en de nieuwe Noisecontrollers:quote:Op maandag 31 maart 2008 18:41 schreef 16meter het volgende:
Wildstylez - Revenge
Damn wat een vette plaat is dat.
Klinkt weer lekker hard.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en de nieuwe Noisecontrollers:
( alleen jammer van het mindere geluid van het filmpje, op Hard Bass ging hij door merg en been)
en dan met het geluid van HBquote:
En ik vind der weer geen zak aan.. Shreek knalde wel lekker op Hardbassquote:Op maandag 31 maart 2008 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en de nieuwe Noisecontrollers:
( alleen jammer van het mindere geluid van het filmpje, op Hard Bass ging hij door merg en been)
4-4 staat als release bij Midtown. Maar er moet toch iemand zijn met internet én de CD én die weet hoe ie moet rippenquote:Op maandag 31 maart 2008 20:42 schreef 16meter het volgende:
Waar blijft die CD nou... nergens te vinden, echt nergens.
Je moet het filmpje op Decibel 2006 maar eens opzoeken. Hulde aan charly !! wat een show en wat een sfeer!quote:Op maandag 31 maart 2008 21:00 schreef Haghorst het volgende:
Dat inqontrol interview met charly lownoise & mental theo , shit ze draaide toen ook in de time-out bij Try Before You Die, op het eindeals ik dat wilde horen ging ik wel naar de hardcore area, ik ben niet zo'n fan van mentale theo
![]()
Geef mij maar charly lownoise in zijn uppie!
Ik vind 'm maar matig, zeker niet bijzonder.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een vette shit! Die nieuwe Frontliner is ook echt heel vet
.
ook wel een lekker nummerquote:Op maandag 31 maart 2008 21:12 schreef luckass het volgende:
volgende tracks op wouzie.nl:
the pitcher - karma
donkey rollers - inqontrol anthem preview
Bij dat nummer kan je trouwens heel goed horen dat Pollen ook een belangrijk aandeel heeft in het werk van de donkey's. Aan het eind van die midbreak zit namelijk precies zown kick zoals je die ook hoort in silver bullet van de DRquote:
de preview van de anthem is in iedergeval dik in ordequote:
Niet alleen de donkeys.quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:51 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Bij dat nummer kan je trouwens heel goed horen dat Pollen ook een belangrijk aandeel heeft in het werk van de donkey's. Aan het eind van die midbreak zit namelijk precies zown kick zoals je die ook hoort in silver bullet van de DR![]()
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:18 schreef Sethje het volgende:
Hier is dan die onaangekondigde release waar k het overhad vorige week![]()
![]()
Hij is mooi he! Hebben ze wel goed stil weten te houdenquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:18 schreef Sethje het volgende:
![]()
Reloaded Part 2quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:18 schreef Sethje het volgende:
![]()
Ja oke alleen toen stond hij toch op early rave te draaien?quote:Op maandag 31 maart 2008 22:36 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Je moet het filmpje op Decibel 2006 maar eens opzoeken. Hulde aan charly !! wat een show en wat een sfeer!
Wow leeft die ook nog joh?? Voor mijn gevoel is het echt lang geleden dat ik wat van hem heb gehoord of gezien! (Als Duro solo bedoel ik dan hequote:Op dinsdag 1 april 2008 17:18 schreef Silaz het volgende:
[..]
x2![]()
Zie ook dat DJ Duro - My style is dutch vinyl is gereleased, iemand een youtube linkje ofzo, want heb niet echt wat kunnen vinden/horen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |