Ik ga ernaartoe. Volgende week.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt, dat was het Beatrix theater.
Sterktequote:Op dinsdag 1 april 2008 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga ernaartoe. Volgende week..
Ga je er met Do2 heen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga ernaartoe. Volgende week..
Jaaah!!quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: dat klinkt als een goed plan voor morgen
tiddat?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:47 schreef freecell het volgende:
Iedereen aan de stampot maus in de lente
Het is dan ook niet waar.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, het is algemeen bekend toch dat PSM stiekem verliefd is op DaD?Publiek geheim en zo
Ik kan ook niet alles wetenquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Groningentopic was het toch?
Maus is boerenkool in het Gronings
anderhalve kilo aardappelsquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:54 schreef Matje-1989 het volgende:
Iemand ergens een recept om dat te maken? Anders moet ik weer
zoeken, en ik ben lui![]()
Ehm, ik had het voor de duidelijkheid niet over wel of niet geheim, maar over het verliefd zijn. En dat verliefd zijn is niet waar. Dat wil ene Alex alleen niet geloven.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, je komt er gewoon voor uit tegenwoordig? Niet meer stiekem dus?
Oké, daar ga ik de fout in.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef freecell het volgende:
[..]
anderhalve kilo aardappels
kilo boerenkool
Worst
In een pan gooien (worst bovenop), koken tot de aardappels gaar zijn, afgieten (beetje sap bewaren voor als het te droog is) Stampen (zonder de worst uiteraard) eventueel wat warme melk erdoor om het smeuïg te maken. Klaar.
Desgewenst serveren met gebakken spekjes, jus, mosterd, azijn, augurken, zilveruitjes of wat je dan ook maar lekker vindt
Je kan het ook met puree voor stampot doen.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:05 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Oké, daar ga ik de fout in.
1. Heb geen stamp-ding ( tenminste niet zo'een..)
2. Heb geen pan waar 2,5 kilo in kan![]()
Hebben ze geen diepvries boerenkool
Ja en dat is dus écht veel minder lekker.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:12 schreef Jesse_ het volgende:
Haal gewoon zo'n boerenkool aardappelpuree ding van maggie ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |