Roken is ongezond.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ooh grapje, nouja, dan is dit een bonus,![]()
omdat ik zoveel van jullie houd. En nu opbokken, jij.
Ik rook niet,quote:
Aan de auto te zien is dit op de achterbank van Grover.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb btw een nieuwe zonnebril.
[ afbeelding ]
Abnormaal groot.Vond ik grappig,
quote:Op woensdag 2 april 2008 18:27 schreef ChipsZak. het volgende:
True.
Daarom zei ik ook Grover, zo heet Alex z'n bolide immers.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is Alex zn grovert.
Hey, die was toch gestopt?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik rook niet,Dat is de L&M van Sebasser.
Die is al 10x gestopt.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, die was toch gestopt?
Ik heb net enorm genoten van mijn stampot mausEcht heerlijk. Ik had het al zo lang niet meer gehad!
Daar zit dan weer een verhaal achter
Het is een keer heel erg mislukt, we hadden de verkeerde aardappels (note to self, nóóit meer stampot maken met Irene's) en die kookten helemaal weg. Dus toen we wilden stampen, was er alleen nog maus over in de pan en geen aardappel meer te bekennen. Boerenkoolsoep is niét lekker!
Dus ik durfde niet meer zo goed boerenkool te maken, maar nu was hij hartstikke lekker
Check dan ook die active topic lijstquote:Op woensdag 2 april 2008 19:17 schreef JH87 het volgende:
Ja, dat weet ik allemaal wel. Maar wel een hoop.
oeh ja ik sta inderdaad maar liefst 2 keer bij de laatste poster van de laatste 20 topics!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Check dan ook die active topic lijst
die andere 911 leden zijn nergens te bekennen
Ik tel je eigen topics ook mee, zijn maar 4 topics waar jouw naam niet in staatquote:Op woensdag 2 april 2008 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oeh ja ik sta inderdaad maar liefst 2 keer bij de laatste poster van de laatste 20 topics!
Mja, ik had vandaag vrij, en die tijd heb ik gebruikt om een aantal foto's online te zetten he?quote:Op woensdag 2 april 2008 19:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik tel je eigen topics ook mee, zijn maar 4 topics waar jouw naam niet in staat
Ik zei er ook niks slechts van hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik had vandaag vrij, en die tijd heb ik gebruikt om een aantal foto's online te zetten he?Het is ook geen regulier forum, maar een kruising tussen een forum en een gallery
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |