Ik doe het om de muziekindustrie stelselmatig kapot te makenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen vinyl downloaden?
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ik doe het om de muziekindustrie stelselmatig kapot te maken
Jazeker.quote:
een soort verkapte S.W.A.T.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
http://partyflock.nl/party/120158:XXlerator.html
Headhunterz B2B all night long
Vette shit maar wel weer teringdrukquote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Aanwezigquote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
Heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 24 maart 2008 17:04 schreef Silaz het volgende:
Ik moet zeggen; Brian NRG - Live Forever Bootleg klinkt best geinig![]()
Een aantal maanden geleden vroeg FearFM naar de top 10 van 2007 van hun luisteraars.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:37 schreef reetveter het volgende:
is er trouwens ook hier ergens op Fok! een top 10 van hardstyle nummers te vinden van fokkers? Of gewoon een lijst met nummers.
Oeffff zeker het overdenken waard zeg !quote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
Het is een zin uit het gedicht "Three Women" van Sylvia Plathquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
This is where you will come when you are ready![]()
![]()
![]()
Weet iemand of dit uit een bepaalde film is ofzo? Lijkt er wel verdacht veel op... Op die lyrics site kan ik alleen dit: * Source / From: * 3 Women, vinden...
en nou weet ik niet meer uit welk nummer dat komtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
This is where you will come when you are ready![]()
![]()
![]()
omg.... jij als NC-fanaat, zowat de 3e verborgen NC, en onze directe NC-nieuwsbron weet niet meer van welk nummer dit komt?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nou weet ik niet meer uit welk nummer dat komt
mijn kameraad is de 3e verborgen NCquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
omg.... jij als NC-fanaat, zowat de 3e verborgen NC, en onze directe NC-nieuwsbron weet niet meer van welk nummer dit komt?
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:51 schreef 16meter het volgende:
Tank fly boss walk jam nitty gritty
You're listening to the boy from the big bad city
This is jam hot
This is jam hot
Ik hoorde dat nummer vandaag op 3FM, stond echt zo te kijken van "errm.. dit ken ik... oh ja!". Het origineel had ik nog nooit gehoord. (Hunter - I Shot The Blender)
Sta echt zwaar in dubio over Hard Bass..
Enerzijds wil ik een beetje het roer omgooien en op m'n centen letten. (eindelijk een keer rijbewijs halen, voor wat financiele zekerheid zorgen etc.. blablabla) Anderzijds wil ik zaterdag keihard knallen. Maar nu ik te horen heb gekregen dat ik maandag geen vrij kan krijgen denk ik er aan om mijn kaart alsnog te verkopen.
Nadeel (of toch een voordeel?): Mensen op marktplaats willen er nauwelijks meer dan 25 euro voor geven en voor dat geld doe ik 'm echt niet weg.![]()
Speelt ook wel een beetje mee of we weer een auto hebben. Als dat het geval is moet ik van mezelf wel gaan.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.
Sindsdien weet ik dat ik gewoon moet genieten..... sparen kan later ook wel
Lawl, dat is niet echt een realistisch beeld he. Maar ben wel met je eens dat als je nog jong bent gewoon moet genieten en zoveel mogelijk feesten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.
Sindsdien weet ik dat ik gewoon moet genieten..... sparen kan later ook wel
quote:
oohhh, hoelang nog?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:07 schreef Sethje het volgende:
en geloof me jongens er komt een HELE dikke onaangekondigde scantraxx release aan
Ik wilde dit jaar wel miss met de auto. Vorig jaar veels te lang over gedaan (mede eigen schuld hoor),.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:42 schreef LeonH het volgende:
Yeah,
Kaartjes gaan geregeld worden voor Pavo & Zany's B-day!
Dus aanwezig, maar wel met de trein dit jaar. Vorig jaar zo'n 3,5 uur op gereden omdat er een file stond
Ben benieuwd naar die cdquote:Merchandise & Hard Bass CD
Er zal op Hard Bass een speciale b2s merchandise stand staan met exclusieve Hard Bass merchandise en andere b2s artikelen. Daarnaast wordt er speciaal voor deze editie weer een Hard Bass dubbel CD uitgebracht met de beste en lekkerste hardstyle tracks van dit moment. Zany heeft CD 1 voor zijn rekening genomen en is CD 2 gemixed door Josh & Wesz. De Hard Bass dubbelaar is uiteraard in de b2s merchandise stand te verkrijgen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Voelde me inspired:
-------------------------------------------------------------------
I can't compete with this Hardstyle beat
When that climax comes, and its pounding my eardrums
My body surrenders to the musicblenders
Their songs and their skills, give me uncontrollable thrills
I don't give a crap,
what other people think.
I stomp and clap,
me and the music are in sync.
I look around, see smiling faces everywhere
people are losing their minds, like they just don't care
We are all connected
and all are respected!!
Da_Ripper
Spreek jij het in? Maak ik er een plaat van :pquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Voelde me inspired:
I don't give a crap,
what other people think.
I stomp and clap,
We are all connected
and all are respected!!
Da_Ripper
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
Spreek jij het in? Maak ik er een plaat van :p
En die treklijst kun je niet al ietsjes verklappen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:55 schreef Sethje het volgende:
Ja die van J&W bevat echt een paar knallers jonge gvd!
we're takin ooooooooveeeeeeeerrrrrrrrrr![]()
Doe ik de remix welquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
Spreek jij het in? Maak ik er een plaat van :p
ik ook, zaterdag ook dik 2,5 uur richting Hard Bass, dus zondag pas rond half 12 weer in bedquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind treinen ook prima hoor, geen problemen mee... ik ga sowieso niet rijden, ivm met drankmisbruik JWT....
Hardbass is 10 minuten fietsen van m'n huisquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ook, zaterdag ook dik 2,5 uur richting Hard Bass, dus zondag pas rond half 12 weer in beden trein vind ik ook wel chill, lekker rustig... en we kunnen inderdaad gewoon drinken
Voor mij ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hardbass is 10 minuten fietsen van m'n huis
Gelezen, maar ik heb een beetje last van NC overkillquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:09 schreef nattermann het volgende:
Noisecontrollers jong maar nu al gevestigde orde
Voor de geïnteresseerden
Gast, die zag ik ook al op PF...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef Da_Ripper het volgende:
Voelde me inspired:
I don't give a crap,
what other people think.
I stomp and clap,
We are all connected
and all are respected!!
Da_Ripper
ik = jaloers!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hardbass is 10 minuten fietsen van m'n huis
x2quote:
Fixedquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hardbass is 5 minuten fietsen van m'n huis
Tis n kleine wereld ...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:42 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Gast, die zag ik ook al op PF...
dat zit ook wel goedquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
x2
alhoewel zo'n reisje met 3 auto's en totaal 13 man toch wel erg gezellig is
Stampt idd wel lekker weg, maar heb het niet zo op de gejatte melo's....X to the Zibitquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef LeonH het volgende:
kreeg 'm net van iemand toegestuurd:
a1-marlon_s_meets_digital_punk_-_bringing_the_funk.mp3![]()
![]()
ziet er goed uit. kzal binnenkort eindelijk eens n wederlinkje plaatsen van LSO naar lsdbquote:
Dikke shit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 06:04 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ziet er goed uit. kzal binnenkort eindelijk eens n wederlinkje plaatsen van LSO naar lsdb
ben zelf ook bezig nu met nieuwe site gericht op early hardstyle en het completeren van de tracklists van oude livesets van 98 - 2002 waar nog steeds een hoop ID's tussenzitten helaas![]()
http://www.ernestoow.com/earlyhs2/
Haha ja dat was wel heerlijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:56 schreef Da_Ripper het volgende:
lol, Haaren represent
Vette shit inderdaad.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:29 schreef Sethje het volgende:
Jones nu op Fresh FM, hij is daar samen met 3 maatjes van me heheik kon helaas niet meer mee! Hij draait echt lekker!
Heb 'm net binnen gehaald en speelt as we speak ...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:49 schreef mstx het volgende:
http://www.lsdb.nl/set/22(...)FM)__26-03-2008.html
Dik setje ja... tijd geleden dat ik Furybox heb gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |