Da's nog eens een mooie metafoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles wat jij zegt is slecht, puur omdat het uit jou mond komt. Een appeltaart kan nog zo lekker zijn, als ie uit een beerput komt, hoef ik m niet
Ja, nu je het zegt...quote:Op woensdag 2 april 2008 20:31 schreef 2cv het volgende:
Ik voel enige wrijving ...
Inderdaad. Maar de "Oh, ik heb wel veel gegeten vandaag! Een kale toast en een blaadje sla! Maar goed een verwendag moet kunnen"-posts vind ik echt doodengquote:Op woensdag 2 april 2008 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig maar dat je het niet gepost hebt. Niemand heeft daar ook maar iets aan. Rellen om 't rellen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach op zo'n forum heb je toch altijd wel users die uit zijn op rellen. Gewoon niets van aan trekken en je eigen gang gaanquote:Op woensdag 2 april 2008 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, verstandig. Miss_S was online, dat was gegarandeerd een rel gewordenGeen zin in een ban
Euh, ik weet niet of het je wel eens is opgevallen, maar zo iemand ben ik ook soms hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 21:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach op zo'n forum heb je toch altijd wel users die uit zijn op rellen. Gewoon niets van aan trekken en je eigen gang gaan
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
T is lang geleden dat jij me topless hebt gezien 2cvIk heb jou wel eens topless gezien hoor. En er is dik en dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Wanner dat dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens topless gezien hoor. En er is dik en dik.
heb er bij jou nog niet te veel van gemerkt.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ik weet niet of het je wel eens is opgevallen, maar zo iemand ben ik ook soms hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |