Hmm, juist.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef freecell het volgende:
Ook een goed plan
Opgelost
En misschien heeft je moeder nog wel een beter recept (moeders hebben dat nou eenmaal)
Nietquote:Op woensdag 2 april 2008 00:17 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, de puree uit pakjes is zo goor..
Bah.
Nee, dan liever zelf even stampen
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef Jesse_ het volgende:
En al is het goor, zelf maken is een rotklus en duurt lang
Daar wachtte ik ook opquote:Op woensdag 2 april 2008 00:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar bleef je post om 0.01 uur
Toen zat ik nog in de kroeg. Kutopwelling.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar bleef je post om 0.01 uur
Sorryquote:Op woensdag 2 april 2008 00:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in de kroeg. Kutopwelling.
Nou:
Kut 1 aprilgrappen in de TT!![]()
Bijster origineel.
Eens.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef Jesse_ het volgende:
En al is het goor, zelf maken is een rotklus en duurt lang
Volgens mij had je die toen wel laten zien, ik kan me wel herinnerenn ze te hebben gezien tenminste.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom ineens fotos tegen van het ijsjes-eten van de meet van 2 oktoberHad ik nog nooit wat mee gedaan
Iemand interesse?
Oh, in dat geval kan ik ze met een grust hard deleten dusquote:Op woensdag 2 april 2008 09:30 schreef maok het volgende:
Morge
[..]
Volgens mij had je die toen wel laten zien, ik kan me wel herinnerenn ze te hebben gezien tenminste.
ik heb wel foto's gezien toen, maar volgens mij waren er twee toestellen mee, dus ik weet niet van wie ik ze nou gezien heb..quote:Op woensdag 2 april 2008 08:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom ineens fotos tegen van het ijsjes-eten van de meet van 2 oktoberHad ik nog nooit wat mee gedaan
Iemand interesse?
Ow, dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:39 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb wel foto's gezien toen, maar volgens mij waren er twee toestellen mee, dus ik weet niet van wie ik ze nou gezien heb..
Net terug van de fietsenmaker. Achterband geplakt en voorwiel opnieuw gericht. Botsingkje afgelopen weekend.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:07 schreef Bob. het volgende:
Nog steeds zijn oude kleurtje.Hij heeft wel blinkende nieuwe rem hendels?
![]()
En hoe staat het met de uwe JH?
Nouja het weer moet eerst maar eens redelijk worden. Straks is dat ding net netjes geverfd en dan begint het te regenen en druipt alle verf op de vloer.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Net terug van de fietsenmaker. Achterband geplakt en voorwiel opnieuw gericht. Botsingkje afgelopen weekend.
Binnenkort toch maar 's z'n nieuwe kleur geven.
Yoghurt kan best even uit de koelkast. Bederft niet snel, omdat het feitelijk al verzuurd isquote:Op woensdag 2 april 2008 09:41 schreef Bob. het volgende:
Bederft yoghurt snel? (als in: na een paar uur uit de koelkast) Of hoort Turkse yoghurt zo klonterig te zijn? Want het is niet zo dat ik het echt aan de zure lucht kan ruiken eh.
Hoi Alex!
Whahahaha, nee. Die dankt God op z'n blote knietjes dat ie niet mee hoeft.quote:
Heb je nou tijdens dat je aan het typen was een hertelling gedaan?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:08 schreef Bob. het volgende:
Ik haat muggen. Echt heel erg. Ik heb 10..nee wacht..holadiee 11 muggenbulten.
En de lente is pas net begonnen. Beh.
Op de foto zijn ze niet heel duidelijk nee, had mn goede lens ook niet bij mequote:Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef freecell het volgende:
Haha
Niet heel opvallend vanaf deze kant. Vanaf de A7 wel denk ik
Ik voelde het opeens nog een nieuwe plek op mijn arm jeuken ja. Vooral die op mijn neus is trouwens zeer charmant.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nou tijdens dat je aan het typen was een hertelling gedaan?
Hoi Alex.quote:
Ik zal altijd stiekem verliefd op jou blijvenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi Alex.. Jij wijst me toch niet keihard af hè, zoals psm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |