
Het kan nog altijd ergerquote:Op woensdag 2 april 2008 11:30 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Geen mug te zien in Helpman, wel irritante vogels al de hele ochtend
Haha!!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het kan nog altijd erger
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=72526
Mja, mijn moeder is wél huishoudelijk. Wij zijn met 7 kinderen en mijn opa woonde er ook nog bij in. en dat allemaal in een enorm herenhuis. Mijn vader werkte overdag, dus het werk van mijn moeder was het huis en het huishouden en dat was meer dan 40 uur per weekquote:Op woensdag 2 april 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval heb ik zelden naar m'n moeder geluisterd.. Maar zij is ook helemaal niet huishoudelijk, en ik ook niet. Dus ik zou wel graag iets meer van jouw kennis willen hebben!
Mijn moeder heeft een huishoudster.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, mijn moeder is wél huishoudelijk. Wij zijn met 7 kinderen en mijn opa woonde er ook nog bij in. en dat allemaal in een enorm herenhuis. Mijn vader werkte overdag, dus het werk van mijn moeder was het huis en het huishouden en dat was meer dan 40 uur per week
Zuiveln00b.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:41 schreef Bob. het volgende:
Of hoort Turkse yoghurt zo klonterig te zijn?
Je had je raadseltje al verklapt met het tweede woord van je postquote:Op woensdag 2 april 2008 14:02 schreef freecell het volgende:
Hey CZ, ik bladerde net door de digitale nieuwsbrief van paddepoel (moest ff wat bonnen printen) en wie kwam ik daar met foto en al tegen? CHIPSZAK!
En wie is Nick?
Nick wordt ook goed beschreven als een intrigerende eloquente jongenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:08 schreef nietzman het volgende:
Het regende, het waaide, en Paddepoel was een veilige haven! Na al dat onheil kwam het toch nog goed!!
"Euhm, ja, het regende en hier is toevallig een dak en hij vind geen enkele winkel echt boeiend en ik vind die met de onderbroekjes wel geinig."quote:Wij hebben een aantal enthousiaste bezoekers in het winkelcentrum onder andere gevraagd welke hun favoriete winkels zijn en wat ze met Pasen hebben gedaan.
Ik bedoelde inderdaad ook de nieuwsbrief op de site.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze staat op de site ook!
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef nietzman het volgende:
[
[..]
"Euhm, ja, het regende en hier is toevallig een dak en hij vind geen enkele winkel echt boeiend en ik vind die met de onderbroekjes wel geinig."
Zo ging het ong. wel trouwens.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef nietzman het volgende:
[
[..]
"Euhm, ja, het regende en hier is toevallig een dak en hij vind geen enkele winkel echt boeiend en ik vind die met de onderbroekjes wel geinig."
Ik zei dat ik de Hunkemöller ook wel leuk vond, maar dat hebben ze er niet in gezetquote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef nietzman het volgende:
[
[..]
Maar beter voor de lijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:40 schreef JH87 het volgende:
Nee, da's nou echt zonde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |