Aanwezigquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:10 schreef Pelgrim het volgende:
Vet, morgen :Hardstyle_Overdose. Ik heb er zin in, hardstyle feestje sinds lange tijd weer.
Vind het origineel toch beter, dan die remix...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Even een opmerking van huishoudelijke aard: de WikiOP is aangepast en ik heb een ander filmpje gekozen.
...hoe je als mc een heerlijk nummer gewoonweg kunt verkrachten:
http://www.youtube.com/watch?v=s_7iZBvYrTA&feature=related
Leuk man.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:12 schreef belsen het volgende:
Ik denk dat ik voorlopig maar weer even meelees.
Raad eens wat ik 5 seconden geleden wegklik. Dat interview dusquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:33 schreef NLS04 het volgende:
Iemand interview met wildstylez & headhunterz gezien ? Damn wat krijg ik daar zin inNiet de standaardhitjes , al weken aan het voorbereiden.. Dat moet toch gewoon heerlijk worden
quote:
Hoe is het huilie ik ben elke zaterdag en zondag brak en ik zuip er niks minder omquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:57 schreef LeonH het volgende:
leuk interview ja.
Ben me serieus aan het overwegen om ook een kaartje te gaan halen, enige kloterij is dat ik van vrijdag op zaterdag moet draaien en zuipen en ik dan behoorlijk brak ben de zaterdag...
Dat vind ik dus ook eigenlijk. Het orgineel is zoveel gaver! Wel is het leuk om deze plaat weer eens terug te horen, maar goed dan kan ik ook de orginele versie opzoeken natuurlijk..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 04:59 schreef Quacker het volgende:
[..]
Vind het origineel toch beter, dan die remix...
Ach, Just Like You vind ik best leuk hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:07 schreef Sethje het volgende:
boeie dat is toch een saaie release... just like you is nu alweer verleden tijd en helemaal kapot vind ik ook een kut nummer
en geloof me jongens er komt een HELE dikke onaangekondigde scantraxx release aan
waar kan je dat interview zien dan ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
Raad eens wat ik 5 seconden geleden wegklik. Dat interview dus
"geen standaard hitjes" "iets nieuws" "nachtenlang aan gewerkt in de studio"
Ik heb hoge verwachtingen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:10 schreef Pelgrim het volgende:
Vet, morgen http://partyflock.nl/party/111159:Hardstyle_Overdose.html. Ik heb er zin in, hardstyle feestje sinds lange tijd weer.
ik ben er ook jongensquote:
doen wequote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:21 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Dan drinken we vanavond een biertje
quote:
ik gok op een release van Scopequote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:07 schreef Sethje het volgende:
en geloof me jongens er komt een HELE dikke onaangekondigde scantraxx release aan
Waar zie jij Shreek en Karma dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:19 schreef Hordo het volgende:
Eindelijk Shreek, Karma en The Cube. En dan ook nog Nightmare vanavond
Die vocal van Within Temptation zat ook al in War coz am hard.quote:
Indeep had ik al veel eerder gehoord dan War Coz I'm Hard, dus de vraag is wie van wie gejat heeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die vocal van Within Temptation zat ook al in War coz am hard.![]()
zit ik ook over te denkenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:18 schreef NrSiX het volgende:
Morgen: http://partyflock.nl/party/117453:ZAK.html =]
Noisecontrolles vs Technoboy Battle CD denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die vocal van Within Temptation zat ook al in War coz am hard.![]()
The Cube is wel vet.
Weet niet waar hij Shreek en Karma vandaan haalt maar goed.
Okey, mini meeting @ Hardstyle Overdosequote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben er ook jongens![]()
[..]
doen we![]()
[..]
Oh.. maar voordaat ze released zijn duurt nog wel even denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Noisecontrolles vs Technoboy Battle CD denk ik
Mijne ookquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:20 schreef nattermann het volgende:
Waar is mijn TVP heen![]()
Dan maar nog eens, weet toch zeker dat ik vannacht een TVP gedropt heb hierzo![]()
Heb m al weer iets te vaak gehoord, als voorbeeld, op mostwanted werd hij 3 x gedraaid...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ach, Just Like You vind ik best leuk hoor
Kan ik niks over zeggen helaas maar weet zeker dat deze het goed gaat doen.....quote:Welke? Of is dat nog geheim? Hints?
Spreek me aan als je me zietquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:38 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Okey, mini meeting @ Hardstyle Overdose
ook aanwezigquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:18 schreef NrSiX het volgende:
Morgen: http://partyflock.nl/party/117453:ZAK.html =]
Ah, ik ben dus niet de enige die DV8 kut vindt.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:06 schreef NLS04 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen Distorted een geweldige plaat vindt.Zit nu nog eens die battlecd van NC te luisteren en het nummer is opzich niet verkeerd maar die vocals zijn echt tenekrommend irritant
Doe mij maar een MC Villian, Rems of Diel voor het inspreken van lekkere vocalen..
Ik heb niks tegen DV8 ofzo maar die laatste nummers van Zany (dus ook distorted) doen me echt helemaal niks..quote:Op zondag 23 maart 2008 14:06 schreef NLS04 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen Distorted een geweldige plaat vindt.Zit nu nog eens die battlecd van NC te luisteren en het nummer is opzich niet verkeerd maar die vocals zijn echt tenekrommend irritant
Doe mij maar een MC Villian, Rems of Diel voor het inspreken van lekkere vocalen..
ik heb jou niet gezien, Sethje welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:38 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Okey, mini meeting @ Hardstyle Overdose
ik heb de kriebels beantwoord, ik ga naar Hard Bassquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb kriebels... miss toch hardbass?
Ik heb jou en Sethje niet gezien. Maar ik vond het veel te druk, veel te warm en veel te veel vaag volk daar.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb jou niet gezien, Sethje wel![]()
[..]
ik heb de kriebels beantwoord, ik ga naar Hard Bass
nu blijkt dat de rest toch wel gaat, komen wij vanuit Haaksbergen toch richting Silverdome... en we hebben er allemaal zinnnnnnnnn innnnnnnnnquote:Op zondag 23 maart 2008 19:56 schreef voidmage het volgende:
ben ik de enige die zo een zin heeft in Hard Bass![]()
vond het inderdaad op een gegeven moment warm, drukte niet echt heel erg aan gestoord en dat volk boeide me al helemaal niks, was er voor de muziekquote:Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ik heb jou en Sethje niet gezien. Maar ik vond het veel te druk, veel te warm en veel te veel vaag volk daar.
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu blijkt dat de rest toch wel gaat, komen wij vanuit Haaksbergen toch richting Silverdome... en we hebben er allemaal zinnnnnnnnn innnnnnnnn
Livesets zijn geen warezquote:
Dit topic wordt wel heel goed in de gaten gehouden heb ik het idee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele zooi (verzamel)albums en wat vinyls!
[ Bericht 11% gewijzigd door no1uknow op 24-03-2008 11:21:18 ]
Helemaal eensquote:Op maandag 24 maart 2008 10:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dit topic wordt wel heel goed in de gaten gehouden heb ik het idee..![]()
Phantom van Dozer is trouwens een vette plaatWordt een beetje over het hoofd gezien doordat de A-kant church of the darkside is maar hij knalt zeker lekker.
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:43 schreef no1uknow het volgende:
Ok dan heel snel pakken wie pakken kan:Uhm tja, dat is dus wel warezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele zooi (verzamel)albums en wat vinyls!
[ Bericht 3% gewijzigd door mstx op 24-03-2008 12:13:58 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik zou het niet zo fijn vinden als dit topic daardoor gesloten wordt.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:56 schreef no1uknow het volgende:
OMG waar is die edit knop
Boeie, alsof het jou wat uitmaakt..
Om zelf een leuk mixje te kunnen makenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen vinyl downloaden?
Jepquote:Op maandag 24 maart 2008 12:04 schreef JortK het volgende:
mstx, jij hebt toch die Reloop RMP2's ?
inderdaadquote:Op maandag 24 maart 2008 12:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Om zelf een leuk mixje te kunnen maken
Ik doe het om de muziekindustrie stelselmatig kapot te makenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen vinyl downloaden?
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ik doe het om de muziekindustrie stelselmatig kapot te maken
Jazeker.quote:
een soort verkapte S.W.A.T.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
http://partyflock.nl/party/120158:XXlerator.html
Headhunterz B2B all night long
Vette shit maar wel weer teringdrukquote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Aanwezigquote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
Heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 24 maart 2008 17:04 schreef Silaz het volgende:
Ik moet zeggen; Brian NRG - Live Forever Bootleg klinkt best geinig![]()
Een aantal maanden geleden vroeg FearFM naar de top 10 van 2007 van hun luisteraars.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:37 schreef reetveter het volgende:
is er trouwens ook hier ergens op Fok! een top 10 van hardstyle nummers te vinden van fokkers? Of gewoon een lijst met nummers.
Oeffff zeker het overdenken waard zeg !quote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
Het is een zin uit het gedicht "Three Women" van Sylvia Plathquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
This is where you will come when you are ready![]()
![]()
![]()
Weet iemand of dit uit een bepaalde film is ofzo? Lijkt er wel verdacht veel op... Op die lyrics site kan ik alleen dit: * Source / From: * 3 Women, vinden...
en nou weet ik niet meer uit welk nummer dat komtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
This is where you will come when you are ready![]()
![]()
![]()
omg.... jij als NC-fanaat, zowat de 3e verborgen NC, en onze directe NC-nieuwsbron weet niet meer van welk nummer dit komt?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nou weet ik niet meer uit welk nummer dat komt
mijn kameraad is de 3e verborgen NCquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
omg.... jij als NC-fanaat, zowat de 3e verborgen NC, en onze directe NC-nieuwsbron weet niet meer van welk nummer dit komt?
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:51 schreef 16meter het volgende:
Tank fly boss walk jam nitty gritty
You're listening to the boy from the big bad city
This is jam hot
This is jam hot
Ik hoorde dat nummer vandaag op 3FM, stond echt zo te kijken van "errm.. dit ken ik... oh ja!". Het origineel had ik nog nooit gehoord. (Hunter - I Shot The Blender)
Sta echt zwaar in dubio over Hard Bass..
Enerzijds wil ik een beetje het roer omgooien en op m'n centen letten. (eindelijk een keer rijbewijs halen, voor wat financiele zekerheid zorgen etc.. blablabla) Anderzijds wil ik zaterdag keihard knallen. Maar nu ik te horen heb gekregen dat ik maandag geen vrij kan krijgen denk ik er aan om mijn kaart alsnog te verkopen.
Nadeel (of toch een voordeel?): Mensen op marktplaats willen er nauwelijks meer dan 25 euro voor geven en voor dat geld doe ik 'm echt niet weg.![]()
Speelt ook wel een beetje mee of we weer een auto hebben. Als dat het geval is moet ik van mezelf wel gaan.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.
Sindsdien weet ik dat ik gewoon moet genieten..... sparen kan later ook wel
Lawl, dat is niet echt een realistisch beeld he. Maar ben wel met je eens dat als je nog jong bent gewoon moet genieten en zoveel mogelijk feesten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.
Sindsdien weet ik dat ik gewoon moet genieten..... sparen kan later ook wel
quote:
oohhh, hoelang nog?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:07 schreef Sethje het volgende:
Ik wilde dit jaar wel miss met de auto. Vorig jaar veels te lang over gedaan (mede eigen schuld hoor),.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:42 schreef LeonH het volgende:
Yeah,
Kaartjes gaan geregeld worden voor Pavo & Zany's B-day!
Dus aanwezig, maar wel met de trein dit jaar. Vorig jaar zo'n 3,5 uur op gereden omdat er een file stond
Ben benieuwd naar die cdquote:Merchandise & Hard Bass CD
Er zal op Hard Bass een speciale b2s merchandise stand staan met exclusieve Hard Bass merchandise en andere b2s artikelen. Daarnaast wordt er speciaal voor deze editie weer een Hard Bass dubbel CD uitgebracht met de beste en lekkerste hardstyle tracks van dit moment. Zany heeft CD 1 voor zijn rekening genomen en is CD 2 gemixed door Josh & Wesz. De Hard Bass dubbelaar is uiteraard in de b2s merchandise stand te verkrijgen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Voelde me inspired:
-------------------------------------------------------------------
I can't compete with this Hardstyle beat
When that climax comes, and its pounding my eardrums
My body surrenders to the musicblenders
Their songs and their skills, give me uncontrollable thrills
I don't give a crap,
what other people think.
I stomp and clap,
me and the music are in sync.
I look around, see smiling faces everywhere
people are losing their minds, like they just don't care
We are all connected
and all are respected!!
Da_Ripper
Spreek jij het in? Maak ik er een plaat van :pquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Voelde me inspired:
I don't give a crap,
what other people think.
I stomp and clap,
We are all connected
and all are respected!!
Da_Ripper
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
Spreek jij het in? Maak ik er een plaat van :p
En die treklijst kun je niet al ietsjes verklappen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:55 schreef Sethje het volgende:
Ja die van J&W bevat echt een paar knallers jonge gvd!
we're takin ooooooooveeeeeeeerrrrrrrrrr![]()
Doe ik de remix welquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
Spreek jij het in? Maak ik er een plaat van :p
ik ook, zaterdag ook dik 2,5 uur richting Hard Bass, dus zondag pas rond half 12 weer in bedquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind treinen ook prima hoor, geen problemen mee... ik ga sowieso niet rijden, ivm met drankmisbruik JWT....
Hardbass is 10 minuten fietsen van m'n huisquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook, zaterdag ook dik 2,5 uur richting Hard Bass, dus zondag pas rond half 12 weer in beden trein vind ik ook wel chill, lekker rustig... en we kunnen inderdaad gewoon drinken
Voor mij ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hardbass is 10 minuten fietsen van m'n huis
Gelezen, maar ik heb een beetje last van NC overkillquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:09 schreef nattermann het volgende:
Noisecontrollers jong maar nu al gevestigde orde
Voor de geïnteresseerden
Gast, die zag ik ook al op PF...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Voelde me inspired:
I don't give a crap,
what other people think.
I stomp and clap,
We are all connected
and all are respected!!
Da_Ripper
ik = jaloers!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hardbass is 10 minuten fietsen van m'n huis
x2quote:
Fixedquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hardbass is 5 minuten fietsen van m'n huis
Tis n kleine wereld ...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Gast, die zag ik ook al op PF...
dat zit ook wel goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
x2
alhoewel zo'n reisje met 3 auto's en totaal 13 man toch wel erg gezellig is
Stampt idd wel lekker weg, maar heb het niet zo op de gejatte melo's....X to the Zibitquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef LeonH het volgende:
kreeg 'm net van iemand toegestuurd:
a1-marlon_s_meets_digital_punk_-_bringing_the_funk.mp3![]()
![]()
ziet er goed uit. kzal binnenkort eindelijk eens n wederlinkje plaatsen van LSO naar lsdbquote:
Dikke shit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 06:04 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ziet er goed uit. kzal binnenkort eindelijk eens n wederlinkje plaatsen van LSO naar lsdb
ben zelf ook bezig nu met nieuwe site gericht op early hardstyle en het completeren van de tracklists van oude livesets van 98 - 2002 waar nog steeds een hoop ID's tussenzitten helaas![]()
http://www.ernestoow.com/earlyhs2/
Haha ja dat was wel heerlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:56 schreef Da_Ripper het volgende:
lol, Haaren represent
Vette shit inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:29 schreef Sethje het volgende:
Jones nu op Fresh FM, hij is daar samen met 3 maatjes van me heheik kon helaas niet meer mee! Hij draait echt lekker!
Heb 'm net binnen gehaald en speelt as we speak ...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:49 schreef mstx het volgende:
http://www.lsdb.nl/set/22(...)FM)__26-03-2008.html
Dik setje ja... tijd geleden dat ik Furybox heb gehoord.
quote:Jumpsneakers versleten?
Patrick Jumpen Sneakers, Converse Probeer en Profiteer
Victim of my rage is inderdaad echt vetquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef no1uknow het volgende:
Daarnet maar is goed geluisterd naar de Time to Rock/Victim of my Rage vinyl van Headhunters, victim of my rage is toch wel erg vet
Downloading as we speakquote:omdat ik wat meer tijd heb dan normaal weer een nieuw mixje van me. het start met wat melodieuze hardtrance maar gaat al gauw over in de wat hardere / duistere shit :p
Ernestoow Outta Control 006 (27-03-2008)
01. Traveller - The Arrival (Part 2 Mix)
02. Jam X & De Leon pres. Chaos - Das Licht (Re-Work)
03. Andrea Montorsi - Anthem
04. Elegance - Impact
05. Mauro Alpha - Attack
06. Kamui - Electro Slut (A*S*Y*S Remix)
07. Avatar - Red Planet (Reverb Remix)
08. Chris Kolle - No Fear (Ultrasonic Remix)
09. Thalamus - Flash Forward
10. Ultraform - Snap My Fingers
11. Darksucker - Call Me (Tweetwoof Hard 2008 Remix)
12. Teknoid - Edge Of Darkness
http://www.lsdb.nl/set/22(...)_006_27-03-2008.html
Trouwens al nieuws over dat je in Utrecht moet gaan draaien, of is dat alweer voorbijquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:42 schreef warezguy05 het volgende:
omdat ik wat meer tijd heb dan normaal weer een nieuw mixje van me. het start met wat melodieuze hardtrance maar gaat al gauw over in de wat hardere / duistere shit :p
Ernestoow Outta Control 006 (27-03-2008)
tracklistje...
http://www.lsdb.nl/set/22(...)_006_27-03-2008.html
Even voor de goede orde: Is 2 best Enemies een andere a.k.a. van Willem / Headhunterz?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
2 Best Enemies - Phases
weer zo'n heerlijk spacey nummer
dat was 15 februari alweerquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:43 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Trouwens al nieuws over dat je in Utrecht moet gaan draaien, of is dat alweer voorbij?
UHmmm woepsquote:
dik dik dik dikquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
2 Best Enemies - Phases
weer zo'n heerlijk spacey nummer
A Posteriori, Creationquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Noisecontrollers - Faces of Creation
Wat een briljante track zeg![]()
![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef Doekje het volgende:
Zaterdag naar Hardbass
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:47 schreef Digiwave het volgende:
Noisecontrollers - ShreekWat een plaat is dit zeg!
Amenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:47 schreef Digiwave het volgende:
Noisecontrollers - ShreekWat een plaat is dit zeg!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Kan iemand mij een duidelijk voorbeeld geven van een reversed bass?
Ome Scope gaf het al aan in het interview en zelf heb ik ook zo'n idee dat die reversed bass nu terug gaat komen. Eventueel wat harder en in combinatie met de huidige melodieën en "hardsounds"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Volgens mij hoorde ik Project 1 daarover en laatst las ik het ook in de beschrijving van het 'Tribute to Acid"-setje.
Kippevel...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://nl.youtube.com/qdancedotnl
hoor die gasten in sydney los gaan en reageren als er een vette plaat opgezet wordt
dan zeg ik:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Zijn we ook... Alleen zijn we te verwend/ondankbaar of hoe je het wilt noemen en willen we alleen maar groter en meer.... Onze (hardstyle)dj's worden in landen als Polen en Australie volgens mij ook echt gezien als een soort van goden....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Aaahh, die reversed bass![]()
[..]
Kippevel...
Op de Q-dance site kregen ze ook veel complimentjes vanuit Down Under...
we zijn eigenlijk best blessed met zo'n feestland als NL![]()
Dat doen wij beter. En die lasershow ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://nl.youtube.com/qdancedotnl
hoor die gasten in sydney los gaan en reageren als er een vette plaat opgezet wordt
Tja je kan veel zeggen maar de meeste en de beste hardstyle komt toch echt uit Nederlandquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Aaahh, die reversed bass![]()
[..]
Kippevel...
Op de Q-dance site kregen ze ook veel complimentjes vanuit Down Under...
we zijn eigenlijk best blessed met zo'n feestland als NL![]()
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat doen wij beter. En die lasershow ook.Had wel wat meer handjes omhoog etc.. verwacht, aangezien ze daar eigenlijk nooit zulke events hebben.
Maar daar heb jij weer helemaal gelijk in. We hebben het hier zo goed voor elkaar als je het vergelijkt met andere landen. En als ik dan mensen dan soms hoor of zie zeiken over de smaak van een broodje kroket ofwat denk ik bij mezelf..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zijn we ook... Alleen zijn we te verwend/ondankbaar of hoe je het wilt noemen en willen we alleen maar groter en meer.... Onze (hardstyle)dj's worden in landen als Polen en Australie volgens mij ook echt gezien als een soort van goden....
Vergeet Italie nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Tja je kan veel zeggen maar de meeste en de beste hardstyle komt toch echt uit Nederland
En dat is met wel meer genre's zo, kijk maar naar hardcore
ik heb de exinore-25 die dingen zijn echt bruut....quote:
Italie kan ook wat van de hardcore, en ze hebben daar zuke flexe producers (Kwa hardstyle en Hardcorequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vergeet Italie niet
Wat hardcore betreft is NL natuurlijk onbetwist de nr. 1.
Weet iemand trouwens waar ze kauwgom verkopen met een hoge dosering caffeine erin? Het word verkocht, maar ben het nog nergens tegen gekomen.
Heb je Bartman nog levend gezien Seth?quote:Op zondag 30 maart 2008 10:54 schreef Sethje het volgende:
ik vond het echt vet...vooral de set van J&W en veel nieuwe nummers gehoord!
Spelfouten niet van mijquote:Op Area Two beginnen we met Bas & Ram en vervolgens Ruthless, Gizmo, Beholder & Balistic, Isaac, Super Marco May (ita), Charley Lownoise, Duro en als laatste Tha Playa.
De master of ceremoni is MC DV8!
Waarschijnlijk is dan ook 1 of ander feestje op Almere Strand rond die datumquote:Op zondag 30 maart 2008 14:44 schreef PartyAnimal87 het volgende:
21 juni een mooi feestje hier om de hoek van 11.00 tot 23.00!
[..]
Spelfouten niet van mij
Dat is toch al 2 jaar ofzo?quote:Op zondag 30 maart 2008 15:54 schreef Ladyxima het volgende:
Ohja, wat ik gister trouwens las, sensation black heet geen sensation meer, alleen nog black![]()
flikker toch op man!quote:Op zondag 30 maart 2008 10:41 schreef 16meter het volgende:
Area 2 was echt een aanfluiting. B2S zet Alpha2 en A-lusion gewoon voor lul in een veredelde schuur.
niet meer, niet minderquote:
Ik heb niet vooraan gestaan in die zaal, maar het was echt te zacht daar achter. En dat lage plafond enzo... nee, voor mij deed dat het echt niet.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
flikker toch op man!dat geluid daar was zo verschrikkelijk dik, dat mijn -25dB doppen het gewoon moeilijk hadden
A-lusion zette weer een heldenset neer (zoals gewoonlijk) en bij Alpha2 waren wij helemaal niet te houden, compleet uit onze naad
![]()
het geluid overtrof gewoon de main, 100%
[..]
niet meer, niet minder![]()
achteraan was het inderdaad wat zachter, dat merkte ik toen ik drinken ging halen, maar voorbij de helft t/m de booth was het zeer goed te doenquote:Op zondag 30 maart 2008 19:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik heb niet vooraan gestaan in die zaal, maar het was echt te zacht daar achter. En dat lage plafond enzo... nee, voor mij deed dat het echt niet.
quote:Op zondag 30 maart 2008 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
achteraan was het inderdaad wat zachter, dat merkte ik toen ik drinken ging halen, maar voorbij de helft t/m de booth was het zeer goed te doenen wat was er met dat lage plafond dan, stootte je je hoofd ofzo?
Tracklist Hardbass CD:quote:
Je bent die cd zeker ook al lekker aan het luisterquote:Op maandag 31 maart 2008 12:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tracklist Hardbass CD:
01 - Headhunterz vs Wildstylez - Project 1
02 - D-Block & S-te-Fan - Stronger
03 - Scope DJ - Twilight
04 - Josh&Wesz - Houze Muzik
05 - DJ Isaac - Impressed (Technoboy Remix)
06 - Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
07 - Technoboy - Atomic (TB's Kinga Konga Remix)
08 - Josh&Wesz vs Glowiej - I Got You
09 - Scope DJ - Rock Hypnotic
10 - Grandmaster Q - Pleasuredome
11 - A-Lusion - Veritas
12 - D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
13 - Deepack - 3 ur Mind
14 - Josh&Wesz vs Glowiej - Tempopusher
15 - Josh&Wesz - Fucking Posers
16 - Noisecontrollers - Venom
17 - Deepack ( ft MC JB ) - Turn the Heat Up
18 - Hardstyle Mafia vs Alphaverb - Taking Over
heeerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
Ziet er zwaar goed uit. Als die mix van Zany ook zo is dan is het helemaalquote:Op maandag 31 maart 2008 12:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Tracklist Hardbass CD:
01 - Headhunterz vs Wildstylez - Project 1
02 - D-Block & S-te-Fan - Stronger
03 - Scope DJ - Twilight
04 - Josh&Wesz - Houze Muzik
05 - DJ Isaac - Impressed (Technoboy Remix)
06 - Brennan Heart - Revival X (Showtek Remix)
07 - Technoboy - Atomic (TB's Kinga Konga Remix)
08 - Josh&Wesz vs Glowiej - I Got You
09 - Scope DJ - Rock Hypnotic
10 - Grandmaster Q - Pleasuredome
11 - A-Lusion - Veritas
12 - D-Block & S-te-Fan - Evolutionz
13 - Deepack - 3 ur Mind
14 - Josh&Wesz vs Glowiej - Tempopusher
15 - Josh&Wesz - Fucking Posers
16 - Noisecontrollers - Venom
17 - Deepack ( ft MC JB ) - Turn the Heat Up
18 - Hardstyle Mafia vs Alphaverb - Taking Over
heeerlijk
quote:Tracklist CD 1:
CD 1 – Mixed by Zany
1. Zany & The Prophet – 384.000
2. The Pitcher – Karma
3. DJ Isaac – In my veins
4. Return Corp’s & Hollow – Wrong Frequency (DJ Zany remix)
5. The Hose – I survived
6. Headhunterz – Last of the Mohicans
7. Floorcrushers – Psycho stylez
8. Technoboy - Rage
9. Noisecontrollers - Shreek
10. The Beholder meets DJ Zany - Euphoria
11. Zany & DV8 - Distorted
12. Brennan Heart - Memento
13. Deepack & Showtek - Skitzo
14. Marlon S meets Digital Punk – Bringing the funk
15. Alpha² - Nowhere to hide
16. Bulldozer Project – Arise (The Beholder & DJ Zany remix)
Kan niet anders zeggen danquote:Op maandag 31 maart 2008 14:32 schreef LeonH het volgende:
Dan valt je toch werkelijk niks meer met zo'n dubbel cd'tje...Wat een geyle bedoeling
Die kampsjaken weten niet hoe ze een een CD moeten rippen, anders was hij allang overal 'verkrijgbaar'quote:Op maandag 31 maart 2008 14:56 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nu maar hopen dat iemand die CD gekocht heeft van het weekend...
wat een heelijk nummer zegquote:Op maandag 31 maart 2008 15:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een vette shit! Die nieuwe Frontliner is ook echt heel vet
.
* LeonH mompelt dat zijn versie dan maar direct naar de prullenmand gegooid kan worden...quote:Op maandag 31 maart 2008 15:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:51 schreef LeonH het volgende:
Moet de hardbass cd hebben! Ga straks fitnessen namelijk![]()
ik vind er weinig aan..quote:
en de nieuwe Noisecontrollers:quote:Op maandag 31 maart 2008 18:41 schreef 16meter het volgende:
Wildstylez - Revenge
Damn wat een vette plaat is dat.
Klinkt weer lekker hard.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en de nieuwe Noisecontrollers:
( alleen jammer van het mindere geluid van het filmpje, op Hard Bass ging hij door merg en been)
en dan met het geluid van HBquote:
En ik vind der weer geen zak aan.. Shreek knalde wel lekker op Hardbassquote:Op maandag 31 maart 2008 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en de nieuwe Noisecontrollers:
( alleen jammer van het mindere geluid van het filmpje, op Hard Bass ging hij door merg en been)
4-4 staat als release bij Midtown. Maar er moet toch iemand zijn met internet én de CD én die weet hoe ie moet rippenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:42 schreef 16meter het volgende:
Waar blijft die CD nou... nergens te vinden, echt nergens.
Je moet het filmpje op Decibel 2006 maar eens opzoeken. Hulde aan charly !! wat een show en wat een sfeer!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:00 schreef Haghorst het volgende:
Dat inqontrol interview met charly lownoise & mental theo , shit ze draaide toen ook in de time-out bij Try Before You Die, op het eindeals ik dat wilde horen ging ik wel naar de hardcore area, ik ben niet zo'n fan van mentale theo
![]()
Geef mij maar charly lownoise in zijn uppie!
Ik vind 'm maar matig, zeker niet bijzonder.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
.
ook wel een lekker nummerquote:Op maandag 31 maart 2008 21:12 schreef luckass het volgende:
volgende tracks op wouzie.nl:
the pitcher - karma
donkey rollers - inqontrol anthem preview
Bij dat nummer kan je trouwens heel goed horen dat Pollen ook een belangrijk aandeel heeft in het werk van de donkey's. Aan het eind van die midbreak zit namelijk precies zown kick zoals je die ook hoort in silver bullet van de DRquote:
de preview van de anthem is in iedergeval dik in ordequote:
Niet alleen de donkeys.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:51 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Bij dat nummer kan je trouwens heel goed horen dat Pollen ook een belangrijk aandeel heeft in het werk van de donkey's. Aan het eind van die midbreak zit namelijk precies zown kick zoals je die ook hoort in silver bullet van de DR![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:18 schreef Sethje het volgende:
Hier is dan die onaangekondigde release waar k het overhad vorige week![]()
![]()
Hij is mooi he! Hebben ze wel goed stil weten te houdenquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:18 schreef Sethje het volgende:
![]()
Reloaded Part 2quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:18 schreef Sethje het volgende:
![]()
Ja oke alleen toen stond hij toch op early rave te draaien?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:36 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Je moet het filmpje op Decibel 2006 maar eens opzoeken. Hulde aan charly !! wat een show en wat een sfeer!
Wow leeft die ook nog joh?? Voor mijn gevoel is het echt lang geleden dat ik wat van hem heb gehoord of gezien! (Als Duro solo bedoel ik dan hequote:Op dinsdag 1 april 2008 17:18 schreef Silaz het volgende:
[..]
x2![]()
Zie ook dat DJ Duro - My style is dutch vinyl is gereleased, iemand een youtube linkje ofzo, want heb niet echt wat kunnen vinden/horen![]()
![]()
![]()
Je mist er weinig aan, 't is meer een ge-update cocaine motherfuckerquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:18 schreef Silaz het volgende:
[..]
x2![]()
Zie ook dat DJ Duro - My style is dutch vinyl is gereleased, iemand een youtube linkje ofzo, want heb niet echt wat kunnen vinden/horen![]()
![]()
![]()
had ik het toch goed Sethjequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:18 schreef Sethje het volgende:
![]()
die kan ik ook wel gebruikenquote:
ik heb de B-kant al echt meer dan een jaar, dacht dat hij Deaf Construction heette, totdat ik de vinyl zagquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:18 schreef Silaz het volgende:
![]()
![]()
maakt niet uit... bout release... Back Again en Phenomenon waren nog goede releases maja, het legendarische Cocaine MF is niet meer geëvenaardquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:18 schreef Silaz het volgende:
[..]
x2![]()
![]()
![]()
Ga 'm morgen luisteren.quote:
Absoluut mee eens, die CD van Hardbass wat door hun is gemixt spreekt mij ook meer aan dan die van Zanyquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:12 schreef 16meter het volgende:
Josh & Wesz.. helden![]()
Die gasten verdienen een plaatsje in de volgende TT, ik zeg het je!
Q-dance interview:quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:20 schreef nattermann het volgende:
[..]
Trouwens, iemand die meer info heeft over de release van D-Block & S-Te-Fan - Evolutionz? Kan maar nergens info vindenTevens zoek ik ook info over de release van G-Town Madness vs. The Viper - Here it Comes (D-Block & S-Te-Fan remix).
Iemand die er verstand van heeft?
Volgens mij komt die juist op de B kant van een plaat op dat hardcorelabel. Zou niet weten waar ik dat ooit gelezen hebquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Derde zal waarschijnlijk here it comes worden (hoop ik).
Die komt op de volgende viper beats met allemaal remixen van here it comes..dat word waarschijnlijk wel komende zomer aangezien neohpyte nog niet aan zijn remix begonnen isquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:20 schreef nattermann het volgende:
Tevens zoek ik ook info over de release van G-Town Madness vs. The Viper - Here it Comes (D-Block & S-Te-Fan remix).
Iemand die er verstand van heeft?
Juistem, die D & S remix van Here it comes knalde ook weer lekker op Hardbassquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die komt op de volgende viper beats met allemaal remixen van here it comes..dat word waarschijnlijk wel komende zomer aangezien neohpyte nog niet aan zijn remix begonnen is
Dikke shit danquote:Op woensdag 2 april 2008 10:03 schreef Sethje het volgende:
Haha daar heb ik niet eens bij nagedacht maar volgens mij is dat gewoon serieus
Dan moet je 'm wel aanzetten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2008 10:38 schreef HeLLuM het volgende:
Kan iemand mij een PM sturen met de link van die Hardbass CD.
Vette shit man. Veel unreleased tracks, met Fucking Posers en Psychostylerz als hoogtepunt!
Volgens Freaky komt hij vandaag pas uit, maar heb hem ook niet niet op Soundbase gezienquote:
Iddquote:Op woensdag 2 april 2008 12:24 schreef signom het volgende:
http://www.musicincontrol(...)umn-gat-in-de-markt/
leuke discussie vind ik zelf
Goede onderbouwde tegenargumenten ook.quote:Op woensdag 2 april 2008 12:24 schreef signom het volgende:
http://www.musicincontrol(...)umn-gat-in-de-markt/
leuke discussie vind ik zelf
die is er al, alleen is de kwaliteit niet echt denderend...quote:
Eerst line-up zienquote:Op woensdag 2 april 2008 13:37 schreef Houniet het volgende:
[12-07] Sensation Black 2008 [ afbeelding ]
Gruwlijkquote:Op maandag 31 maart 2008 18:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klinkt weer lekker hard.
Deze dan:
nieuwe van Frontliner
Nou geremixte "pop"tracks zoals I Survived, Bringing Da Funk, Nothing Else Matters zijn een voorbeeldje van hoe het wel moet, en daar heb ik dan ook geen enkel probleem mee. Bovengenoemd is is idd een rukplaat ten top...quote:Op woensdag 2 april 2008 13:08 schreef Da_Ripper het volgende:
Idd 'n leuke discussie.
Zelf durf ik niet te zeggen wat beter/leuker is, tgaat toch veelal over het gevoel wat een track me geeft.![]()
Wel heb ik er persoonlijk een hekel aan wanneer er wederom een (pop)nummer wordt verwerkt in een HS-track. Er zitten wel dikke remixjes tussen, maar veelal lijkt het een beslissing out of lack of inspiration - alsof ze random een plaat uit de hitlijsten trekken en dat gaan bewerken![]()
Zoals de Mentale beschrijft in dat interview met Ramon (Laagneus) met 'Total Eclipse of the Heart'.
Dat zijn idd wel lekkere plaatjes, maar ergens in mij zit n gevoel wat mij harder laat losgaan op 'n totaal orginele hardstyle track (voor een area2) dan zo'n geremixte 'pop'track (voor een mainstage).quote:Op woensdag 2 april 2008 14:53 schreef LeonH het volgende:
Nou geremixte "pop"tracks zoals I Survived, Bringing Da Funk, Nothing Else Matters zijn een voorbeeldje van hoe het wel moet, en daar heb ik dan ook geen enkel probleem mee.
Nu pak je wel de meer bekendere idd, maar als we zo gaan beginnen is elk deuntje toch wel ergens vandaan. Het valt mij trouwens op dat de nummers die ik het lekkerst vind, de melodie daarvan altijd wel ergens vandaan is gehaald, een nummer waarvan je meestal het orgineel ook wel kent. (Overigens vind ik NEM wel een lekker nummer, maar jammer van die heeeele hype eromheen!)quote:Op woensdag 2 april 2008 14:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nou geremixte "pop"tracks zoals I Survived, Bringing Da Funk, Nothing Else Matters zijn een voorbeeldje van hoe het wel moet, en daar heb ik dan ook geen enkel probleem mee. Bovengenoemd is is idd een rukplaat ten top...
Bedoel je niet The KGB's - Infinity (technoboy's ruff mix) met de vocals van scarbrough fair van Simon en garfunkel?quote:Op woensdag 2 april 2008 15:30 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
The Prophet - *titel ontschiet me even* (Nummer van Simon and Garfunkel)
Uhmm ja. Ik denk elke keer dat hij van the prophet is, omdat hij hem draaide toen ik hem voor het eerst hoorde.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:36 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Bedoel je niet The KGB's - Infinity (technoboy's ruff mix) met de vocals van scarbrough fair van Simon en garfunkel?
quote:
SMD - Just Like Youquote:Op woensdag 2 april 2008 16:12 schreef JortK het volgende:
En wat te denken van Unknown - Take on my bootleg
Ja dat vond ik ook. Het is ook gewoon een gejatte melodie van een oude folksong ( zoals bij zoveel hardstyle nummers). Check dit maar eens, vandaar ook de naam van de trackquote:Op woensdag 2 april 2008 14:53 schreef LeonH het volgende:
Even iets anders: Als je goed luistert naar Last of the Mohicanz dan vind ik die melodie wel erg verdomd veel lijken op Brohymn. Vooral met die belletjes eronder maakt het nog duidelijker
Valt mee toch? Trouwens kort nummertje Last of the mohicanz (4:06)quote:Op woensdag 2 april 2008 13:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
die is er al, alleen is de kwaliteit niet echt denderend...
ten eerste: Leuke verhaal, lekker kort!quote:lang lang lang verhaal...
Het is een mashup van end of my existence en scantraxx rootz..vandaar ook Reloaded...quote:Op woensdag 2 april 2008 19:27 schreef luckass het volgende:
Ik snap reloaded part 2 niet, End of my existence was toch al uit.
Verder: last of the mohicans
Niet echt want J&W hebben daar niets meer mee te maken; releases op hardcopy en boekingen via djbooking en Scope gaat releasen op Scantraxx ( Rock Hypnotic/Twilight kom op scantraxx tenminste) hij is nog verwikkeld in een zaak omdat hij volgens zn oude contract met straight on daar nog iets moet uitbringen, 1 vinyl en 1 remix ofzoiets dacht ik. Scope zn boekingen zijn al ondergebracht bij Drop the beats ( scantraxx)quote:Op woensdag 2 april 2008 19:28 schreef 16meter het volgende:
Ome Scope en Josh & Wesz met grote stappen vooruit.
StraightOn heeft echt 2 troeven in huis![]()
en de nieuwe Alpha Twinsquote:Op woensdag 2 april 2008 18:58 schreef Sethje het volgende:
Overigens nog een dikke buiging voor J&W dat ze Technoboy's Atomic ( King Konga remix) op de hb cd hebben gezet![]()
Lawl, dat kon me moeder nog wel horenquote:Op woensdag 2 april 2008 19:31 schreef 16meter het volgende:
Oh ja intro van Scantraxx rootz zit er in.
Sethje is de echte kenner
WTFquote:
Last of the mohicans vind ik veel te makkelijk. Net als Subsonic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |