Ik heb niks tegen DV8 ofzo maar die laatste nummers van Zany (dus ook distorted) doen me echt helemaal niks..quote:Op zondag 23 maart 2008 14:06 schreef NLS04 het volgende:
Ik snap niet dat iedereen Distorted een geweldige plaat vindt.Zit nu nog eens die battlecd van NC te luisteren en het nummer is opzich niet verkeerd maar die vocals zijn echt tenekrommend irritant
Doe mij maar een MC Villian, Rems of Diel voor het inspreken van lekkere vocalen..
ik heb jou niet gezien, Sethje welquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:38 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Okey, mini meeting @ Hardstyle Overdose
ik heb de kriebels beantwoord, ik ga naar Hard Bassquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb kriebels... miss toch hardbass?
Ik heb jou en Sethje niet gezien. Maar ik vond het veel te druk, veel te warm en veel te veel vaag volk daar.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb jou niet gezien, Sethje wel![]()
[..]
ik heb de kriebels beantwoord, ik ga naar Hard Bass
nu blijkt dat de rest toch wel gaat, komen wij vanuit Haaksbergen toch richting Silverdome... en we hebben er allemaal zinnnnnnnnn innnnnnnnnquote:Op zondag 23 maart 2008 19:56 schreef voidmage het volgende:
ben ik de enige die zo een zin heeft in Hard Bass![]()
vond het inderdaad op een gegeven moment warm, drukte niet echt heel erg aan gestoord en dat volk boeide me al helemaal niks, was er voor de muziekquote:Op zondag 23 maart 2008 18:31 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ik heb jou en Sethje niet gezien. Maar ik vond het veel te druk, veel te warm en veel te veel vaag volk daar.
quote:Op zondag 23 maart 2008 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu blijkt dat de rest toch wel gaat, komen wij vanuit Haaksbergen toch richting Silverdome... en we hebben er allemaal zinnnnnnnnn innnnnnnnn
Livesets zijn geen warezquote:
Dit topic wordt wel heel goed in de gaten gehouden heb ik het idee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele zooi (verzamel)albums en wat vinyls!
[ Bericht 11% gewijzigd door no1uknow op 24-03-2008 11:21:18 ]
Helemaal eensquote:Op maandag 24 maart 2008 10:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dit topic wordt wel heel goed in de gaten gehouden heb ik het idee..![]()
Phantom van Dozer is trouwens een vette plaatWordt een beetje over het hoofd gezien doordat de A-kant church of the darkside is maar hij knalt zeker lekker.
quote:Op maandag 24 maart 2008 10:43 schreef no1uknow het volgende:
Ok dan heel snel pakken wie pakken kan:Uhm tja, dat is dus wel warezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele zooi (verzamel)albums en wat vinyls!
[ Bericht 3% gewijzigd door mstx op 24-03-2008 12:13:58 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik zou het niet zo fijn vinden als dit topic daardoor gesloten wordt.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:56 schreef no1uknow het volgende:
OMG waar is die edit knop
Boeie, alsof het jou wat uitmaakt..
Om zelf een leuk mixje te kunnen makenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen vinyl downloaden?
Jepquote:Op maandag 24 maart 2008 12:04 schreef JortK het volgende:
mstx, jij hebt toch die Reloop RMP2's ?
inderdaadquote:Op maandag 24 maart 2008 12:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Om zelf een leuk mixje te kunnen maken
Ik doe het om de muziekindustrie stelselmatig kapot te makenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen vinyl downloaden?
quote:Op maandag 24 maart 2008 12:33 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Ik doe het om de muziekindustrie stelselmatig kapot te maken
Jazeker.quote:
een soort verkapte S.W.A.T.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
http://partyflock.nl/party/120158:XXlerator.html
Headhunterz B2B all night long
Vette shit maar wel weer teringdrukquote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Aanwezigquote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
Heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 24 maart 2008 17:04 schreef Silaz het volgende:
Ik moet zeggen; Brian NRG - Live Forever Bootleg klinkt best geinig![]()
Een aantal maanden geleden vroeg FearFM naar de top 10 van 2007 van hun luisteraars.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:37 schreef reetveter het volgende:
is er trouwens ook hier ergens op Fok! een top 10 van hardstyle nummers te vinden van fokkers? Of gewoon een lijst met nummers.
Oeffff zeker het overdenken waard zeg !quote:Op maandag 24 maart 2008 16:02 schreef mstx het volgende:
Het is een zin uit het gedicht "Three Women" van Sylvia Plathquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
This is where you will come when you are ready![]()
![]()
![]()
Weet iemand of dit uit een bepaalde film is ofzo? Lijkt er wel verdacht veel op... Op die lyrics site kan ik alleen dit: * Source / From: * 3 Women, vinden...
en nou weet ik niet meer uit welk nummer dat komtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef LeonH het volgende:
This is where you will come when you are ready![]()
![]()
![]()
omg.... jij als NC-fanaat, zowat de 3e verborgen NC, en onze directe NC-nieuwsbron weet niet meer van welk nummer dit komt?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nou weet ik niet meer uit welk nummer dat komt
mijn kameraad is de 3e verborgen NCquote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
omg.... jij als NC-fanaat, zowat de 3e verborgen NC, en onze directe NC-nieuwsbron weet niet meer van welk nummer dit komt?
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:51 schreef 16meter het volgende:
Tank fly boss walk jam nitty gritty
You're listening to the boy from the big bad city
This is jam hot
This is jam hot
Ik hoorde dat nummer vandaag op 3FM, stond echt zo te kijken van "errm.. dit ken ik... oh ja!". Het origineel had ik nog nooit gehoord. (Hunter - I Shot The Blender)
Sta echt zwaar in dubio over Hard Bass..
Enerzijds wil ik een beetje het roer omgooien en op m'n centen letten. (eindelijk een keer rijbewijs halen, voor wat financiele zekerheid zorgen etc.. blablabla) Anderzijds wil ik zaterdag keihard knallen. Maar nu ik te horen heb gekregen dat ik maandag geen vrij kan krijgen denk ik er aan om mijn kaart alsnog te verkopen.
Nadeel (of toch een voordeel?): Mensen op marktplaats willen er nauwelijks meer dan 25 euro voor geven en voor dat geld doe ik 'm echt niet weg.![]()
Speelt ook wel een beetje mee of we weer een auto hebben. Als dat het geval is moet ik van mezelf wel gaan.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.
Sindsdien weet ik dat ik gewoon moet genieten..... sparen kan later ook wel
Lawl, dat is niet echt een realistisch beeld he. Maar ben wel met je eens dat als je nog jong bent gewoon moet genieten en zoveel mogelijk feesten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gast, sparen kan altijd nog. Ik kende iemand die spaarde heel veel, ging weinig naar feestjes. Maar is omgekomen door een auto ongeluk.
Sindsdien weet ik dat ik gewoon moet genieten..... sparen kan later ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |