Ik doe het om de muziekindustrie stelselmatig kapot te makenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen vinyl downloaden?
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ik doe het om de muziekindustrie stelselmatig kapot te maken
Jazeker.quote:
een soort verkapte S.W.A.T.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
http://partyflock.nl/party/120158:XXlerator.html
Headhunterz B2B all night long
Vette shit maar wel weer teringdrukquote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Aanwezigquote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
Heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 24 maart 2008 17:04 schreef Silaz het volgende:
Ik moet zeggen; Brian NRG - Live Forever Bootleg klinkt best geinig![]()
Een aantal maanden geleden vroeg FearFM naar de top 10 van 2007 van hun luisteraars.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:37 schreef reetveter het volgende:
is er trouwens ook hier ergens op Fok! een top 10 van hardstyle nummers te vinden van fokkers? Of gewoon een lijst met nummers.
Oeffff zeker het overdenken waard zeg !quote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
Het is een zin uit het gedicht "Three Women" van Sylvia Plathquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
This is where you will come when you are ready![]()
![]()
![]()
Weet iemand of dit uit een bepaalde film is ofzo? Lijkt er wel verdacht veel op... Op die lyrics site kan ik alleen dit: * Source / From: * 3 Women, vinden...
en nou weet ik niet meer uit welk nummer dat komtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
This is where you will come when you are ready![]()
![]()
![]()
omg.... jij als NC-fanaat, zowat de 3e verborgen NC, en onze directe NC-nieuwsbron weet niet meer van welk nummer dit komt?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nou weet ik niet meer uit welk nummer dat komt
mijn kameraad is de 3e verborgen NCquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
omg.... jij als NC-fanaat, zowat de 3e verborgen NC, en onze directe NC-nieuwsbron weet niet meer van welk nummer dit komt?
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:51 schreef 16meter het volgende:
Tank fly boss walk jam nitty gritty
You're listening to the boy from the big bad city
This is jam hot
This is jam hot
Ik hoorde dat nummer vandaag op 3FM, stond echt zo te kijken van "errm.. dit ken ik... oh ja!". Het origineel had ik nog nooit gehoord. (Hunter - I Shot The Blender)
Sta echt zwaar in dubio over Hard Bass..
Enerzijds wil ik een beetje het roer omgooien en op m'n centen letten. (eindelijk een keer rijbewijs halen, voor wat financiele zekerheid zorgen etc.. blablabla) Anderzijds wil ik zaterdag keihard knallen. Maar nu ik te horen heb gekregen dat ik maandag geen vrij kan krijgen denk ik er aan om mijn kaart alsnog te verkopen.
Nadeel (of toch een voordeel?): Mensen op marktplaats willen er nauwelijks meer dan 25 euro voor geven en voor dat geld doe ik 'm echt niet weg.![]()
Speelt ook wel een beetje mee of we weer een auto hebben. Als dat het geval is moet ik van mezelf wel gaan.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.
Sindsdien weet ik dat ik gewoon moet genieten..... sparen kan later ook wel
Lawl, dat is niet echt een realistisch beeld he. Maar ben wel met je eens dat als je nog jong bent gewoon moet genieten en zoveel mogelijk feesten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.
Sindsdien weet ik dat ik gewoon moet genieten..... sparen kan later ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |