Hmm, juist.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef freecell het volgende:
Ook een goed plan
Opgelost
En misschien heeft je moeder nog wel een beter recept (moeders hebben dat nou eenmaal)
Nietquote:Op woensdag 2 april 2008 00:17 schreef Matje-1989 het volgende:
Ja, de puree uit pakjes is zo goor..
Bah.
Nee, dan liever zelf even stampen
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef Jesse_ het volgende:
En al is het goor, zelf maken is een rotklus en duurt lang
Daar wachtte ik ook opquote:Op woensdag 2 april 2008 00:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar bleef je post om 0.01 uur
Toen zat ik nog in de kroeg. Kutopwelling.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar bleef je post om 0.01 uur
Sorryquote:Op woensdag 2 april 2008 00:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in de kroeg. Kutopwelling.
Nou:
Kut 1 aprilgrappen in de TT!![]()
Bijster origineel.
Eens.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:30 schreef Jesse_ het volgende:
En al is het goor, zelf maken is een rotklus en duurt lang
Volgens mij had je die toen wel laten zien, ik kan me wel herinnerenn ze te hebben gezien tenminste.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom ineens fotos tegen van het ijsjes-eten van de meet van 2 oktoberHad ik nog nooit wat mee gedaan
Iemand interesse?
Oh, in dat geval kan ik ze met een grust hard deleten dusquote:Op woensdag 2 april 2008 09:30 schreef maok het volgende:
Morge
[..]
Volgens mij had je die toen wel laten zien, ik kan me wel herinnerenn ze te hebben gezien tenminste.
ik heb wel foto's gezien toen, maar volgens mij waren er twee toestellen mee, dus ik weet niet van wie ik ze nou gezien heb..quote:Op woensdag 2 april 2008 08:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kom ineens fotos tegen van het ijsjes-eten van de meet van 2 oktoberHad ik nog nooit wat mee gedaan
Iemand interesse?
Ow, dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:39 schreef teigan het volgende:
[..]
ik heb wel foto's gezien toen, maar volgens mij waren er twee toestellen mee, dus ik weet niet van wie ik ze nou gezien heb..
Net terug van de fietsenmaker. Achterband geplakt en voorwiel opnieuw gericht. Botsingkje afgelopen weekend.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:07 schreef Bob. het volgende:
Nog steeds zijn oude kleurtje.Hij heeft wel blinkende nieuwe rem hendels?
![]()
En hoe staat het met de uwe JH?
Nouja het weer moet eerst maar eens redelijk worden. Straks is dat ding net netjes geverfd en dan begint het te regenen en druipt alle verf op de vloer.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:08 schreef JH87 het volgende:
[..]
Net terug van de fietsenmaker. Achterband geplakt en voorwiel opnieuw gericht. Botsingkje afgelopen weekend.
Binnenkort toch maar 's z'n nieuwe kleur geven.
Yoghurt kan best even uit de koelkast. Bederft niet snel, omdat het feitelijk al verzuurd isquote:Op woensdag 2 april 2008 09:41 schreef Bob. het volgende:
Bederft yoghurt snel? (als in: na een paar uur uit de koelkast) Of hoort Turkse yoghurt zo klonterig te zijn? Want het is niet zo dat ik het echt aan de zure lucht kan ruiken eh.
Hoi Alex!
Whahahaha, nee. Die dankt God op z'n blote knietjes dat ie niet mee hoeft.quote:
Heb je nou tijdens dat je aan het typen was een hertelling gedaan?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:08 schreef Bob. het volgende:
Ik haat muggen. Echt heel erg. Ik heb 10..nee wacht..holadiee 11 muggenbulten.
En de lente is pas net begonnen. Beh.
Op de foto zijn ze niet heel duidelijk nee, had mn goede lens ook niet bij mequote:Op woensdag 2 april 2008 10:22 schreef freecell het volgende:
Haha
Niet heel opvallend vanaf deze kant. Vanaf de A7 wel denk ik
Ik voelde het opeens nog een nieuwe plek op mijn arm jeuken ja. Vooral die op mijn neus is trouwens zeer charmant.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je nou tijdens dat je aan het typen was een hertelling gedaan?
Hoi Alex.quote:
Ik zal altijd stiekem verliefd op jou blijvenquote:Op woensdag 2 april 2008 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoi Alex.. Jij wijst me toch niet keihard af hè, zoals psm?
Yay.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal altijd stiekem verliefd op jou blijven
Ha-ha, ik weet het lekker toch!quote:Op woensdag 2 april 2008 10:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal altijd stiekem verliefd op jou blijven
Ze hebben jou wel flink te pakken zeg.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:08 schreef Bob. het volgende:
Ik haat muggen. Echt heel erg. Ik heb 10..nee wacht..holadiee 11 muggenbulten.
En de lente is pas net begonnen. Beh.
Geen mug te zien in Helpman, wel irritante vogels al de hele ochtendquote:Op woensdag 2 april 2008 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben jou wel flink te pakken zeg.
De eerste mug heb ik trouwens al aangepakt.
Ja, genant hè?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Freecell weet altijd alles over huishoudelijke dingetjes en zo.
In dat geval heb ik zelden naar m'n moeder geluisterd.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, genant hè?
Ik voel me soms net een 'oma weet raad'
Waarschijnlijk gewoon teveel naar mijn moeder geluisterd
Dan ben je de ideale vrouw dus. Als je naast jou ligt te slapen, gaan alle muggen op jou afquote:Op woensdag 2 april 2008 11:34 schreef Bob. het volgende:
Oh hier zijn ze gelukkig een paar maanden weg geweest, maar over het algemeen zijn ze er vrolijk altijd. En ik kan me zo veel onder klamoboe's verstoppen als ik wil, lek geprikt word ik toch wel.
Enkhuizer Almanak kopen. (serieus)quote:Op woensdag 2 april 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval heb ik zelden naar m'n moeder geluisterd.. Maar zij is ook helemaal niet huishoudelijk, en ik ook niet. Dus ik zou wel graag iets meer van jouw kennis willen hebben!
Handigquote:Op woensdag 2 april 2008 11:32 schreef freecell het volgende:
Van muggen hebben wij altijd maar héél even last (tot de kat ze ziet) altijd binnen 3 minuten dood en opgegeten
Het kan nog altijd ergerquote:Op woensdag 2 april 2008 11:30 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Geen mug te zien in Helpman, wel irritante vogels al de hele ochtend
Haha!!quote:Op woensdag 2 april 2008 11:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het kan nog altijd erger
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=72526
Mja, mijn moeder is wél huishoudelijk. Wij zijn met 7 kinderen en mijn opa woonde er ook nog bij in. en dat allemaal in een enorm herenhuis. Mijn vader werkte overdag, dus het werk van mijn moeder was het huis en het huishouden en dat was meer dan 40 uur per weekquote:Op woensdag 2 april 2008 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dat geval heb ik zelden naar m'n moeder geluisterd.. Maar zij is ook helemaal niet huishoudelijk, en ik ook niet. Dus ik zou wel graag iets meer van jouw kennis willen hebben!
Mijn moeder heeft een huishoudster.quote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, mijn moeder is wél huishoudelijk. Wij zijn met 7 kinderen en mijn opa woonde er ook nog bij in. en dat allemaal in een enorm herenhuis. Mijn vader werkte overdag, dus het werk van mijn moeder was het huis en het huishouden en dat was meer dan 40 uur per week
Zuiveln00b.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:41 schreef Bob. het volgende:
Of hoort Turkse yoghurt zo klonterig te zijn?
Je had je raadseltje al verklapt met het tweede woord van je postquote:Op woensdag 2 april 2008 14:02 schreef freecell het volgende:
Hey CZ, ik bladerde net door de digitale nieuwsbrief van paddepoel (moest ff wat bonnen printen) en wie kwam ik daar met foto en al tegen? CHIPSZAK!
En wie is Nick?
Nick wordt ook goed beschreven als een intrigerende eloquente jongenquote:Op woensdag 2 april 2008 14:08 schreef nietzman het volgende:
Het regende, het waaide, en Paddepoel was een veilige haven! Na al dat onheil kwam het toch nog goed!!
"Euhm, ja, het regende en hier is toevallig een dak en hij vind geen enkele winkel echt boeiend en ik vind die met de onderbroekjes wel geinig."quote:Wij hebben een aantal enthousiaste bezoekers in het winkelcentrum onder andere gevraagd welke hun favoriete winkels zijn en wat ze met Pasen hebben gedaan.
Ik bedoelde inderdaad ook de nieuwsbrief op de site.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze staat op de site ook!
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef nietzman het volgende:
[
[..]
"Euhm, ja, het regende en hier is toevallig een dak en hij vind geen enkele winkel echt boeiend en ik vind die met de onderbroekjes wel geinig."
Zo ging het ong. wel trouwens.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef nietzman het volgende:
[
[..]
"Euhm, ja, het regende en hier is toevallig een dak en hij vind geen enkele winkel echt boeiend en ik vind die met de onderbroekjes wel geinig."
Ik zei dat ik de Hunkemöller ook wel leuk vond, maar dat hebben ze er niet in gezetquote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef nietzman het volgende:
[
[..]
Maar beter voor de lijn!quote:Op woensdag 2 april 2008 15:40 schreef JH87 het volgende:
Nee, da's nou echt zonde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |